Telecom News - לראשונה בסלולר בארץ: Pelephone Cyber - מעטפת הגנה מתקדמת בחינם

לראשונה בסלולר בארץ: Pelephone Cyber - מעטפת הגנה מתקדמת בחינם

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> לראשונה בסלולר בארץ: Pelephone Cyber - מעטפת הגנה מתקדמת בחינם
לראשונה בסלולר בארץ: Pelephone Cyber - מעטפת הגנה מתקדמת בחינם ללקוחות
 מאת: מערכת Telecom News, 25.12.16, 17:11אילן סגל
 
לראשונה בישראל: פלאפון מעניקה הגנה מפני מגוון איומי סייבר ב-2 רמות לכל לקוח פרטי ועסקי ברשת שלה באופן אוטומטי, בשירות המותאם לכל מכשיר, בחינם, ותקף גם בחו"ל.
 
חברת פלאפון השיקה היום שירות חדשני ומתקדם לכלל לקוחותיה, להגנה מפני איומי הסייבר המתרבים בסלולר: פלאפון סייבר הוא פתרון טכנולוגי המוטמע ברשת של החברה, שמאפשר להגן על כל אחד מהמנויים, שמבצע גלישה סלולרית, מפני תוכנות זדוניות. פלאפון סייבר מספק הגנה בעת גלישה ברשת הסלולרית של פלאפון בלבד.
 
השירות מכיל רכיב Anti-Phishing (דיוג פרטים אישיים) נגד אתרים מתחזים והונאות, הגנה מפני ניסיונות לגניבת מידע ופרטים אישיים, סריקה וחסימה של קישורים חשודים ברשת, הגנה מפני בקשות מידע מזויפות, רכיב Anti-Malware המגן מחדירה של נוזקות, וירוסים, תולעים, סוסים טרויאנים, רוגלות למכשיר ועוד, תוך אפשרות להתאמה פרסונלית של רמת האבטחה (פירוט להלן).
 
פלאפון סייבר מבוסס פתרון טכנולוגי של חברת אלוט תקשורת המוטמע ברשת פלאפון. הפתרון פעיל גם ברשתות של מפעילות סלולריות נוספות מובילות בעולם כגון Vodafone. מדובר במערכת חכמה, שמעניקה הגנה רשתית מקצה לקצה. המערכת הוכחה כיעילה ביותר במדינות, שבהן היא מוטמעת, והיא מתעדכנת באופן שוטף בחסימה של איומים חדשים ומתוחכמים יותר.
 
השירות החדש יינתן ללא תשלום ובאופן אוטומטי לכל לקוחות הפוסטפייד של החברה (למעט מנויי CDMA) הגולשים ברשת פלאפון, ללא השפעה על זמן הסוללה וביצועי המכשיר. ההגנה ללקוחות פלאפון תקפה גם בעת שהותם בחו"ל.
 
השירות מאפשר הגדרה פרסונלית של רמת ההגנה הרצויה, החל מרמה בה מנגנון האבטחה כבוי, דרך הגנה מתקדמת ועד הגנה מחמירה. ניתן יהיה לנהל את רמות האבטחה באמצעות כניסה בכל עת לפורטל Pelephone Cyber .
 
הפורטל, שהוקם במיוחד לצורך כך, יספק גם מידע עדכני מהארץ ומהעולם בנושאי סייבר ואיומים חדשים, יכיל את כל החומרים הרלוונטיים בנושאי גלישה בטוחה ברשת, וייתן התראות "חמות" למשתמשים בו.
 
אילן סיגל, (בתמונה), סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "העולם עובר לסלולר, והגלישה הסלולרית הפכה לחלק משמעותי מהיום שלנו: כ-60% מזמן הגלישה בישראל מתבצע ברשת הסלולר. כך עולה מסקר, שנערך ע"י IPSOS בקרב מדגם מייצג של 505 איש במהלך חודש דצמבר 2016.
 
יחד עם זאת, הסכנות והאיומים בגלישה הולכים וגדלים: מדי יום אנו שומעים על עוד נוזקות חדשות וכופרות שונות, על איומים חדשים של חדירה לפרטיות וגניבת פרטים אישיים. בדקנו את המודעות לסכנות כתוצאה מגלישה סלולרית, וגילינו, שרוב הציבור מודע לנזקים, שמציבים איומי הסייבר המתרבים: למעלה מ-70%  מודעים לנזקים, שעלולים להיגרם להם או למכשיר הסלולר שלהם כתוצאה מגלישה לא בטוחה.
 
החשש העיקרי הוא מגניבת פרטים אישיים ומחדירה לפרטיות - 83% חוששים מכך. רק 14% חוששים מווירוסים ומתוכנות כופר. 
 
