Telecom News - הוכרז בישראל על קו מדפסות ארגוניות מאובטחות

הוכרז בישראל על קו מדפסות ארגוניות מאובטחות

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> הוכרז בישראל על קו מדפסות ארגוניות מאובטחות
הוכרז בישראל על קו מדפסות ארגוניות מאובטחות
מאת: חיים חביב, 26.5.17, 18:00קו מדפסות חדש של HP
 
HP הכריזה על סדרת מדפסות ארגוניות מאובטחות. כיום, רק כ-2% ממאות מיליוני מדפסות בעולם מצוידות ביישומי אבטחה, והיכולת לאפשר הדפסה מאובטחת היא בעלת חשיבות עליונה למגזר העסקי.
 
המדפסות החדשות של HP בסדרה A3 (המותאמות גם להדפסה בגודל של דף A4) מציעות ללקוחות המסחריים יישומי אבטחה מהמתקדמים בשוק, פתרונות צבע חסכוניים בטכנולוגיית ההדפסה PageWide וזמן תפעול מהיר בטכנולוגיית Smart Device Service הייחודיות לחברה.
 
כדי להתמודד עם איומי הסייבר על הסביבה העסקית, הטמיעה החברה בסדרה החדשה יישומי אבטחה מתקדמים והפכה אותן למדפסות הרב-שימושיות המאובטחות ביותר למגזר העסקי. בחברה מסבירים, שהמדפסות משובצות מחשב ומשולבות ברשת הארגונית, והדבר מחייב אמצעי זהירות למניעת פריצות וגניבת מידע אירגוני.
 
כיום, רק פחות מ-2% ממאות מיליוני מדפסות בעולם מצוידות ביישומי אבטחה, והיכולת לאפשר הדפסה מאובטחת היא בעלת חשיבות עליונה למגזר העסקי. מדובר בתוספת שכבות אבטחה להתמודד עם איומים מתקדמים וזה אינו פותר את הארגון מבחינה כוללת של האבטחה הארגונית.
 
בסדרת המדפסות החדשה יש 3 דגמי הדפסה בשיטת PageWide ו-13 דגמי LazerJet העושים גם שימוש בטכנולוגיות HP Smart Device Services - שירות בענן המספק זמן תפעול מרבי לצד יכולות דיאגנוסטיקה ויכולות תיקון תקלות מרחוק. כמו כן, הדפסה בשיטת PageWide מוזילה עלויות הדפסה בצבע, בשילוב זמני הדפסה של 35 עמודים לדקה עד 80 עמודים לדקה. הסדרה גם חסכונית יותר בצריכת חשמל (עד שביעית מהאנרגיה הנצרכת ע"י מדפסות לייזר צבעוניות בקטגוריה).
 
טואן טראן, מנהל כללי של פתרונות ההדפסה המשרדיים ב-HP: "מטרתנו להציע סדרת מדפסות עם מגוון רחב של דגמים, למענה על צרכי ההדפסה המגוונים. לקחנו על עצמנו להמציא מחדש את שוק ההדפסה. בהתבסס על הידע והניסיון, שצברנו בתחום המדפסות המסחריות לתחום המשרדי, הצלחנו להוציא לשוק מוצרים מעוצבים, עם מהירות הדפסה משופרת, עם הדפסה באיכות מעולה ובמחיר נמוך יותר".
 
HP



 
 
Bookmark and Share