Telecom News - "סכסוך עבודה" כפול של ההסתדרות מול צמרת משרד התקשורת

"סכסוך עבודה" כפול של ההסתדרות מול צמרת משרד התקשורת

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> "סכסוך עבודה" כפול של ההסתדרות מול צמרת משרד התקשורת
ההסתדרות הכריזה על "סכסוך עבודה" מול צמרת משרד התקשורת לא רק בגלל פרשת התאגיד"כאן" ורשות השידור, אלא גם בגלל "השינוי הארגוני" בתוך משרד התקשורת. יש קו אחד זהה ל-2 הסכסוכים: צמרת משרד התקשורת מקדמת רק אג'נדה, שמקורה בגחמות של אדם אחד, במנותק מכל צורך ציבורי ואינטרס ציבורי. עדכון בסוף הכתבה. 
מאת: אבי וייס, 19.4.17, 10:14שלמה פילבר

בלעדי. אם מישהו לא הבחין, אז מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, (בתמונה משמאל), משעבד בחודשים האחרונים (וימשיך בקו הזה, במצוות מי שמינה אותו לתפקיד), את כל משאבי משרד התקשורת לטובת קידום האג'נדה והגחמות של אדם אחד בכל תחום: של הבוס שלו (רוה"מ: ביבי נתניהו) ושל המשנה שלו (שמילה מימון).

זה הקו הישיר המחבר בין 2 סכסוכי העבודה, שיש כעת סביב משרד התקשורת, שנחשוף ונסקור אותם כאן בקצרה ואת הסיבות למצב האומלל הזה:

1. סכסוך העבודה בעניין תאגיד השידור "כאן" ורשות השידור.
יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הודיע אמש (יום ג' 19.4.17) ,שאם לא ימצא פתרון הולם לעובדים בשידור הציבורי, ביום שלישי הבא (25.4.17) תהיה שביתה כללית בכל המגזר הציבורי.
 
אבי ניסנקורן: "פתרון הולם - או שביתה. בשבועות האחרונים התנהל משחק ציני וכואב על גבם של העובדים, שבעקבותיו הכרזתי סכסוך עבודה בכל המגזר הציבורי. יש לשים סוף לסוגיה כואבת זאת. במידה ולא יימצא הפתרון, ביום שלישי הבא - שביתה כללית בכל המגזר הציבורי".

למי שלא קלט מה הולך כאן, אז בקצרה: במקום לאחד את 3 הגופים הרגולטוריים העוסקים בשידורים הציבוריים בישראל (מועצת הכבלים והלוויין, הרשות השנייה ורשות השידור, שהייתה אמורה להיעלם ולהפוך לתאגיד השידור "כאן"), רוה"מ (ביבי נתניהו) מתוך גחמות אישיות בלתי מובנות לציבור, תוך "כיפוף ידיים" מול שר האוצר משה כחלון, יצר מבנה חדש של 4 גופים רגולטוריים (במימון של הכיס האישי שלנו), 4 גופים ממלכתיים העוסקים בשידורים הציבוריים בישראל.

שמו של הגוף הרגולטורי הרביעי ("תאגיד שידורי החדשות") טרם נקבע סופית, אבל טיוטת החוק כבר מונחת בפני הכנסת, בעבודה מאומצת של כל משאבי משרד התקשורת.

כך, הגענו לכאוס מוחלט בשוק השידורים בישראל. במקום לקדם את שוק התקשורת בישראל, עוסקים ראשי המשרד והעובדים בנושאים, שלא מעניינים את איש ולא מקדמים מאומה בשוק התקשורת, רק עונים לגחמות הפרטיות של אדם אחד, גחמות העטופות בכמות ספינים מבהילה ובלתי נגמרת. 

2. סכסוך העבודה בעניין "השינוי הארגוני" בתוך משרד התקשורת.
מדובר באותו קו של התנהגות: תחת הספינים של "קידום שוק התקשורת" בוצע במשרד התקשורת שינוי ארגוני, שנועד לקדם אג'נדה פרטית וגחמות של אדם אחד. הסיפור הזה התחיל ברצון של המנכ"ל לשעבר עדן בר טל לקדם את ידידו שמילה מימון, והסתיים כעבור 5 שנים במהלכים מורכבים ולא הגיוניים, שיזם שלמה פילבר, מהלכים, שכללו בזבוז של מיליוני ש"ח על חברת ייעוץ (בפטורים מתגלגלים ממכרז) ואין סוף של ספינים, ביחד עם "קליקת הפרקליטים" ונציבות שירות המדינה, שכולם נועדו כדי להכשיר קידום של אדם אחד.

