Telecom News - יבמ השיקה את המחזור החמישי בתוכנית ההאצה IBM Alpha Zone

יבמ השיקה את המחזור החמישי בתוכנית ההאצה IBM Alpha Zone

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> יבמ השיקה את המחזור החמישי בתוכנית ההאצה IBM Alpha Zone
יבמ השיקה את המחזור החמישי בתכנית ההאצה IBM Alpha Zone
מאת: חיים חביב, 20.12.16, 18:44סטארטאפ

נחשפו 8 הסטארטאפים, שהתקבלו למחזור 5, והישגי 7 סטארטאפים, שסיימו את מחזור 4.

באירוע בתל אביב בנוכחות כ-200 שותפים בקרנות הון סיכון, משקיעים, מנטורים, ראשי התכנית ויזמים, חשפה אמש יבמ את משתתפי מחזור 5 של תכנית ההאצה שלה לצד Demo Day, שהציג את הישגי החברות הבוגרות של מחזור 4 .

תכנית ההאצה פועלת כבר מ-2014 ומיועדת לסטארטאפים ישראלים בשלבי פיתוח מתקדמים לאחר גיוס הון ראשוני (Seed) ועם צוות פיתוח במשרה מלאה. התכנית מספקת ליווי טכנולוגי ועסקי, שימוש  במוצרי תוכנה וכלי פיתוח של IBM בענן עד שווי של 120 אלף דולרים, גישה למאגר שירותי ייעוץ מבוססי ידע וניסיון של מאות אנשי טכנולוגיה, חוקרים, מפתחים ומומחי תעשייה המועסקים ע"י IBM בארץ ובעולם.

מצדיעים לבוגרי מחזור 4 - סיפורי הצלחה:

RadGreen - החברה מפתחת ומייצרת מערכות IoT לניטור סביבתי לזיהוי והתראה בזמן אמת על נוכחות מזהמים, כגון: רעש, קרינה (בתדרי הרדיו ושדות מגנטיים), איכות אויר וגזים. מערכות תוכנה וחיישנים מאפשרים לארגונים עסקיים ולערים חכמות לפרוס רשת חיישנים לאיסוף מידע סביבתי, תיעודו ושיפור איכות חיים ובריאות הציבור.

סיגלית מוצפי, מנכ"ל: "באלפא זון מצאנו שותפים לדרך בפיתוח הטכנולוגי. סל המוצרים של IBM מאפשר לנו לספק פתרונות מהירים לשוק ה-IoT. הופתענו מרמת שיתוף הפעולה העסקי וממהירות הביצוע של תהליכים עסקיים בחברה גדולה ואנו מצפים להטמעה של המערכות במרכז התצוגה של IBM בפריז".

DiaCardio - החברה מציעה תוכנה המשנה באופן מהפכני את דרך פענוח בדיקת "אולטרסאונד של הלב". החברה פיתחה שיטה ואלגוריתמים ייחודיים, שמפענחים באופן מהיר, מדויק ואוטומטי לחלוטין, פרמטרים עיקריים של תפקוד הלב, וכבר זכתה באישורי FDA ו-CE. נרשמו בהצלחה מכירות ראשוניות בארה"ב. לאחרונה זכתה החברה במקום ראשון בתחרות בינ"ל לחדשנות בתחום הקרדיולוגיה ובמקום ראשון בתחרות בינ"ל לחדשנות בסין.

הילה גולדמן-אסלן, מנכ"ל: "המטרות, שהצבנו לעצמנו בכניסה לתכנית, היו להכיר ולהתנסות בכלים של IBM לצורך בניית פלטפורמה משלנו בענן ולבדוק אפשרות לשיתוף פעולה עסקי עם חברת Merge, שנרכשה עי IBM לאחרונה, ועם Watson Health. 2 המטרות הושגו. פותחה פלטפורמה לשימוש והעברת בדיקות אקו-לב ממכשירי אולטרסאונד לענן. אנו בשיחות עם Merge ו-Watson Health. הצוות המקצועי של IBM עזר לנו לאפיין וליישם את פיתוח הפלטפורמה ולהגיע לאנשים הנכונים בתוך Merge ו-Watson. אנו בטוחים, שזו רק ההתחלה".

ClickSpree - החברה מיישמת מה שעד כה היה בלתי אפשרי - ניתוחי וידאו (video analytics) מקיפים היורדים לרובד העומק ביותר של מדידת מעורבות גולשים בזמן צפייה בווידאו. אלה  מאפשרים לזהות ולחזות תנודות קלות ביותר בהתעניינות של הצופה בתוכן. הפתרון הפשוט ליישום מאפשר למפרסמים (אתרי תוכן ווידאו) ויוצרי סרטונים, למדוד בקלות ובמהירות את ביצועי הסרטים שלהם. הפלטפורמה מייצרת חיזוי תגובת קהלים מפולחים לחלקים השונים של כל הווידאו ומספקת המלצות לשיפור התוכן של אותם הסרטים ואף מעניקה כלים לשיפור יחסי ההמרה שלהם. לחברה מספר שת"פים עם כמה מהמפרסמים הגדולים בעולם והיא מחפשת שותפויות נוספות.