כ-33% מהציבור חוו באופן אישי או מכירים אישית אדם קרוב שחווה פריצה לחשבון אישי במכשיר הסלולר. אולם בפועל, מעט פחות ממחצית - רק 45% - נוקט באמצעי הגנה כלשהו כדי להגן על המידע האישי, שמכיל המכשיר הסלולרי, ולא בטוח שזו הגנה מספקת.
 
קיימת ציפייה משמעותית מצד הלקוחות, שנספק להם גלישה בטוחה ברשת- 88% מצפים, שהמפעיל הסלולרי יספק להם שירות זה וכ-73% הביעו נכונות במידה רבה מאוד לעבור לחברה שתספק שירות כזה.
 
בעולם קיימים פתרונות אבטחה שונים, שמספקות מפעילות שונות מפני איומי הסייבר. עמלנו תקופה ארוכה כדי להביא ללקוחות פתרון חדשני ומתקדם, שייתן מענה לנושא ויאפשר להם ליהנות מגלישה בטוחה ללא צורך בחיפוש כלים או תשלום עבורם. מעתה כל הלקוחות יוכלו לגלוש ברשת הבטוחה בישראל וייהנו מהשירות באופן אוטומטי וללא תשלום.
 
אנו מבינים, שכדי לסייע ללקוחותינו להתמודד עם איומי האבטחה המשתנים עלינו לתת להם מגוון כלים לגלישה בטוחה. לכן, הטמענו ברשת את פתרון פלאפון סייבר, פתרון טכנולוגי והגנה רשתית מתקדמת לכל משתמש על הרשת הסלולרית של החברה, מפני וירוסים, נוזקות ואמצעי חדירה לפרטיות. כמו כן השקענו בהקמת פורטל פלאפון סייבר.

בשונה מפתרון אפליקטיבי, מדובר בפתרון מתעדכן בזמן אמת ללא צורך בפעולה כלשהי מצד המשתמש, קיים תמיד ברקע, אינו פוגע בביצועי המכשיר ואינו משפיע על הסוללה".
 
רמות האבטחה השונות במסגרת פלאפון סייבר
 
צירוף הלקוחות ייעשה אוטומטית לרמת הגנה מתקדמת (רמה 2 להלן), אולם השירות מאפשר ללקוח לבחור אחת מתוך 3 רמות הגנה. לקוח שמעוניין בבחירה אחרת, יוכל עשות כן באמצעות פורטל הסייבר החדש.
 
רמה 1 - לא מוגן - כיבוי מנגנון האבטחה. הגלישה מבוצעת ללא סינון ובקרה. לא מומלץ להגדיר רמה זו.
 
רמה 2 - הגנה מתקדמת: הפעלת מנגנוני אבטחה בסטנדרטים המקובלים בעולם. הרמה המומלצת לגלישה בטוחה, שכוללת:
 
Anti Malware - מניעת התקנה של תוכנות זדוניות על המכשיר: וירוסים, רוגלות, כופר, תוכנות, פרסום ועוד.
Anti Phishing - הגנה מפני הונאות אינטרנט וגניבת מידע ופרטים אישיים.
 
רמה 3 - הגנה מחמירה - הוספת מנגנוני אבטחה מחמירים המבצעים חסימת אתרים החשודים כמזיקים ו/או מסוכנים. מומלץ להגדיר רמה זו רק כאשר קיים חשש למתקפות סייבר ברשת.
 
בנוסף, כחלק מתפיסה כוללת של גלישה בטוחה, החברה מאפשרת במסגרת זו לכל לקוח לצרף את עצמו ו/או את ילדיו באמצעות הפורטל באופן עצמאי לשירות בקרת הורים, המסנן אתרים עם תכנים בלתי הולמים (חסימת האתרים והתכנים מבוצעת בהתאם להגדרת החוק ועל פי המקובל בתחום). 
 
סיכום פורטל פלאפון סייבר החדש: 
מאפשר ניהול רמת אבטחה אישית,
מכיל מידע רלוונטי מהארץ ומהעולם בנושא הסייבר,
מספק התראות חמות וטיפים לגלישה בטוחה,
מאפשר הצטרפות לשירות בקרת הורים.
 
צירוף הלקוחות הפרטיים והעסקיים לפלאפון סייבר ייעשה ע"י החברה ללא צורך ברישום או התקנה מצדם, כאשר המועד המתוכנן לצירוף כל הלקוחות הוא עד 30.4.17.
 
ניתן לקבל מידע נוסף באתר החברה.

קרדיט צילום תמונה עליונה: יונתן בלום
 

הגנת סמארטפון
 
 
 
 
NORD VPN



 
 
Bookmark and Share