בשוליים של התהליך המוזר הזה, יש כמה אנשים, שבהזדמנות זו החליטו "לקפוץ על העגלה" ולקדם את עצמם. אחד מהם כבר קיבל תפקיד וקידום (גדעון שטרית), היתר מחכים למימוש ההבטחות לקידום, כולל ראשי ועד העובדים הקודם. 

בינתיים, גם בעקבות חשיפות אתר טלקום ניוז, נבחר ועד חדש לעובדים במשרד התקשורת, גם בשלוחת תל-אביב וגם בשלוחת ירושלים, והמהפך הושלם.

זה הרקע למצב, שבו ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה במשרד התקשורת, בשל השינוי הארגוני "המכור", שההנהלה ביצעה. את תגובת משרד התקשורת לסכסוך העבודה הזה טרם קיבלנו.ככל שנקבל, נעדכן בהתאם.

עדכון 19.4.17 17:15: תגובת משרד התקשורת
"השינוי הארגוני במשרד יצא לפועל זה מכבר ונמצא בשלבי יישום אחרונים. 
המהלך כולו בוצע בתיאום עם הועד וההסתדרות וכך ימשך." 

מתברר, שמדובר בסכסוך עבודה, שההסתדרות הכריזה עליו כבר לפני כחודש (!). זאת, בעיקר בגלל הפגיעה בעובדי המשרד בשלוחת ת"א (על רקע התנהלות ההנהלה והוועדים המודחים). המשמעות היא: הוועד החדש שנבחר, יכול לנקוט בצעדים נגד ההנהלה (בין בשביתה כללית ובין בסנקציות ארגוניות אחרות), באופן מיידי

האם ניתן לתקן את הנזקים של מה שנעשה עד כה? הנזק העיקרי נוצר בכך, שהרדימו את העובדים עד שהשינוי הארגוני עבר בשקט. לדעת העובדים, עדיין ניתן לשפר חלקים ב"שינוי הארגוני" ובעיקר לא לאפשר "למחוק" את עובדי המשרד וכן, לתת להם פיצוי על השינוי, כנהוג בכל שינוי במשרדי הממשלה, מאז ומתמיד. 

כרגע, רוב המשרות הבכירות במשרד התקשורת (כמפורט בהמשך) לא מאויישות. אם יאיישו את התפקידים הללו באנשים מוכשרים, ישרים, מסורים לעבודה ושרואים את האינטרס הציבורי כאינטרס העליון שלהם, זה יוכל (אולי) להוביל לשינוי בהתנהלות משרד התקשורת. אם שיטת "ההצנחות", הספינים וה"טריקים" תימשך, אין סיכוי לתקומה למשרד ממשלתי האומלל הזה.

למעשה, הגענו תוך 4 חודשים מתחילת "השינוי הארגוני" של שלמה פילבר (ושל יותר ממיליון וחצי ש"ח, ש"עפו" מהכיס של כולנו לחברת ייעוץ, שנבחרה ב"פטור ממכרז" ,שהוארך ב"פטור" כמה פעמים) למצב, שבו יותר גרוע לא יכול להיות (בהתנהלות משרד התקשורת). אולי עם ועד עובדים חדש, ניתן יהיה, כאמור, להציל משהו מ"השינוי הארגוני", שהגיע ל"עברי פי פחת", כמפורט כאן,

בקצרה (למי שלא עקב אחרי ההתפתחויות במשרד התקשורת בחודשים האחרונים): כ-4 חודשים אחרי יישום סדרת התרגילים של "השינוי הארגוני", אין במשרד התקשורת סמנכ"ל פיקוח (שמילה טרם פינה התפקיד ולא מונה לו עדיין מחליף או ממלא מקום), אין סמנכ"ל לכלכלה (יש ממלא מקום זמני), אין יועצת משפטית (יש ממלאת מקום זמנית), אין סמנכ"ל דואר (יש רק ממלא מקום זמני, מזה חודשים רבים מאוד), אין מנהל תחום מספור באגף הנדסה (המנהל לא היה מוכן לעבור ליחידה של שמילה, טרם מונה מחליף), והאגף החדש לרישוי לא מתפקד. אם לא די בכך, 2 נציגי משרד התקשורת במועצת הכבלים והלוויין (שמילה מימון ותמי לשם), אסור להם עפ"י החוק בכלל להיות שם בתפקיד במועצת הכבלים והלוויין. השימוע המבדר אודות "שיפור הרגולציה וצמצום הבירוקרטיה במשרד התקשורת" - נראה שנגנז... זה לא הכל: 2 סמנכ"לים בכירים לשעבר (נתי שוברט וחיים גרון) מסתובבים עדיין במשרד בלי שום כיוון מוגדר (כנראה, שנתי שוברט יפרוש בקרוב). 