נתי שלזינגר, מנכ"ל: "למרות שיש לנו ותק רב בטכנולוגיות, שאנו מפתחים, זכינו לקבל זוויות שונות לחיזוק הפתרון הטכנולוגי ולארכיטקטורת SCALE בזכות אנשים מנוסים כמו יפה שטיינבוק ורונן סימן טוב, שליוו אותנו במקצוענות. אנו בטוחים, ששיתוף הפעולה עם IBM יניב הצלחות גם בהמשך".
 
Buddy & Soul - היא פלטפורמה דיגיטלית להעצמה אישית המציעה גישה הוליסטית לצרכים הרגשיים של המשתמש, ומעניקה כלים ליצירת שינויי חיים בסביבה מהנה המנוטרת מסביב לשעון. כדי לעמוד במשימה נבנתה מערכת, שאמורה לנטר את המשתמש באופן שוטף דרך מגוון חיישנים (לפיתוח), ניתוח תוכן, ודיווח עצמי; סוכן וירטואלי הממוקד בהתפתחות אישית; פיד מותאם אישית, שייצר עבור המשתמש פריטי תוכן מותאמים אישית באופן אוטומטי, ערוצי שידור לצפייה ותרגול עם אנשים במצב דומה ועוד. הפלטפורמה מיועדת לספקי שירותי בריאות, מפתחי אפליקציות, מומחי העצמה אישית ושחקנים בתחום, ותציע הזדמנות למותגים המעוניינים ללוות משתמשים וחולים במסעם להעצמה אישית.

טליה מירון-שץ, מנכ"ל: "שיתוף הפעולה עם IBM אפשר לנו לבחון מקרוב את שירותי Watson ולבחון כיצד יכולות קוגניטיביות יכולות להעשיר את הפלטפורמה ולתת ערך גבוה יותר ללקוחות. ראינו הלימה בין התפיסה ההוליסטית שלנו, שמעמידה את האדם במרכז על מגוון צרכיו לתפיסתה של IBM המשקיעה בפיתוח היכולות הקוגנטיביות בפתרונותיה".

Profility - החברה מפתחת כלי ניבוי אנליטיים המסייעים בקבלת החלטות בשוק הבריאות - בעיקר פתרונות לשיתוף סיכון לאוכלוסייה מבוגרת. לקוחות היעד הן מערכות בריאות השותפות בפתרונות שיתוף סיכון ויש להן סנכרון בין השיפור הבריאותי לבין המוטיבציה העסקית. הטכנולוגיה מתבססת על מתודולוגיה "מלמטה למעלה" ובונה פרופיל ייחודי עבור כל אדם בזמן אמת. הפתרון מבוסס על גישה לבסיס נתונים ייחודי של מיליוני רשומות מעקב אחרי מבוגרים, נשלחים לטיפול ושיקום בבית, בבתי אבות שיקומיים ובבתי אבות לטווח ארוך.

אוהד ברזילי, מנהל פיתוח: "השת"פ עם IBM והשימוש בשירותי הענן המתקדמים סייעו לנו לעבור מפיתוח של פתרונות לפיתוח של פלטפורמה שיתופית היושבת במרכזו של תהליך השחרור מבתי החולים של האוכלוסייה המבוגרת ומעברה לתהליכי שיקום שונים. הפלטפורמה מרכזת מידע מכל הגופים הלוקחים חלק בתהליך ומאפשרת אופטימיזציה של ניהול תהליך השיקום, תקשורת טובה יותר וחסכון רב בכסף".

SolarChange - פלטפורמת אינטרנט ומובייל המבוססת על טכנולוגיית ה- ,Blockchain  שמטרתה לתגמל ולהגביר את השימוש באנרגיה סולרית. הרשמה לפלטרפורמת מאפשרת ליצרני אנרגיה סולרית לקבל סולרקוין – תגמול כלכלי הצמוד לייצור האנרגיה הסולרית. כ"כ, היא מקור לבסיס נתונים חכם לאנרגיה סולרית הכולל מידע ממקורות רבים, תובנות וניתוחים חכמים למגוון יישומים: משיפור יעילות של מערכות ביתיות, לבקרת אנרגיה ברמת רשת החשמל. החברה פונה לענף בשוק האנרגיה הצומח בארה"ב ושוויו כ-14.8 מיליארד דולרים – אנרגיה סולרית.

