Telecom News - אוניברסיטת תל אביב השיקה צ'אטבוט לבדיקת סיכויי הקבלה לתואר ראשון

אוניברסיטת תל אביב השיקה צ'אטבוט לבדיקת סיכויי הקבלה לתואר ראשון

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> אוניברסיטת תל אביב השיקה צ'אטבוט לבדיקת סיכויי הקבלה לתואר ראשון
אוניברסיטת תל אביב השיקה צ'אטבוט לבדיקת סיכויי הקבלה לתואר ראשון
מאת: מערכת Telecom News, 21.2.17, 15:58

ה-chatbot החדשני והייחודי לבדיקת סיכויי הקבלה לאוניברסיטה נבנה באמצעות הסטארטאפ הישראלי .Chaterr                                                                                                                        
אוניברסיטת ת"א השיקה השבוע צ'אטבוט, שנבנה באמצעות הסטארטאפ הישראלי  Chaterr, שמאפשר למאות אלפי המתעניינים בלימודים באוניברסיטה לבדוק בשיחת מסנג'ר מהירה את האפשרות שלהם להתקבל לתכניות הלימודים, שמעניינות אותם, וליצור קשר עם נציג לקבלת מידע נוסף.

דף חישוב סיכויי הקבלה הואהדף הכי נצפה באתר של אוניברסיטת תל אביב -  בתשע"ו נכנסו לדף זה כ-400 אלף מבקרים (Unique Pageviews) באמצעות סמארטפון או מחשב נייח.

הצא'טבוט החדש נותן למועמדים ללימודים, שרובם צעירים בגילאי ה-20+, ערוץ נוסף, מהיר ונוח לבחינת האפשרות שלהם ללמוד באוני' ת"א, ומציג תשובה נגישה לשאלת השאלות: לאילו תכניות לימוד באפשרותי להתקבל עם הציונים שברשותי?

אהוד אור, סמנכ"ל לתכנון אסטרטגי ולשיווק: " חשוב לנו להוביל בחדשנות בערוצי תקשורת עם המועמדים ללימודים. אותם צעירים, שמתלבטים היום מה ללמוד באוניברסיטה, יהיו עוד כמה שנים בחזית המחקר, הטכנולוגיה, התרבות והעסקים בארץ ובעולם. חשוב לנו להיות נגישים אליהם כבר בשלב הראשוני של הבחירה במוסד ובתכנית הלימודים, גם בערוצים הדיגיטליים וגם בקשר אנושי עם נציגים ועם יועצים".

אלון וינפרס, מנהל השיווק של האוניברסיטה: "אחרי שחידשנו את הפנים של עמוד הבית של האוניברסיטה והפכנו אותו לעמוד מגזיני מודרני, הצעד הבא היה להנגיש עוד יותר את הדף הפופולרי לבדיקת סיכויי הקבלה לאוניברסיטה. שקלנו בעבר לבנות אפליקציה מיוחדת, אבל ברגע, שעלה הרעיון לצ'אטבוט, הוא נראה לנו כפתרון מעולה לעניין".

היכנסו ובדקו את סיכויי קבלתכם לאוניברסיטת תל אביב בצ'אטבוט - כאן.
 
 



 
 
Bookmark and Share