Telecom News - צחי וייספלד ימונה למנכ"ל Microsoft for Startups

צחי וייספלד ימונה למנכ"ל Microsoft for Startups

דף הבית >> מינויים >> צחי וייספלד ימונה למנכ"ל Microsoft for Startups
צחי וייספלד ימונה למנכ"ל Microsoft for Startups
מאת: מערכת Telecom News, 13.6.17, 12:45צחי וייספלד
 
צחי וייספלד, מבכירי המנהלים (לשעבר) במיקרוסופט ישראל, ימונה למנכ"ל Microsoft for Startups וינהל את כלל שיתופי הפעולה והפעילות של מיקרוסופט העולמית מול סטארטאפים בכל רחבי העולם.
 
צחי וייספלד, שכיהן עד כה כמנכ"ל פעילות האקסלרטורים העולמית של מיקרוסופט המונה אקסלרטורים בעולם, ירכז תחתיו את תוכניות העזרה ושיתוף הפעולה של מיקרוסופט עם סטארטאפים בעולם.
 
וייספלד (45), בעל תואר שני במנע"ס מאוניברסיטת נורטווסטרן (קלוג) ואוניברסיטת ת"א, יזם את הקמת האקסלרטור הראשון של מיקרוסופט בעולם, שיחגוג בסוף החודש 5 שנים להקמתו (בישראל), ומאז שוכפל ל-7 אקסלרטורים נוספים ב: ברלין, לונדון, הודו, סין ובמטה מיקרוסופט העולמית בסיאטל.
 
הסטארטאפים, בוגרי תכנית האקסלרטורים, גייסו עד כה כ-3 מיליארד דולרים וממוצע של 5.2 מיליון דולרים לסטארטאפ. נתונים אלה ממצבים את תוכנית האקסלרטורים במקום שני בעולם לאחר Y  Combinator .
 
במסגרת תפקידו החדש, הוא ינהל את כלל האינטרקציה של מיקרוסופט עם קהילת הסטרארטאפים העולמית במגוון תכניות כגון תכנית האקסלרטור של מיקרוסופט לחברות מתקדמות, תכנית BizSpark המסייעת לסטארטאפים בגישה לשירותי Azure, שיתוף פעולה עם למעלה מ-200 אקסלרטורים ב-47 מדינות דרך תכנית BizSpark+, תוכניות פוסט-אקסלרציה, ותכנית שיתוף פעולה עם קרנות הון-סיכון בשיתוף עם זרוע ההשקעות Microsoft Ventures.

במהלך 25 השנים האחרונות הוא ניהל יזמויות בישראל ובעולם, בין השאר, כמנכ"ל נטקינג, מנכ"ל מוצרי אנטרפרייז בקומטאץ', מנכ"ל פעילות Msystems בארה"ב, מנהל העסקים, מוצר, ושיווק של מודו ולאחרונה שותף-יזם לחברת מינטיגו. הוא הצטרף לראשונה למיקרוסופט כשותף ומנהל הקמת הפורטל MSN ובהמשך דרכו סייע בהקמת מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל בשיתוף עם משה ליכטמן והמנכ"ל הנוכחי של המרכז יורם יעקובי.
 
צחי וייספלד: "אני גאה מאוד להוביל את תכניות הסטארטאפ העולמיות של מיקרוסופט מישראל, הסטארטאפ ניישן. מאז הקמת האקסלרטור הראשון של מיקרוסופט, לפני כ-5 שנים במרכז המחקר והפיתוח בישראל, הצלחנו לייצר דו-שיח חשוב, מועיל וחדשני עם קהילת הסטארטאפים בישראל ובעולם.
 
נמשיך להוביל את היזמות החדשנית מישראל ובכך לסייע לחברה במגוון תחומים, באמצעות הטכנולוגיה. כיזם בעצמי, אני יודע, שהדבר החשוב ביותר להצלחתם של סטארטאפים, הוא הקשרים העסקיים המניבים הכנסות ושתופי פעולה. מיקרוסופט יוצאת דופן ביכולת שלה לגרום לקשרים כאלה לקרות, סטארטאפים, שלוקחים חלק בתוכניותנו, מקבלים ייתרון יוצא דופן לעומת כל מתחריהם".

קרדיט תמונה: יורם רשף. 



 
 
Bookmark and Share