אסף בן-אור, מנכ"ל: "שיתוף הפעולה עם IBM סייע לנו בהיבטים הטכנולוגי והעסקי. התכנית אפשרה לנו לעבוד עם פלטפורמת הענן, ,Bluemix שסיפקה עושר של כלים, לרבות פתרונות ייחודים כגון שירות ה-Weather, תוך קיצור זמני הפיתוח. החיבור לחברות גדולות בתחום האנרגיה והחיבור למובילי דעה בתחומים כגון ,Blockchain  סייעו לנו רבות בהבנת צרכי השוק והערך המוצע ללקוחות. חשוב לציין את התמיכה, המנטורינג והליווי מצד שותפי התוכנית, שהיא קריטית לסטארטאפ צעיר, ובמיוחד מצוות של ברוקס-קרת, שעבד אתנו לאורך כל הדרך. אנו צופים, שהמשך שיתוף הפעולה יסייע לנו לקדם את הפתרון בקרב לקוחות גדולים בעתיד הקרוב".
 
SleepRate - החברה מציעה פתרון ייחודי המשלב ניטור שינה, אבחון של בעיות שינה וטיפול בהן. זאת, בסיוע אפליקציית בריאות (mobile health app) ידידותית למשתמש. הפתרון נועד לעזור לאנשים, שסובלים מבעיות שינה התנהגותיות, לשפר את איכות שנתם ע"י שינוי התנהגותי המלמד אותם להירדם מהר יותר, להתעורר פחות במהלך הלילה ולישון את כמות השינה המדויקת עבורם. כך, שהם זוכים להתעורר בבוקר רעננים יותר ומלאי אנרגיה. האפליקציה מתממשקת עם מגוון מכשירי מדידת דופק כגון חגורות, שעונים ומכשירים המנטרים את פעילות הלב ללא כל מגע.

איאן קפלן, מנהל פיתוח עסקי: "בזכות שיתוף הפעולה עם IBM הצלחנו לממש כלים המאפשרים מבט מעמיק על הקשר בין החלומות לבין החוויות במהלך היום. היכולות האלו תאפשרנה לנו לשפר טיפול שינה אישי, שמטרתו ללמד את משתמש איך ניתן לשפר את השינה".
 
ברכות לסטארט-אפים החדשים במחזור 5:

AbiliSense - החברה מפתחת טכנולוגיה המיועדת לשמור על ביטחונם של אנשים. התקן IoT מתוחכם מבחין בין סוגי צלילים שונים בסביבה הקרובה ומתריע לאנשים (וליקיריהם) על אירועי בטיחות באמצעות הסמארטפון, צמידים, ענן ומגוון מוצרי IoT. לדוגמה: כאשר גלאי עשן מצפצף, המכשיר יזהה ויעביר התראה אל הצמיד החכם, ההתראה תכלול אייקון ורטט עם הסבר על מהות האירוע.

Articoolo - החברה פיתחה אלגוריתם, שיודע לכתוב מאמרים מקוריים עפ"י דרישה כאילו כותב אנושי כתב אותם. כל זאת, באמצעות שימוש במתודולוגיות עיבוד שפה טבעית (NLP) ותהליכים נוספים של בינה מלאכותית. הטכנולוגיה אמורה לעזור לכל מי שעוסק בכתיבה או זקוק לתוכן טקסטואלי בתדירות וכמות גבוהה בכך, שהיא הופכת את תהליך הכתיבה (בינתיים אנגלית) למהיר ויעיל יותר.

ניתן להתנסות בפיילוט ראשוני (מאד) באתר החברה. ממש החלום הרטוב של כל סטודנט לחוץ, ואם תפליגו בדמיונכם אולי גם אופציה לעיתון הכולל חבר צוות יחיד -  עורך ראשי, המכתיב בבוקר כותרות ומקבל תוכן וכתבות ערוכות. ימים יגידו?

BeePost - פלטפורמה חברתית ליצירת באז באמצעות תגובות (comments) מבוססות וידאו ומשחק. המשתמשים יכולים לבטא את עצמם, להיות חלק מהשיחה ולהגיב בכל אתר בעולם ובכך להעצים את התנועה אליו.

BIGVU - יישום המאפשר לכל אחד, ללא כישורי עריכת וידאו, ליצור במהירות סרטוני וידאו לצרכי video marketing, רשתות חברתיות, הדרכה, חדשות, מצגת מכירות ועדכונים ארגוניים. היישום מביא אולפן טלוויזיה מקצועי ישירות למכשיר הנייד. הוא משמש גם כטלפרומפטר המסייע למשתמש לזכור את הטקסט תוך כדי הקלטת הסיפור, וגם ככלי לעריכה ויצירה של וידאו לשילוב תכנים נוספים לסרטון. לפי המפתחים, האפליקציה הופכת תמונות, קטעי וידאו וציוצי טוויטר לסרטונים מרהיבים. הדרך המהירה והקלה לייצר מצגות וידאו לארגונים, משווקים, publishers ובלוגרים? נמתין בסקרנות לסיום המחזור.