מהודעת ההתפארות של המנכ"ל (שלמה פילבר, בתמונה למעלה משמאל) אודות השינוי הארגוני (כאן) ותכנית העבודה הדו-שנתית,לא נשאר דבר. כמעט הכל קרס. הספין הזה התפוגג מהר

המנכ"ל (שלמה פילבר) שקוע לאחרונה ובעתיד הנראה לעין כל כולו בבוץ של "פירוק כאן - תאגיד השידור הישראלי" ויצירת מבנה תאגידי חדש לשידורים הציבוריים, עם עוד תאגיד ציבורי מיותר, התודות לשר גלעד ארדן, שבישל את הדייסה הזו בעת היותו שר התקשורת, וכעת רוה"מ ושר האוצר יצרו דייסה חדשה, עוד יותר מקולקלת וכאוטית. לא ברור איך שופכים כ-700 מיליון ש"ח לשנה מכספי הציבור, על ערוץ (בקרוב שניים כאלה), שנצפה רק ע"י יושבי בית האבות בגבעתיים ולא מעניין את דור ה-Y (וגם דור ה-X) בכלל

שלמה פילבר וצחי הנגבי יהיו שקועים בקרוב בניסיון להיחלץ משערורייה חדשה נוספת, אחרי שיתפרסם דו"ח מבקר המדינה בעניין הרגולציה על בזק. זה לא הכל. יש עוד חקירות בנושאים שונים, שהמכנה המשותף שלהן: החברים הללו בצמרת משרד התקשורת "לא רואים את הציבור ממטר". אין ספק, שמשרד התקשורת זקוק למהפך רציני כדי "לצאת מעבדות לחרות" ולשרת את העם ולא את בעלי האיטרסים ו"המקורבים לצלחת", גם בתוך המשרד פנימה.

למה זה קורה?
כדי לקבל מושג למה זה קורה (גם בתוך משרד התקשורת וגם סביב משרד התקשורת, בעניין תאגיד השידור הציבורי), אביא כאן ציטטה היישר מפיו של אחד הלוחמים הנועזים של ישראל, מאיר דגן ז"ל.

כך כתב בימיו האחרונים האלוף מאיר דגן ז"ל, לשעבר ראש המוסד, על בנימין נתניהו:
"אני חולה. אני יודע שאני הולך למות. עוד מעט לא אהיה כאן. אין לי אינטרסים ואני לא מבקש דבר לעצמי. אישית, אין לי כלום נגד ביבי. הוא איש חכם, משכיל מאוד, עם אנרגיה טובה. אותי, הדבר היחיד שמעניין זה עתידה של המדינה וטובתה. השתתפתי במלחמות הכי קשות שהיו לנו כאן. הייתי בימים נוראיים. אף פעם לא פקפקתי בעתידנו ובעוצמתנו. בשנים האלה, תחת שלטון נתניהו, אני מתחיל לפקפק בעתידה של המדינה. זה הורג אותי".

"כדי לבצע משימה צריך לעשות ארבעה דברים: להגדיר את המשימה, למנות מפקד, להקצות אמצעים ולקבוע לוח זמנים. אצל ביבי, אף לא אחד מהדברים האלה מתבצע. פשוט - לא קיים. ולכן המשימות לא מתבצעות. הוא היה דוחה מבצעים של המוסד כי יש פריימריז ולא רוצה להסתבך. הוא לא יודע להפריד בין טובתו האישית לטובת המדינה. הוא משוכנע שזה אותו הדבר".
 
"ביבי המנהל הגרוע ביותר שאני מכיר. הדבר הכי גרוע, יש בו תכונה מסוימת שדומה לאהוד ברק – שניהם נדמה להם שהם הכי גאונים בעולם ושלא מזהים את מה שהם רוצים באמת. בחיים לא ראיתי אותו לוקח אחריות על משהו".
 
אני כרגע מתעלם מהסיבות לדברי מאיר דגן ז"ל בטרם נפטר , ואני מעוניין להתייחס דווקא ליד ימינו, עושה דברו ותלמידו של ביבי נתניהו: שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת.

זמן קצר אחרי שהא נכנס לתפקיד, זיהיתי במדויק מי האיש וכתבתי זאת במאמר תחת הכותרת: "מנכ"ל מש' התקשורת (שלמה פילבר) "לא סופר אתכם ממטר" ומסתיר פאשלות".

