Telecom News - תוסף לכרום של סטארטאפ מישראל מחזיר כסף מרכישת מוצרים/חופשות אונליין

תוסף לכרום של סטארטאפ מישראל מחזיר כסף מרכישת מוצרים/חופשות אונליין

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> תוסף לכרום של סטארטאפ מישראל מחזיר כסף מרכישת מוצרים/חופשות אונליין
תוסף לכרום של סטארטאפ מישראל מחזיר כסף מרכישת מוצרים וחופשות און ליין
מאת: מערכת Telecom News, 26.6.17, 14:41LESSFORME
 
הקניות ברשת נהיות זולות יותר בעזרת סטארטאפ המחזיר לרוכשים עמלות מקניות, שביצעו באתרי קניות גדולים, כמו איביי, אלי-אקספרס, אקספדיה, בוקינג, הוטלס.קום ו-3,000 אתרים נוספים.
 
הסטרטאפ LessForMe  פועל על עקרון ה"קאש בק" של חלוקת העמלה המתקבלת מאתר הקניות בשל הפנית הלקוחות בינו לבין הצרכנים. כך, שכל הצדדים יוצאים נשכרים. ההחזר הכספי מועבר ישירות לחשבון הפייפאל של הלקוח ויכול להגיע למאות ש"ח למי שמבצעים רכישות גדולות ברשת.
 
המיזם הוקם במודל חברתי והשלים גיוס של 400 אלף ש"ח באמצעות אתר גיוס ההמונים פיפלביז מ-28 משקיעים, שהפכו לשותפים בחברה ויהנו מצמיחתה.
 
גובה ההחזר משתנה בהתאם לאתר, שבו מבוצעות הקניות. כך, למשל, מאלי אקספרס סכום ההחזר הוא 5% מהקניה ומאתר אקספדיה הוא מגיע ל-7%, סכום שיכול להיות משמעותי בהזמנה של טיסות וחופשות. מי שמצרף חברים נוספים מקבל תשלום נוסף מהרכישות, שיעשה החבר ולא על חשבונו.
 
לגולשים יש אפשרות להתקין תוסף מיוחד לכרום, שיתן להם התראה בכל פעם שהם בודקים רכישה באחד מאלפי האתרים כדי שיהנו מההנחה. הורדת התוסף ורשימת אלפי האתרים מהם מתקבלים החזרים - כאן.
 
היקף הקניות של תושבי ישראל ברשת מוערך ב-10 מיליארד ש"j בשנה, רובם מאתרים בינלאומיים. כך, שפוטנציאל ההחזר הכספי הוא גדול ביותר.
 
מידע על מיזמי הייטק להשקעת המונים באתר פיפלביז - כאן.
 
LESS FOR ME



 
 
Bookmark and Share