Telecom News - 78% מהמשתמשים פוחדים להתנתק מהמדיה החברתית. תושק אפליקציית גיבוי

78% מהמשתמשים פוחדים להתנתק מהמדיה החברתית. תושק אפליקציית גיבוי

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות הפורומים והבלוגוספרה >> 78% מהמשתמשים פוחדים להתנתק מהמדיה החברתית. תושק אפליקציית גיבוי
כ-78% מהמשתמשים פוחדים להתנתק מהמדיה החברתית. תושק עבורם אפליקציית גיבוי
מאת: מערכת Telecom News, 22.11.16, 15:46מדיה חברתית

פחד מאובדן חברים וזיכרונות גורם למשתמשים להישאר במדיה החברתית למרות רצונם לעזוב. תושק אפליקציה בשם ,FFForget שתאפשר לגבות מידע דיגיטלי מרשתות חברתיות באופן בטוח ומוצפן. ניתן להירשם.

מחקר, שנערך ע"י מעבדת קספרסקי בקרב יותר מ-4,800 נשאלים מראה, שרוב האנשים מעוניינים לעזוב את הרשתות החברתיות, בעיקר בשל העיסוק הכרוך בהן. עם זאת, מרבית הנשאלים העידו, שהם נשארים ברשתות החברתיות, משום שהם פוחדים לאבד זיכרונות דיגיטליים וקשר עם חברים. המחקר נעשה במסגרת פרויקט FFForget בפיתוח החברה המסייע לאנשים לשמור את הזיכרונות הדיגיטליים שלהם.

שמירה על קשר עם חברים היא בעיה מסובכת יותר לפתרון, אבל החברה עובדת על פתרון, שיסייע למשתמשים לשמור את הזיכרונות הדיגיטליים שלהם. אפליקציה בשם FFForget תאפשר למשתמשים לגבות את כל הזיכרונות שלהם מרשתות חברתיות בהן הם משתמשים, ולשמור אותם באופן בטוח ומוצפן. האפליקציה תעניק למשתמשים את החופש לעזוב כל רשת חברתית, בכל עת, ללא אובדן נתונים.

מחקר קודם שביצעה החברה הציף נטייה חזקה של אנשים להשתמש במכשירים דיגיטליים כתחליף לזיכרון שלהם. מחקר נוסף הראה עוד, שמשתמשים חשים צורך בלתי נשלט לבדוק שיחות ועדכוני סטטוסים במכשירים הניידים שלהם. המחקר החדש מראה, שמשתמשים רבים הם למעשה בעלי ביקורת עצמית ומודעות לתלות שנוצרה: 39% מהמשיבים אמרו, שהם מאמינים, שהם מבזבזים זמן ברשתות חברתיות. 78% ציינו, שהם שוקלים לעזוב את הרשתות החברתיות.

על אף הרתיעה מהתלות, שפיתחו ברשתות החברתיות, משתמשים רבים חשים צורך בלתי נשלט להישאר בהן. הרוב (62%) מאמינים, שיאבדו קשר עם חברים אם יעזבו את הרשתות החברתיות. 21% מהמשיבים היו פחות מודאגים מקשרים עם חברים, אך הביעו חשש, שלא יצליחו לאחזר זיכרונות דיגיטליים, כגון תמונות, ברגע שיעזבו את הרשת החברתית.

השקת FFForget מתוכננת ל-2017. משתמשים יכולים להירשם - כאן, לספק משוב ולהשפיע על בניית האפליקציה. הם גם יקבלו עדכונים, תובנות וגישה מוקדמת לבטא ציבורית כאשר תהיה זמינה. 

יבגני צ'רשנב, מנהל המדיה החברתית במעבדת קספרסקי: "רשתות חברתיות יכולות לספק למשתמש יתרונות לצד סיכונים. אנו מאמינים, שלכל אדם יש את הזכות להחליט באופן חופשי, בכל זמן, באילו פלטפורמות להשתמש ואילו לעזוב. אלא שחופש דיגיטלי אמיתי אינו דורש קורבנות.

אנו רוצים, שאנשים יחזרו לכיסא הנהג באמצעות בעלות על עותק מוצפן של כל הזיכרונות הדיגיטליים שלהם, בכל זמן. עם FFForget אנו רוצים ליצור פתרון, שיבטל אצל המשתמשים את הפחד מאובדן זיכרונות כתוצאה מפריצה לחשבון או נזק אחר. וחשוב מכל, משתמשי האפליקציה יזכו חזרה ביכולת לפרוש מכל רשת חברתית, בכל זמן, מבלי לאבד את מה ששייך להם – החיים הדיגיטליים שלהם".

מידע נוסף  כאן.

התנתקות ממדיה חברתית



 
 
Bookmark and Share