Telecom News - מבחן דרך: Samsung Galaxy A5 - אופנתי ועוצמתי

מבחן דרך: Samsung Galaxy A5 - אופנתי ועוצמתי

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> מבחן דרך: Samsung Galaxy A5 - אופנתי ועוצמתי
מבחן דרך: Samsung Galaxy A5 - אופנתי ועוצמתי
מאת: חיים חביב, 21.3.17, 10:30גלקסי A5

דגמי 2017 של סדרת ה-A מציעים עיצוב מרשים, מצלמות 16 MP איכותיות, מסכי FHD גדולים, עמידות במים ואבק ומעבדים עוצמתיים.

בסוף ינואר האחרון השיקה סמסונג בישראל את סדרת הגלקסי A (Galaxy A) החדשה, הכוללת את דגמי הסמארטפונים 7A עם צג 5.7 אינץ' ו-5A עם צג  5.2 אינץ'. מדובר במכשירים מתקדמים עם מצלמה איכותית, מסך גדול, עמידות למים ועיצוב משובח ב-4 גוונים: שחור ,זהב, אפרסק ותכלת.

קיבלתי לבחינה את דגם ה-5Galaxy A.

אדגיש, שהסדרה הזו, כמו גם אצל המתחרות, נועדה לשמור על פוטנציאל הלקוחות החושקים בדגמי הפרמיום, כמו דגמי הדגל המובילים (ה-7S ו-S7 Edge (Samsung Galaxy, אך אינם יכולים להרשות לעצמם לתקצב מכשיר סופר מתקדם. ללקוחות אלה מציעה החברה (וגם המתחרות) מכשיר משובח ומתקדם בכ-2/3 מחיר דגם הפרמיום.

התמורה הוגנת: הגלקסי A מציע איכות חומרים של מכשיר פרימיום: עיצוב מוקפד הכולל מסגרת מתכת וגב מזכוכית במתכונת העיצוב האיכותי של סמסונג. האחיזה במכשיר נוחה מאד והתפעול קל ונוח עם מערכת ההפעלה האיכותית בגרסת אנדרואיד 6  Marshmallow.

המכשיר מאופיין במצלמות 16 מגה פיקסל קדמית ואחורית, שהן מעולות לקטגוריה כזו, שמאפשרות צילום תמונות רגילות ותמונות "סלפי" ברורות גם בתנאי תאורה נמוכה. צילום "סלפי" נעשה בנגיעה בכל נקודה על הצג עם כפתור המצלמה הצף, ומניב תמונת סלפי ברזולוציה גבוהה. הצג עצמו משמש כנורת פלאש קדמי לתמונות בהירות.

המצלמה מעמידה למשתמש ממשק פשוט הכולל תנועת swipe קלה לשינוי מצב הפעלה או פילטרים מידיים להפעלת אפקטים וכן פוקוס אוטומטי מהיר. תפריט מצבי הפעולה כולל חידושים דוגמת ה-Food Mode המאפשר צילום אופטימאלי של אוכל.

יתרון בולט הוא זיכרון פנימי 32GB, ואחסון הניתן להרחבה עם תמיכה ב-microSD של עד 256GB.

מצאתי חיי סוללה ארוכים וטעינה מהירה: די בטעינה חד יומית של הסוללה (3600 mAh, Fast Charging ) כדי לספק מענה למכלול השימושים התובעניים, שמאפשרים למשתמש לנהל אורח חיים פעיל וזמינות לפעולה תוך שניות מהדלקת המכשיר.

למכשיר יש צג מצוין של Always On Display המציג למשתמש את השעה, התאריך והתראות נוספות על גבי מסך כבוי ללא צורך "להעיר" את המכשיר וזה חוסך זמן סוללה.

לסיכום, מדובר במכשיר איכותי בעל עיצוב משובח עם מפרט מתקדם ותג מחיר של סדרת שוק ביניים ותכונות רבות המאפיינות את דגמי הפרימיום, כמו לדוגמא: תקן הקשחה גבוה (IP68) בשילוב מסך FHD Super AMOLED ומעבדי Octa Core, לצד חיישן טביעת אצבע, וחיבורי USB Type-C לביצועים ברמות הגבוהות.

מחיר המכשיר לצרכן של עד 2,000 ₪ הוא סביר מול תכונותיו.

ציון: 9.5
 
 



 
 
Bookmark and Share