Telecom News - לראשונה בארץ ניתן לנהל בית חכם גם באמצעות השעון החכם Apple Watch

לראשונה בארץ ניתן לנהל בית חכם גם באמצעות השעון החכם Apple Watch

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> לראשונה בארץ ניתן לנהל בית חכם גם באמצעות השעון החכם Apple Watch
לראשונה בארץ ניתן לנהל בית חכם גם באמצעות השעון החכם Apple Watch
מאת: מערכת Telecom News, 13.12.16, 17:08בית חכם

יש כאן העמקת הדריסה לעולם ה-IoT ע"י ביצוע אינטגרציה בין שעון חכם לבית חכם.  סקר הראה, של-6% מהנשאלים בגילאי 18-34 יש שעון חכם ו-54% שוקלים לקנות אחד עוד השנה.
 
לראשונה בישראל ניתן לנהל את הבית החכם גם מהשעון החכם. השירות מתאפשר באמצעות הטמעת שירות הבית החכם של בזק גם על גבי שעונים חכמים בעלי מערכת הפעלה של iOS, כדי לפשט את השליטה והבקרה על התרחישים בבית.

במסגרת המהלך מציעה בזק את השעון החכם של Apple (38 מ"מ) בעלות של 29.90 ש"ח בחודש, בפריסה של 36 תשלומים, סה"כ 1,076 ש"ח, המחיר הזול בישראל. החברה מציעה דגם נוסף של Apple Watch   (42 מ"מ) בעלות של 39.90 ש"ח בחודש, בפריסה של 36 חודשים, סה"כ 1,436 ש"ח. המבצע מיועד ללקוחות הבית החכם של בזק והוא בתוקף מהיום ועד ה-12.1.17, או עד גמר המלאי.

במסגרת השירות החדש יוכלו לקוחות הבית החכם של בזק לנהל את הבית באמצעות השעון ומכל מקום. למעשה, ע"י המהלך הנוכחי בזק מעמיקה את הדריסה שלה בעולם ה-IoT ע"י ביצוע אינטגרציה בין השעון החכם לבית החכם.

את החיבור בין עולם הבית החכם לעולם ה-IoT עשתה החברה באמצעות פלטפורמת IFTTT (IF THIS THAN THAT), שמחברת בין האפליקציות השונות שיש לכל אחד ואשר באמצעותה ניתן ליצור תרחישים לניהול הבית החכם. כך למשל, אם עפ"י אפליקציית מזג האוויר הטמפרטורה בחוץ נמוכה, אזי המזגן בבית החכם יידלק בהתאם.

לקראת השקת השירות החדש, ביצעה בזק סקר בנושא לבוש חכם, כאשר מתוך הסקר עולה, של- 6% מהנשאלים כבר יש שעון חכם (בגילאים 18-34), ואילו 54% מהנשאלים שוקלים לקנות אחד עוד השנה. עוד עולה מהסקר, ש 57% מהציבור חושבים, שסמארטפון זה סטנדרט שלכולם יש, בעוד ששעון חכם זה הדבר הבא. הסקר בוצע ע"י מכון המחקר הגל החדש מקבוצת נילסן בקרב 500 איש המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת (18+) בישראל.

כזכור, בזק הכריזה לפני למעלה משנה על כניסה לתחום ה-IoT והשיקה את הבית החכם. מערכת הבית החכם מאפשרת ללקוח לשלוט ולהגדיר כל אחד מהשירותים במערכת הניהול עפ"י דפוסי שימוש אישיים, לעדכן אותו על ההתרחשויות בבית כפי שהוגדרו מראש ויכולה לעשות זאת בדרך המועדפת על הלקוח: עדכוני Push באפליקציה, שיחת טלפון, הודעת SMS או דוא"ל ומהיום גם באמצעות השעון החכם. השירות נתמך בשירותי ענן מאובטחים.
APPLE WATCH



 
 
Bookmark and Share