Telecom News - אריאלה סוויד מונתה למנהלת הקהילה ב-TLV Generator

אריאלה סוויד מונתה למנהלת הקהילה ב-TLV Generator

דף הבית >> מינויים >> אריאלה סוויד מונתה למנהלת הקהילה ב-TLV Generator
אריאלה סוויד מונתה למנהלת הקהילה ב-TLV Generator
מאת: מערכת Telecom News, 31.12.16, 16:35אריאלה סוויד

אריאלה סוויד, מייסדת משותפת (Co-Founder) של TLV-Generator, היא מנהלת בעלת ניסיון רב בתחום הסטארטאפים: החל בהפעלת מערכות אדמיניסטרטיביות וניהול קהילה וכלה בקידום חברתי והפצה ויראלית.

משנת 2000 היא נטלה חלק במיזמי סטרטאפ רבים והייתה אחראית לתחומים מגוונים: החל בניהול קהילת בלוגרים, שניהלו תחרויות דירוג תוכן בחברת inter8ing, שמומנה בידי Startup Factory, דרך שיווק ויראלי של Picalogo, אפליקציה שביצעה צ׳ק-אין אוטומטי באמצעות צילום האתר, ועד להקמת קבוצת ניסוי של עסקים קטנים עבור מיזם, שהציג אפליקציית פרסום מבוססת מיקום בעלות יומית נמוכה.

ב-2013, כאשר הייתה כבר אם ל-4 ילדים, היא חלתה בסרטן השד, ובהתייחסותה למחלה כאתגר, שיש לנצחו בכל מחיר, היא הייתה מקור השראה למשפחתה ולנשים אחרות במצב דומה. בתום הטיפולים יזמה את הקמת ״הקמפוס הורוד״, שנועד להקנות כישורי יזמות לשורדות סרטן השד תוך הגברת המודעות למחלה.

בשנים האחרונות, יחד עם בן זוגה אלי, מנהלת אריאלה את
 בית התוכנה הראשון בישראל appUgo, שנועד במפורש לפיתוח מוצר תקף מינימלי - MVP עבור מיזמי סטארטאפ.

בימים אלה לאחר מינויה, היא עוסקת במרץ כמנהלת הקהילה בהכנות לקראת פתיחת המחזור הראשון של תוכנית TLV Generator

כאשר היא מתבססת על ניסיון ייחודי מכלי ראשון בכל היבטיו התפעוליים של סטארטאפ בשלב מוקדם, תוכל אריאלה לסייע למיזמים המשתתפים בתוכנית בדרכים רבות.


אריאלה סוויד: ״אני מתרגשת מאוד, בעיקר כי בעיני התוכנית תפתור בעיה ממש אקוטית. בלי קשר למשאבים או יכולת הפיתוח הפנימית, אנו רואים שוב ושוב, שכשהצוות לא מכיר היטב את האקוסיסטם של התעשייה ולא יודע להתנהל, יש לו בעיה לפתח את המוצר הנכון כדי להתקדם. מעבר לערך המובן מאליו, שיקבלו המיזמים עצמם, אני חושבת, שלשילוב של פיתוח MVP עם תוכנית הכשרה מעולה יש פוטנציאל לשנות את המוסכמות בשוק ואת הציפיות של משקיעים מחברות צעירות".
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share