Telecom News - מחקר גם בישראל: השבתות מחשוב עולות לארגונים 21.8 מיליון $ בשנה

מחקר גם בישראל: השבתות מחשוב עולות לארגונים 21.8 מיליון $ בשנה

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> מחקר גם בישראל: השבתות מחשוב עולות לארגונים 21.8 מיליון $ בשנה
מחקר גם בישראל: השבתות מחשוב עולות לארגונים 21.8 מיליון דולרים בשנה
מאת: מערכת Telecom News, 27.4.17, 16:49פיטר מקיי
 
המחקר נערך בקרב 1,060 משתתפים, מחברות פרטיות וציבוריות עם מעל 1,000 עובדים מ-24 מדינות, לרבות ישראל. 66% מן הארגונים מודים, שיוזמות טרנספורמציה דיגיטלית מתעכבות עקב השבתות מחשוב בלתי מתוכננות גם כתוצאה מתקיפות סייבר. פער הזמינות מעכב את החדשנות הארגונית.
 
96% מן הארגונים מתכוונים לעבור מהלך של טרנספורמציה דיגיטלית בעתיד הנראה לעין ויותר ממחציתם נמצאים בתהליך כזה כבר עכשיו. ארגונים רואים בחדשנות זו יתרון תחרותי ובד בבד מעוניינים לספק גישה לשירותים, דאטה ויישומים, 24/7/365.
 
כך עולה מדו"ח חדש, שערכה Veeam Software, שמפתחת פתרונות המספקים זמינות לארגוני ה-Always-On Enterprise ומספקת זמני התאוששות  (RTPO) של למטה מ-15 דקות לכל היישומים והמידע. יכולות אלו מתאפשרות בזכות פתרון הוליסטי המספק התאוששות במהירות, ללא אובדן מידע וכולל הגנה מובטחת, מינוף של המידע ושקיפות מלאה.Veeam  השתמשה בשירותי Enterprise Strategy Group, אנליסטים בכירים בתחום ה-IT, לערוך מחקר זה בסוף 2016.
 
מן המחקר, שנערך בקרב 1,060 משתתפים, מחברות פרטיות וציבוריות עם למעלה מ-1,000 עובדים מ-24 מדינות לרבות ישראל עולה חוסר תואם משווע בין ציפיות המשתמשים לזמינות של המידע והאפליקציות בארגון לבין הזמינות, שמחלקת ה-IT מספקת בפועל.
 
למעשה, 82% מן הארגונים מודים בקיומו של  פער הזמינות, וזה עולה לארגונים 21.8 מיליון דולרים לשנה, עליה של 36% בהשוואה לאשתקד אז הסתכם הפער הזה בכ-16 מיליון דולרים. עוד, מלמד המחקר, שפער הזמינות מעכב את החדשנות הארגונית.
 
69% מן הארגונים טענו, שזמינות, שמתבטאת בגישה רציפה לשירותי הארגון, היא דרישת סף עבור תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית. 66% דיווחו, שיוזמות של טרנספורמציה דיגיטלית עוכבו  כתוצאה מהשבתות מחשוב בלתי  מתוכננות, שנגרמו כתוצאה מתקיפות סייבר, קריסת תשתיות, פגיעה ברשתות תקשורת ואסונות טבע (השבתת שרתים ארכה בממוצע 85 דקות לאירוע).
 
המחקר השנה מראה, שכמעט מחצית מן הארגונים חוו פגיעה בתחושת הביטחון של הלקוח  בארגון, ו-40% חוו פגיעה ביושרה של המותג, שמשפיעה על המוניטין ועל שימור הלקוח. שליש מהמשיבים אף חוו ירידה בביטחון של העובדים בארגון.
 
עוד מראה המחקר, שיותר ויותר חברות רואות בענן קרש קפיצה, שנועד לקדם את  האג'נדה הדיגיטלית שלהן, והשקעה בתוכנה כשירות, והשימוש בה, צפוי לעלות ב-50%  ב- 12 החודשים הבאים.
 
43% ממנהלי הארגונים מאמינים, שספקי ענן יכולים לספק רמות שירות טובות יותר וגישה למידע קריטי עבור מחלקות ה-IT שלהם. השקעות ב'גיבוי כשירות' ו'התאוששות מאסון כשירות' צפויות לעלות בשעה, שארגונים ישלבו אותם עם שירותי ענן.
 
77% מן הארגונים דיווחו, שפער ההגנה, שמתבטא בטולרנטיות של הארגון כלפי אובדן מידע, לא עומד בציפיות שלהם. בעוד שחברות מדווחות, שתוכלנה להשלים עם 72 דקות של אובדן מידע בשנה, בכל הנוגע לשימוש באפליקציות קריטיות, ממצאי Veeam מראים, שהמשיבים חווים 127 דקות של אובדן מידע - זמן, שבהחלט פוגע בהצלחה העסקית.
 
פיטר מקיי, (בתמונה), נשיא וסמנכ"ל תפעול, Veeam: "היום, מיידיות היא המלכה ולצרכנים יש אפס סובלנות כלפי השבתות מחשוב, בין אם מדובר ביישום בחיי העבודה או בחיים הפרטיים. חברות מתמקדות באספקת חווית המשתמש הטובה ביותר, ובלב העניין הזה נמצאת זמינות של 24.7.365. המחקר ו מראה, שגישה מכל מקום, לכל המידע והאפליקציות, היא חלומם של ארגונים רבים. על רקע זה כאשר ארגון עומד לבצע השקעה חדשה בתשתיות או בונה אסטרטגיה דיגיטלית הוא חייב לשאול את עצמו שאלות הנוגעות לרמת הזמינות".
 
 זמינות



 
 
Bookmark and Share