FIXICO - שירות ענן, שנועד לשפר ולתחזק את המחשבים בצורה פשוטה וקלה, באופן אוטומטי וללא מעורבות המשתמש. השירות, שמבוסס על טכנולוגיה של IBM, הוא מערכת ניהול חכמה המותקנת על גבי המחשב ומבצעת באופן אוטומטי 24/7, שורה ארוכה של פעולות, שמסייעות לשמור על ביצועים אופטימליים של המחשב, הגנתו ותחזוקתו התקינה. בין הפעולות האוטומטיות המתבצעות: פעולות אבטחה כגון הסרת נוזקות, רוגלות וסרגלי כלים, שמאיטים את פעולת הדפדפן, ניקוי קבצי רישום וקבצי זבל, איחוי דיסק קשיח, פעולות תחזוקה שוטפות כגון התקנת עדכוני תוכנות, עדכוני אבטחה ועדכוני מערכות ההפעלה וביצוע פעולות אופטימיזציה.

GreenQ - החברה מציעה אופטימיזציה ובקרה על איסוף אשפה. היא הופכת משאיות אשפה לחכמות ע"י התקנת חיישנים על המשאיות עצמן. בכל הנפה של פח אשפה המערכת המותקנת במשאית שולחת בזמן אמת נתונים, כגון: כמות אשפה המיקום והזמן בו נאסף הפח. Dashbaord נגיש ונוח לתפעול מספק למנהל איסוף האשפה נתוני זמן אמת של  סטטוס הפחים והמשאיות בעיר על גבי מפה אינטראקטיבית, התראות על אירועים חריגים, כגון סטייה של משאית ממסלול או התנהגות בלתי רצויה אחרת. במקביל, המערכת מספקת המלצות לאופטימיזציה על בסיס המידע הנאסף. בעזרות האופטימיזציה חוסכת הרשות המוניציפלית 30-50% בשנה על איסוף אשפה, יותר משליש מתקציב ניהול האשפה העירוני.

Magentiq Eye - החברה עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של עיבוד תמונה ולימוד מכונה בכדי לסייע לרופאים בביצוע פרוצדורות אנדוסקופיות. רופאים מקדישים כיום שעות רבות במהלך פרוצדורות אנדוסקופיות בבחינת תצלומי הווידאו על פני מסכים כדי לגלות ולאבחן מצבים פתולוגיים שונים. כאן גויסה טכנולוגיה של "לימוד מכונה עמוק", ראיה ממוחשבת ועיבוד וידאו כדי לעזור לרופאים להיות יותר מדויקים ואפקטיביים ובכך להציל אנשים ולחסוך כסף. המוצר הראשון הוא מערכת לגילוי אוטומטי של פוליפים (APDS), שפותחה לשימוש בזמן אמת ובאצווה על פני סרטי וידאו של בדיקות קולונוסקופיה. המערכת מסוגלת לסמן על פני הווידאו אזורים החשודים כפוליפים, להגביר את ערנות הרופאים במהלך הבדיקה ולהוריד את רמת ה"פספוסים" של גילוי פוליפים בבדיקות קולונוסקופיה.

NeuroApplied - החברה מסייעת למנהלי מותגים ומנהלי חקר שוק להבין ולכמת את מחשבות לקוחותיהם. הטכנולוגיה המוצעת מודדת הן תפיסת המותג ע"י הלקוח  והן את האפקטיביות של קמפיין פרסומי. בשונה משיטות חקר שוק מסורתיות, השיטה קוראת באופן אובייקטיבי מחשבות לא מודעות. השימוש בטכנולוגיה מונגש ברשת האינטרנט והאינטראקציה עם הממשק נעימה ואורכת זמן מועט. משחקיות והובלה בתחום המחשבות הלא מודעות מתאפשרת אודות לשילוב בין מדעי המוח בדיסציפלינת פסיכו-מתמטיקה לבין מערכות לומדות ורשתות עצביות ממדעי המחשב.

סרטון הסבר לתכנית IBM Alpha Zone Accelerator  - כאן.

תמונת טקס גזירת הסרט לנציגי מחזור 5 (קרדיט צילום טליה אליק): דרור פרל, מנהל קבוצת הענן ב-IBM ישראל במרכז התמונה, ליאור ויצמן, מנהל תחום סטארטאפים ומפתחים ב-IBM ישראל ראשון מימין.

אלפא זון



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים