Telecom News - הושקה בישראל מערכת האינטליגנציה המלאכותית לעסקים - "איינשטיין"

הושקה בישראל מערכת האינטליגנציה המלאכותית לעסקים - "איינשטיין"

דף הבית >> חידושים הכרזות >> הושקה בישראל מערכת האינטליגנציה המלאכותית לעסקים - "איינשטיין"
הושקה בישראל מערכת האינטליגנציה המלאכותית לעסקים - "איינשטיין"
מאת: מערכת Telecom News, 12.6.17, 14:19אינשטיין
 
זאת, בכנסSalesforce Essentials , בו השתתפו כ-3,000 איש. לראשונה, מערכתAI  מתקדמת תהיה זמינה לכל ארגון כמוצר מדף.
 
בכנסSalesforce Essentials  השנתי של חברת סיילספורס, שהתקיים היום בת"א, השתתפו כ-3,000 מנכ"לים, בכירים ומומחים בתחומי CRM ובינה מלאכותית, שהגיעו כדי ללמוד כיצד לפרוץ דרך, איך להדק את הקשרים עם הלקוחות, איך לרתום את מיטב החדשנות בעולמות הסלולר, הרשתות החברתיות וטכנולוגיות הענן החדשניות.
 
גולת הכותרת של האירוע הייתה ההשקה הישראלית של מערכת האינטליגנציה המלאכותית– "איינשטיין", שזמינה כעת בארץ. מערכת חלוצית זו, שהיא הראשונה מסוגה בשוק, צפויה לחולל מהפיכה נוספת ביכולות של כל עסק, מהקטן ביותר ועד לגדולי הארגונים.
 
לראשונה, מערכתAI  מתקדמת תהיה זמינה לכל ארגון כמוצר מדף ידידותי ורב עוצמה. ניתן יהיה לרתום אותה בקלות לניבוי הצלחה של עסקאות, ניבוי העדפות וטעמים משתנים של לקוחות, שיפור חוויות הלקוח ושיפור משמעותי בביצועי העסק, ע"י ניתוח נתונים בזמן אמת ומתן המלצות בהתאם.
 
איינשטיין יוכל למנף את המידע בתוך המערכת, בין אם מדובר במידע של לקוחות, במידע על פעילויות וב"דיבור" (chatter) - אימייל, לוח שנה או מסחר אלקטרוני. את המידע יוכל איינשטיין לשאוב גם מזרמי מידע כמו ציוצים או תמונות, ואפילו מהתקנים מחוברים של האינטרנט של הדברים - IoT
 
לאיינשטיין יש את היכולת ואת התנאים הנכונים לפתח מודלים מיטביים למכירות, שירות, שיווק, מסחר ותחומים רבים נוספים. בכירי החברה העולמית חשפו בארץ את התפישה הטכנולוגית והעסקית של המערכת, תכונות עיקריות וכיצד היא צפויה להשפיע על המגזר העסקי בארץ ובעולם במגוון תחומים ועל ארגונים מכל הגדלים.
 
הכנס כלל הרצאות מליאה של רובין פישרVP Salesforce EMEA, שסיפר על שיטות פעולה לחיזוק נאמנות הלקוחות ופרסונליזציה, אוליביה אוליבייה אלבזאלבז, (בתמונה משמאל), סגן נשיא מכירות סיילספורס ישראל ודניאל מלכה, מנכ"ל יבמ ישראל, שהדגימו את שיתוף הפעולה של "איינשטיין" ו"ווטסון", וכרמלה אבנר, סמנכ"לית תפעול ומערכות מידע, שהדגימה כיצד שטראוס מים אימצה את החידושים בשירותי ענן, בסלולר, באינטרנט של הדברים IoT ובבינה מלאכותית .AI
 
אוליביה אלבז: "איינשטיין יהיה 'השותף הגאון' של כל לקוחותינו ויספק איכויות בינה מלאכותית מובילות, שתעזורנה לשיפור הביצועים העסקיים בכל תחום ולכל עסק בכל גודל. אם עד עתה פתרונות אינטליגנציה מלאכותית רבות עוצמה לא היו נגישות לזרם המרכזי של העסקים והארגונים בעולם, הרי שעתה כל עסק, ולו הקטן ביותר, יוכל לשדרג את יכולותיו העסקיות ללא צורך בהשקעות עתק, שנדרשו עד עתה להטמעת פתרון מסוג זה".

בתחילת מאי 2017 הודיעה Salesforce Ventures,  שתשקיע 100 מיליון דולרים  בקרן הרביעית החדשה שלה להשקעות בסטארטאפים. היא השקיעה עד כה ב-4 סטארטאפים בישראל, OwnBackUp, RedKixCoolaData ו-Checkmarx.
 
 



 
 
Bookmark and Share