מאז, עברו כמעט שנתיים, ופרסמתי עוד כ-300 מאמרים וחשיפות של התעלולים והספינים מבית היוצר של שלמה פילבר. הוא יכול להתאים במדויק לתיאור של מאיר דגן ז"ל. שלמה פילבר בטוח, שהוא הציבור ולכן יקדם את מה שמשרת את האינטרסים האישיים שלו ושל הבוס שלו ומקורביו. לקחת אחריות על מעשיו - אין סעיף כזה. לקדם את שוק התקשורת - זה "חלום ליל קיץ".

עדכון 24.4.17
: הודעה משותפת ליו"ר ההסתדרות ולמשרד האוצר 
נמנעה השביתה שתוכננה ממחר במגזר הציבורי: 
יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ומנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד הגיעו להבנות בסוגיית השידור הציבורי

לאחר משא ומתן ממושך ובצל איומי השביתה במגזר הציבורי, הגיעו הצדדים להבנות ואי לכך השביתה שתוכננה למחר (ג') במגזר הציבורי מבוטלת. בין עיקרי ההסכמות: בתקופת תחילת שידורי התאגיד חלקם של עובדי רשות השידור שייקלטו בתאגיד יעמוד על כ-65%, כ-100 עובדים נוספים ייקלטו לשירות המדינה במסגרת תקנים לא מאוישים, כלל העובדים בגילאי 40-50 ייקלטו בתאגיד או בשירות המדינה, לא תהיה העסקה במיקור חוץ ונקבע שיפור דרמטי בתנאי הפורשים מהרשות המבוטחים בקרן פנסיה חדשה.
יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "פתרון שמציל את מטה לחמם של מאות עובדים, מונע מיקור חוץ, קובע שיפור דרמטי בתנאי הפרישה, ומסדיר גם קליטה בשירות המדינה ".

מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד ויו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הגיעו לפני זמן קצר להסכם הבנות שמיישב את המחלוקות העקרוניות בין הצדדים בנוגע לסוגיית השידור הציבורי. לנוכח ההסכמות שהושגו, השביתה שתוכננה החל ממחר בכל המגזר הציבורי מבוטלת. 

על פי ההבנות שהושגו, סוכם כי כ-555 עובדי רשות השידור ייקלטו לעבודה בתאגיד השידור הציבורי, וחלקם בכוח העבודה בתאגיד, בתקופה שבתחילת שידורי התאגיד, יעמוד על כ-65 אחוזים, וכל זאת תוך שמירה על המסגרת התקציבית שנקבעה לתאגיד השידור. בנוסף לכך, כ-100 עובדים (בתקנים מלאים) ייקלטו לשירות המדינה במסגרת תקנים לא מאוישים. בשורה חשובה נוספת נוגעת לקבוצת העובדים בגילאי 40 עד 50 - כלל העובדים המשתייכים לקבוצה זו ייקלטו להעסקה בתאגיד או בשירות המדינה. עובדי רשות השידור מעל גיל 50 יזכו לקבל פנסיית גישור. ההסכמות בין הצדדים כוללות גם שיפור דרמטי של תנאי הפורשים מהרשות המבוטחים בקרן פנסיה חדשה, באופן שמטיב במאות אלפי שקלים עם כל עובד. 

עוד סוכם בין יו"ר ההסתדרות ניסנקורן לבין מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד כי לא תהיה העסקה במתכונת של  מיקור חוץ וכי חברות הפקה שיעסיקו את יוצאי רשות השידור, יקבלו עדיפות בניקוד בקבלת תקציבים המיועדים ליצירה מקורית למשך תקופה שתקבע מיום התחילה. 

מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד: "מתוך אחריות חברתית ובמטרה לתקן עיוותים שנוצרו לפורשי רשות השידור, סוכם עם יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן כי ישופרו התנאים של מקבלי הפנסיה הנמוכה ולהביא לקליטה של עובדים שלא זכאים לפנסיית גישור". 

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, שהיה שותף למו"מ, בירך על ההסכמות ואמר: "ההסכם הוא עוד צעד לתיקון העוול שנעשה לעובדי רשות השידור". 

יו"ר הוועד המשולב של עובדי רשות השידור, משה שגב, אמר הערב: "אני מברך ומודה ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן על הנחישות ועל העמידה האיתנה שעזרו לגבש פתרון הולם ומוסכם עם ראשי האוצר. ההסכמות שהושגו נותנות תקווה למאות עובדים שיוכלו להיקלט ולהישאר במעגל העבודה, בייחוד הבטחת הביטחון התעסוקתי לעובדים בגילאי 40-50. ראוי לציין גם את השיפור המשמעותי בתנאי הפרישה של עובדים המבוטחים בפנסיה החדשה". 
 
הצילו!



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים