Telecom News - הישג לטלקום ניוז: מונתה והחלה לעבוד מנמ"רית במשרד התקשורת

הישג לטלקום ניוז: מונתה והחלה לעבוד מנמ"רית במשרד התקשורת

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> הישג לטלקום ניוז: מונתה והחלה לעבוד מנמ"רית במשרד התקשורת
משום מה משרד התקשורת הסתיר, שבשבוע שעבר החלה לעבוד במשרד התקשורת שושי בן אהרון כמנמר"ית. זאת, אחרי יותר משנה, שבה תפקיד המנמ"ר לא היה מאוייש (אחרי "הפיטורים בהפתעה" של אופיר שלום לב-ארי, המנמ"ר הקודם). וזה לא כל מה שמסתירים מהציבור במשרד התקשורת.
מאת: אבי וייס, 9.1.17, 17:30שושי בן אהרון

לפני קצת יותר משנה "פוטר בהפתעה" אופיר שלום לב-ארי, המנמ"ר של משרד התקשורת, כפי שחשפנו כאן. התביעה של אופיר כגד מה שנעשה לו מתנהלת עדיין בבית הדין לעבודה כמפורט כאן. בסבב ראשון של דיונים והחלטות בבית הדין לעבודה בעניין "הפיטורים בהפתעה" של אופיר שלום לב ארי, נחלו המדינה ותמי לשם (סמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש במשרד) הפסד צורב. כעת הדיון עולה לסבב שני של התכתשות משפטית, שנדווח עליה בקרוב.

בשבוע שעבר, ללא כל פרסום, נכנסה לתפקיד הזה שושי בן אהרון (בתמונה משמאל, שעבדה קודם לכן במשרד האוצר). זה לא הדבר היחיד, שהוסתר בשבוע האחרון. למשל, בהודעת משרד התקשורת בעניין "השינוי הארגוני", שהחל במשרד ב-1.1.17 (כאן), לא הוזכר אפילו לא ברמז, ש-2 אגפים חשובים במשרד פורקו לחלוטין (אגף תכנון מדיניות ואגף חירום, ביטחון וסייבר), כפי שחשפנו כאן, גם לא דווח, ש"הושגה הסכמת ועד העובדים" לשינויים הארגוניים בתהליך מאוד מוזר ומלווה בספינים, שחשפנו כאן וכאן

לכן, שלחנו את השאלה הבאה להנהלת משרד התקשורת: 
"משרד התקשורת מפיץ כל הזמן הודעות על "הישגים" מכל סוג כולל שינויים [ארגוניים ופרסונליים] הנעשים במשרד.
אולם, משום מה שני נושאים די חשובים לא פורסמו בשבוע החולף:
א. כניסתה של שושי בן אהרון (שעבדה במשרד האוצר) להיות המנמ"רית של משרד התקשורת.
ב. הודעת צער על פטירתו בנסיבות טרגיות של עובד משרד התקשורת בשם ליאור אספיר.
האם יש כוונה לתקן את ההשמטות הללו?"

תגובת משרד התקשורת
"המשרד מדווח על נושאים ברמת מדיניות. לא נהוג לדווח על נושאים פרסונליים - קבלה או עזיבה של עובדים.
המשרד פרסם מודעת אבל על מותו הטרגי של ליאור אספיר ז"ל".

לא ברור לי מדוע משרד התקשורת הישראלי, באופן עקבי, מספק תשובות, שאינן נכונות (בלשון המעטה), כשקל להוכיח, שהן לא נכונות באמצעות מסמכים ברורים של המשרד.

המשרד כתב בתשובתו: "לא נהוג לדווח על נושאים פרסונליים - קבלה או עזיבה של עובדים". 

אז לקחתי להדגמה עובד אחד מהמשרד כדי להראות כמה זה לא נכון. שמו של העובד: הרן לבאות. הנה כאן הלינק להודעה רשמית של משרד התקשורת מיום 20.2.12, שהרן לבאות התקבל לעבודה, לאיזה תפקיד התקבל ואת מי הוא מחליף. כמו כן, כאן מצוי הלינק להודעה רשמית של משרד התקשורת מיום 20.11.16, שהרן לבאות עוזב ומסיים את תפקידו במשרד התקשורת. 

אז למה הרן לבאות מועדף וקיבל "הודעות לתקשורת" המפארות את שמו ונוגעות ל"קבלה ועזיבה" שלו מהמשרד, על פני שושי בן אהרון

לי יש הסבר מעניין להסתרה הזו של המינוי. אם משרד התקשורת היה מפרסם את המינוי של שושי בן אהרון, זה היה נחשב להישג לטלקום ניוז. זאת, מפני שחשפתי את המחדל (כאן), בו למעלה משנה אין למשרד התקשורת מנמ"ר והמשרד מיהר לתקן את המצב לאחר החשיפה הזו. 

האם שושי בן אהרון תצליח להעביר את משרד התקשורת הישראלי מעידן הפקס בו הוא מצוי (עם אתר אינטרנט הגרוע ביותר מבין אתרי הרגולטורים לתקשורת בעולם), לעידן הווירטואליזציה, השקיפות, "ממשל זמין" והענן? את זה עוד נראה.

בשלב זה לא נותר לנו אלא לאחל לשושי בן אהרון בהצלחה בתפקיד החשוב בו החלה. 
בתמונה: צילום עדכני של מערכת המחשוב והטלפוניה הקיימת היום במשרד התקשורת הישראלי.



 
 
Bookmark and Share