Telecom News - הושקו חידושים המאפשרים למקצועני שיווק, מכירות ושירות לספק חוויות לקוח

הושקו חידושים המאפשרים למקצועני שיווק, מכירות ושירות לספק חוויות לקוח

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> הושקו חידושים המאפשרים למקצועני שיווק, מכירות ושירות לספק חוויות לקוח
הושקו חידושים המאפשרים למקצועני שיווק, מכירות ושירות לספק חוויות לקוח
מאת: מערכת Telecom News, 8.5.17, 14:21שמוליק האוזר
 
צ'אטבוטים, בינה מלאכותית ((AI ויכולות משופרות של מובייל, וידאו ו-Social Messaging מעצימים את חוויית הלקוח ומאפשרים לחולל מהפכה בתהליכים העסקיים.
 
אורקל השיקה סדרה של חידושים בפתרון Oracle CX Cloud Suite. החידושים כוללים שילוב של טכנולוגיות חדשניות כגון צ'אטבוטים ובינה מלאכותית עם יכולות משופרות של מובייל, וידאו ו-Social Messaging, ומאפשרים למקצוענים בתחומי המסחר, השיווק, המכירות והשירות להפחית את מורכבות ה-IT, לספק חוויות לקוח חדשניות ולהבטיח תוצאות עסקיות ממשיות.
 
Oracle CX Cloud Suite, שהיא חלק מ-Oracle Applications Cloud, מאפשרת לארגונים לנקוט בגישה חכמה יותר כלפי ניהול חווית לקוח ויוזמות לשינויים עסקיים. ע"י אספקת פלטפורמה עסקית מהימנה, שמחברת בין דאטה, חוויות ותוצאות.
 
הטכנולוגיות הדיגיטליות שינו באופן מהותי את האופן שבו לקוחות מקיימים אינטראקציה עם מותגים, וכעת מגיע למיינסטרים דור חדש של חידושים, כגון בינה מלאכותית והאינטרנט של הדברים IoT. בעקבות הכנסת השיפורים האחרונים ל-Oracle CX Cloud Suite, אורקל מעצימה את אנשי המקצוע בתחום חוויית הלקוח, ומאפשרת להם לנקוט בגישה חכמה יותר בנוגע לניהול השינויים הדיגיטליים בעסק.
 
חידושים בתחום הצ'אטבוט
היכולות החדשניות של הצ'אטבוטים מאפשרות חוויות לקוח חדשות באמצעות הצגת שאלות ומתן תשובות חכמות לפניות הלקוחות על גבי פלטפורמות מונעות טקסט ומונעות קול, כגון המסנג'ר של פייסבוק ו- Alexa של אמזון.
 
מנהלי השיווק יכולים לנצל את יכולות הצ'אטבוט למטרות השיווק הרב-ערוצי שלהם, כדי לשפר ולקדם מסעות לקוח רחבי היקף ה'מתוזמרים' על-ידם. מנהלי השירות יכולים להפיק תועלת מהסגנון הדיבורי של העוזר הווירטואלי החדש כדי לספק חוויות לקוח מבודלות של שירות עצמי, ובה בעת לשפר את זמני התגובה והפתרון לרוחב ערוצי הצ'אט והעברת ההודעות. מנהלי המכירות יכולים למנף עוזר וירטואלי חדש, שמשפר את פרודוקטיביות המכירות עי"כ שהוא מתפקד כעוזר נייד ומונע קול, שהופך משימות מכירה נפוצות כמו חיפוש לקוחות, יצירת עסקאות ועדכונים לאוטומטיות.
 
חידושים בתחום הבינה המלאכותית (AI)
אפליקציות חדשות של חוויית לקוח המבוססות על בינה מלאכותית מעצימות את מנהלי השיווק, המכירות והשירות ומאפשרות להם לספק חוויות חכמות יותר לאורך מחזור החיים של הלקוח. האפליקציות המותאמות החדשות של CX  ממזגות באופן ייחודי דאטה, שנאסף על לקוחות מיד ראשונה ומצד שלישי יחד עם יכולות מתוחכמות של קבלת החלטות ו-machine learning, כדי לסייע לארגונים באופטימיזציה של חוויות הלקוח והתוצאות העסקיות.
 
האפליקציות מותאמות הבינה עבור ה-CX כבר הוטמעו במערכת Oracle CX Cloud Suite, באפליקציות הסחר, השיווק, המכירות והשירות הקיימות. כך, יכולים מקבלי ההחלטות העסקיים להבטיח לעצמם, שהם משיגים אימפקט וערך מיידים.   
 
חידושים בתחום המובייל, הווידיאו וה- Social Messaging
היכולות המשופרות בתחום המובייל, הווידיאו וה- Social Messagingמסייעות למנהלי תחום חוויית הלקוח לשנות את התהליכים העסקיים הקיימים, כדי שיוכלו לתת מענה לציפיות ההולכות וגדלות של הלקוחות כיום. היכולות החדשות של הווידיאו וה-,Social Messaging שעומדות לרשות מנהלי השירות, מאפשרות להם לקדם את אסטרטגיות הדור הבא של שירות הלקוחות, מעצם כך, שהן מאפשרות לסוכני שירות הלקוחות לקיים אינטראקציה עם לקוחות לרוחב ערוצי ה-WeChat, המסנג'ר של פייסבוק וערוצי הווידיאו.
 
יכולות המובייל החדשות מאפשרות למנהלי המכירות למקסם את הפרודוקטיביות של נציגי המכירות, המנהלים והשותפים באמצעות חוויית משתמש מבוססת קול, משימות ותפקידים. בנוסף, כעת עומדת לרשות מנהלי המכירות גמישות, שמאפשרת להם להשתמש בטאבלטים, שהם Windows Surface, כמו גם בהתקני iOS ואנדרואיד, וכך לנצל את יכולות ה-offline במלואן כדי ליצור ולערוך את נתוני המכירות ללא חיבור סלולרי או חיבור WiFi.
 
שמוליק האוזר, (בתמונה), מנהל תחום CX באורקל ישראל: " שילוב יכולות חדשות של מובייל, וידיאו ו-Social Messaging יחד עם החידושים האחרונים בתחום הצ'אטבוטים, הבינה המלאכותית וה-IoT, נועד לסייע לארגונים מכל הגדלים לקדם חדשנות ומהפכה עסקית".

 
 צ'אטבוט
 
 



 
 
Bookmark and Share