Telecom News - בסיסקו ישראל ציינו 20 שנה של חדשנות באירוע מיוחד בגני התערוכה בת"א

בסיסקו ישראל ציינו 20 שנה של חדשנות באירוע מיוחד בגני התערוכה בת"א

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> בסיסקו ישראל ציינו 20 שנה של חדשנות באירוע מיוחד בגני התערוכה בת"א
בסיסקו ישראל ציינו 20 שנה של חדשנות באירוע מיוחד בגני התערוכה בת"א
מאת: מערכת Telecom News, 1.2.17, 15:11סיסקו

מאות פטנטים, עשרות פיתוחים חדשים ורכישות בסכום של 7 מיליארד דולרים בחברות ישראליות, מהווים חלק קטן מרשימה ארוכה של הצלחות, שהשיגה סיסקו ישראל, ב-20 השנים האחרונות בארץ.
 
באירוע החגיגי שנערך אמש במעמד מנכ"ל סיסקו, צ'אק רובינס, שהגיע לראשונה לישראל, לקחו חלק כל עובדי חברת ה-IT סיסקו, לקוחותיה ושותפיה. במהלך האירוע, שהתקיים בגני התערוכה בתל אביב, הוצגה תערוכה מיוחדת בה עברו הנכנסים לאירוע, המציגה את הסיפור של סיסקו ישראל ברבות השנים, את הפיתוחים והחידושים השונים, שפותחו בישראל ע"י עובדי החברה.

עשרות פיתוחים, מאות פטנטים, השקעות ורכישות בסכום של למעלה מ-7 מיליארד דולרים בחברות ישראליות, פעילות חברתית ענפה דוגמת שילוב נוער, חרדים וערבים בשוק ההייטק הישראלי, מהווים רק חלק קטן מרשימה ארוכה של הצלחות שהשיגה סיסקו ישראל ב-20 השנים האחרונות.

ב-1997 הרחיבה סיסקו את פעילותה העולמית גם לישראל, עם פתיחתו של מטה בנתניה. כעבור שנתיים העסיקה החברה למעלה מ-100 עובדים, וכיום מעסיקה כ-1,500 עובדים, ב-4 מרכזים בארץ: נתניה, ירושלים, קיסריה ותל אביב.

במהלך שנות פעילותה בישראל השקיעה סיסקו למעלה מ-7 מיליארד דולרים בישראל, ברכישות והשקעות שונות ביניהם גם 12 חברות הכוללות, בין היתר, את  NDS, Cloudlock, Leaba, ומיצבה את עצמה בראש השלוחות של החברה, שאינן בארה"ב מבחינת היקפי הרכישות.

בשנים האחרונות, מובילה סיסקו ישראל את תהליך הדיגיטציה בקרב מגוון רחב של משרדי ממשלה וחברות מובילות במשק. ביוני האחרון הכריזה החברה בשיתוף המשרד לשוויון חברתי, על פרויקט האצת הדיגיטציה בישראל, פרויקט שהחל בהאצת הדיגיטציה בנגב ויתפרס בעתיד לאזורים נוספים. הסכם דומה נחתם שלשום עם עיריית ירושלים להפיכתה לעיר חכמה.

תרומתה של סיסקו לישראל לא הסתכמה רק בהשקעות כספיות ופיתוח טכנולוגיות. בין פעילותיה החברתית נמנות יוזמת הקמת תוכנית הכשרת הייטק לבני נוער בשם נטע@, בה עברו לאורך השנים אלפי בני נוער. בנוסף, יזמה סיסקו את תוכנית קמא טק, קואליציה של עשרות חברות הייטק במטרה לשלב חרדים בתעשיית הייטק, שהובילה לשילוב של אלפי עובדים חרדים בתעשייה. יוזמה נוספת מבית סיסקו היא תוכנית מענטק, קואליציה של 60 חברות, שמטרתה לעודד העסקה של ערבים-ישראלים בתעשיית ההייטק, ושהביאה לשילוש כמות העובדים מהמגזר בתעשייה.

סיסקו מציעה פתרונות שונים בתחומי המיתוג, ניתוב ושירותי רשת חכמים, סייבר ואבטחה, IoT וערים חכמות, ענן, ביג דאטה, מרכזי נתונים, פתרונות Collaboration ווידאו לארגונים ולספקי שירותים וכן ארכיטקטורות עסקיות וטכנולוגיות.

צ'אק רובינס: "אי הוודאות היא הנורמליות החדשה, אנו חיים בעידן בו ההזדמנויות נמצאות בכל מקום ולצידן חוסר הוודאות. זהו עולם משתנה ודינמי ואנו צריכים להיות חדשניים מאוד כדי להישאר רלוונטיים. כיום אין תחום, שאינו מושפע מתהליך הדיגיטציה. ניתן לראות את היישומים היעילים של תהליך זה במגוון תחומים דוגמת אנרגיה, תחבורה, בריאות ועוד.

מרגש לראות את ההתפתחות המטאורית של סיסקו בישראל. זה לא מפתיע נוכח תדמיתה של ישראל כאומת סטארטאפ, וכעת בביקורי הראשון כאן, אני עד ליצירתיות, ליוזמות, ולאווירה המדהימה המאפשרת לדברים לצמוח הרבה יותר מהר. אני מודה לכל המעורבים בפעילות סיסקו לאורך השנים ובעיקר לעובדי החברה, שמהווים חלק אינטגרלי ממשפחת סיסקו העולמית".

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "אנו שמחים וגאים לארח בישראל את מנכ"ל סיסקו ולחגוג עמו 20 שנות פעילות מוצלחות בארץ. סיסקו מובילה בארץ ובעולם את המהפכה הדיגיטלית, ואנו רואים את עצמנו כשותפים אסטרטגיים לארגונים, מדינות וערים, במעבר לאימוץ התהליך הדיגיטלי במלואו. יחד עם שותפינו ולקוחותינו נמשיך לקדם חדשנות, יצירתיות וקידמה, וזה הזמן גם להוקיר תודה לעובדים המסורים ולמוחות המבריקים פה בארץ, שאחראים להרבה מהפיתוחים של סיסקו לאורך השנים".

בתמונה: צ'אק רובינס מימין ואורן שגיא משמאל.
קרדיט צילום התמונות: ארתור פורר.
 
צ'אק רובינס ואורן שגיא
סיסקו



 
 
Bookmark and Share