Telecom News - הונחה אבן הפינה למרכז ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל לחדשנות בירוחם

הונחה אבן הפינה למרכז ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל לחדשנות בירוחם

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> הונחה אבן הפינה למרכז ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל לחדשנות בירוחם
הונחה אבן הפינה למרכז ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל לחדשנות בירוחם
מאת: מערכת Telecom News, 5.2.17, 16:56ירוחם
 
מרכז MindCET יכלול HUB לקב' שלMindCET , חיילים ועובדי הייטק מהנגב, מקום לתצוגת טכנולוגיות בחינוך, מעבדת מייקרים לתלמידים, מורים, חיילים ויזמים, כיתה מעופפת ואגף מחקר לשימוש קב' של MindCET, צוותי בי"ס  ובסיסי ההדרכה של צה"ל בנגב.
 
קרן מנדל, המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) וקרן ירוחם החדשה ציינו היום את הנחת אבן הפינה למרכז ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל לחדשנות.
 
מורט מנדל, יו"ר קרן ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל, פרופ' יהודה ריינהרץ, נשיא קרן מנדל, הגב' גילה בן-הר, מנכ"לית מטח, עמרם מצנע, יו"ר קרן ירוחם החדשה ומיכאל ביטון, ראש מועצת ירוחם, חנכו היום את מרכז ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל לחדשנות  בבניין ירוחם-טק בירוחם.
 
קרן ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל תרמה 5.2 מיליון דולרים לבניית הבניין החדש למרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) לשם פיתוח מרכז MindCET בירוחם.
 
 המרכז החדש יכלול את הפעילויות הבאות:
.1  ה- HUB - סביבת עבודה פתוחה, שתארח קבוצות פעילות של MindCET ואת שיתופי הפעולה שלהם. המקום יהיה  פתוח גם לחיילים וקצינים  מקמפוס ההדרכה החדש של צה"ל ולעובדי הייטק מהנגב כולו.
 
2. ארגז החול - מקום לתצוגה ולניסיון מעשי של טכנולוגיות פורצות דרך בתחום הטכנולוגיה בחינוך EdTech. המקום יהיה מיועד לסדנאות וללימוד עצמאי למורים, לחיילים ולאנשי טכנולוגיה.   
        
3. fab lab  - מעבדת מייקרים המשלבת בית מלאכה מסורתי עם תכנות, הדפסת תלת מימד וחיתוך ליזר, ומאפשרת לתלמידים, מורים ויזמים ליצור כמעט כל דבר, שיעלו על דעתם. בצד אנשי חינוך ויזמים, מעבדת המייקרים תשרת קבוצות מקמפוס ההדרכה של צה"ל, בני נוער מירוחם ומהפזורה הבדואית הקרובה.
 
4. הכיתה המעופפת - כיתה לשימוש במיוחד עבור ניסויי מחקר. הכיתה תכלול עזרים טכנולוגיים, שיסייעו לחוקרים במיטב המחקר שלהם (כלי הקלטה ותיעוד מובנים, חלון תצפית חד-כיווני, חיישנים ונקודות תצפית).
 
5. אגף מחקר בהיקף של כיתות לימוד ואולם לשימוש קבוצות שונות, שתישתתפנה בפעילות של MindCET, כמו גם לכנסים והשתלמויות לצוותים של בתי ספר, מעצבי דעת קהל, עמיתים ובוגרים של בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית ולדרגי הפיקוד של קמפוס ההדרכה של צה"ל.
 
מורטון ל. מנדל: "כחלק ממערכת היחסים ארוכת הטווח שלנו עם ירוחם ותושביה, קרן מנדל מברכת על ההזדמנות המבורכת לסייע לירוחם בהקמת המרכז המתקדם לחדשנות חינוכית, שישלב פעילות עם בסיסי ההדרכה של צה"ל בנגב. תרומה זו מבטאת את רצוננו לתמוך בירוחם, בנגב ובקידום החדשנות בישראל".
 
גילה בן-הר: "זו זכות גדולה עבורנו להניע חדשנות טכנולוגית חינוכית גלובלית המשפיעה על העולם כולו, ושחדשנות זו מתחילה דווקא מהנגב ודווקא מירוחם. חדשנות, שמתחילה מהפריפריה, היא חדשנות בריאה משרתת את כלל הציבור".
 
מיכאל ביטון: "המרכז החדש יהווה בית למחנכים, לרעיונות חדשים ולדרכי חשיבה חדשות והוא ממקם את ירוחם בלב הפיתוח של הנגב".
 
עמרם מצנע: "פרויקט זה הוא צעד נוסף במאמצינו לפתח מצוינות בחינוך בירוחם".

בתמונה למעלה: בן-הר, מנדל, מצנע, ביטון.
קרדיט צילום: שלומי אמסלם.

MINDCET
 
 



 
 
Bookmark and Share