Telecom News - אמזון פריים וידאו זמינה מהיום בישראל - תחרות להוט וסלקום TV

אמזון פריים וידאו זמינה מהיום בישראל - תחרות להוט וסלקום TV

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> אמזון פריים וידאו זמינה מהיום בישראל - תחרות להוט וסלקום TV
אמזון פריים וידאו זמינה מהיום בישראל - תחרות להוט וסלקום TV
מאת: חיים חביב, 14.12.16, 15:37וידאו פריים

אמזון השיקה היום את "אמזון פריים וידיאו" ללקוחות ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות בעולם, לרבות ישראל. בעלי מנוי "פריים וידיאו" יכולים להוריד את אפליקצייתAmazon Prime Video  ולצפות בתכנים בכל זמן ובכל מקום מסמארטפונים וטאבלטים אנדרואיד ו-iOS, מטלוויזיות חכמות או באמצעות האינטרנט.

אמזון השיקה היום את "אמזון פריים וידיאו" ללקוחות ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות בעולם, לרבות ישראל. לקוחות יוכלו ליהנות מסדרות מקור פופולריות עטורות פרסים, בהן סדרות מקוריות של אמזון באנגלית וגם בגרסאות עם כתוביות ודיבוב לצרפתית, איטלקית, פורטוגזית וספרדית.

תכנית המנויים "פריים וידיאו" של אמזון מציעה מגוון תכניות פופולריות חדשות, כגון "המסע המופלא" של ג'רמי קלארקסון, ריצ'רד האמונד וג'ימס מאי, ומהסדרות עטורות הפרסים של אמזון, בהן זוכת גלובוס הזהב "מוצרט בג'ונגל", והסדרה, שזכתה בפרסי אמי רבים, Tumble Leaf, לצד סרטים ותכניות טלוויזיה הוליוודיים פופולריים.

התכנית זמינה מהיום בישראל ובעולם. התכנית זמינה ללא עלות נוספת למנויי "אמזון פריים"  בבלגיה, קנדה, צרפת, הודו, איטליה וספרד. לקוחות בטריטוריות חדשות של "פריים וידאו" - כולל ישראל יכולים להירשם במחיר היכרות של 2.99 דולרים לחודש ל-6 החודשים הראשונים לאחר 7 ימי ניסיון חינם באתר PrimeVideo.com.

בעלי מנוי "פריים וידיאו" יכולים להוריד את אפליקציית Amazon Prime Video  ולצפות בתכנים בכל זמן ובכל מקום מסמארטפונים וטאבלטים של אנדרואיד ו-,iOS מ- Fire Tablets, מבחר מכשירי טלוויזיות חכמות נפוצים של LG וסמסונג או באמצעות האינטרנט באתר  .PrimeVideo.com  כך, שניתן גם להוריד את כל התכנים למכשירים ניידים כדי לצפות בהם אופליין, ללא חיבור לרשת.

טים לסלי, סמנכ"ל International Prime Video: "אנו נרגשים להכריז, שהחל מהיום, יש למעריצים בעולם גישה ל'פריים וידיאו'. הסדרה 'המסע המופלא' וסדרות עתירות שבחים מקוריות אחרות, מבית היוצר של אמזון, כגון 'טרנספרנט', 'מוצרט בג'ונגל', ׳האיש במצודה הרמה׳, לצד מאות תכניות טלוויזיה וסרטים הוליוודיים פופולריים, והדבר המרגש ביותר הוא, שזו רק ההתחלה".

 
וידאו פריים



 
 
Bookmark and Share