Telecom News - חגיגה לגיימרים: HP השיקה בישראל את קו הגיימינג המשופר OMEN

חגיגה לגיימרים: HP השיקה בישראל את קו הגיימינג המשופר OMEN

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> חגיגה לגיימרים: HP השיקה בישראל את קו הגיימינג המשופר OMEN
חגיגה לגיימרים:  HP השיקה בישראל את קו הגיימינג המשופר OMEN
מאת: חיים חביב, 5.7.17, 22:04HP

קו המוצר עוצב ותוכנן מחדש, בהתבסס על משוב ממפתחי משחקים ויישומי VR, ומעניק לחובבי eSports ולגיימרים יכולת השגת ביצועים ברמה גבוהה.

מי שחשב, שעידן ה-PC חלף ועבר מן העולם שוגה ובגדול. נתונים, שהוצגו היום בהשקת מותג הגימיינג OMEN של HP חושפים, שיצרני המחשבים איתרו קהילה פוטנציאלית של גיימרים המעדיפים דווקא את המחשבים המסורתיים, שהותאמו לצרכיהם.

כך לדוגמא, הגידול בשיווק מחשבים אלה עלה על 20% והתרומה שלהם לרווחיות היצרנים ב-2016 היא בסדר גודל של 30% - רנסנס של ממש. גם במספר הגיימרים מסתמן גידול מרשים ומשחק ה-twitch כבר צבר למעלה מ-100 מיליון צופים (יותר מאשר ב-CNN) עם פרסים ההולכים ונוסקים מעלה, למעלה מ-20 מיליון דולרים. יותר ויותר מותגים עולמיים וקבוצת ספורט עתירות מוניטין זיהו את הפוטנציאל ודוחפות את אירועי משחקי המחשב.

בהשקת מותג הגימיינג OMEN בארץ, במסיבת עיתונאים, נחשפו מוצרים עם עיצובים וביצועים מרשימים. קו המוצר עוצב ותוכנן מחדש, בהתבסס על משוב ממפתחי משחקים ויישומי VR, ומעניק לחובבי eSports ולגיימרים יכולת השגת ביצועים ברמה הגבוהה ביותר. הקו כולל מחשבים שולחניים וניידים בגודל 15 ו-17 אינץ' עם גרפיקה מתקדמת, מסכים ברזולוציה גבוהה עם אפשרות לטכנולוגיית G-Sync להשגת קצבי ריענון מהירים, מארז ייחודי ומעוצב ושורה של אביזרים מותאמים לגיימרים - אזניות, מקלדות, עכברים ומשטחים לעכברים.

כך לדוגמא צפיתי מקרוב בדגם ה-HP OMEN Desktop: הדגם החדש ביותר מיועד לגיימר הכבד והוא כולל תכונות, שמטרתן לשפר את הפונקציונליות והשימושיות. הוא מאפשר התמודדות עם שילובי חומרה חדשים, לרבות שדרוגים on the fly הודות לשימוש של HP בחלקים סטנדרטיים בתעשייה ואפשרויות קירור משופרות לרבות קירור נוזלי.

הוא מגיע עם מעבדי Intel Core i5/i7 מהדור השביעי עם אופציות פתוחות להמהרה או מעבד AMD Ryzen מומהר (overclocked) כדי להתמודד עם משחקי רשת רבי משתתפים או מולטי-טסקינג. כ"כ, הוא מאפשר גרפיקה בביצועים גבוהים עד dual NVIDIA GeForce GTX 1080 (SLI) או dual AMD Radeon RX 580 (Crossfire) או single AMD Radeon RX Vega כדי שעוצמת הגרפיקה תפעל במשחקים הכבדים ביותר, בהגדרות מקסימליות וברזולוציות גבוהות מ-1080p.

למי שדבק במסך המחשב הנייד מוצע ה-HP OMEN Laptops בגרסאות 15 ו- 17 אינץ', שתוכננו מחדש ב-2017 כדי לענות על דרישות הגיימרים עם יותר אפשרויות הרחבה, פורטים נוספים ותאימות VR רבה יותר.

התוצאה, מחשב נייד בעל יכולות גיימינג יוצאות דופן במארז קומפקטי, שמאפשר שימוש במשחקים החדשים ביותר בכל מקום. ה-OMEN 15 מגיע עם מגוון של אופציות המיועדות לאפשר ביצועים גבוהים ולמקסם את חוויית המשחק. ה-OMEN 17 תומך בטכנולוגיות המהירות ביותר הקיימות כיום בשוק כדי לאפשר לגיימרים קצבי פריים גבוהים במשחקי AAA. שניהם מוצעים עם אפשרות לתצוגת K4 להצגת תוכן ברזולוציה גבוהה או אפשרות של 120Hz 1080p לקצבי ריענון מהירים עם לוח NVIDIA G-Sync ועם תצורות VR-certified לחוויית גיימינג יוצאת מן הכלל במציאות מדומה.

סביב למגוון הזה מוצע שפע של אביזרי ,OMEN שפותחו להשלמת חוויית המשתמש. בין התוספות לאביזרי OMEN:

•        OMEN Keyboard 1100 , N-key Rollover ,anti-ghosting. מקלדת מכנית משופרת.
•        OMEN Mouse 600 עם תכונות משקל מתכווננות ותוספת עמידות לאורך חיים של 50 מיליון הקלקות.
•        OMEN Headset 800 בעלות ear cups עבים יותר וביצועים אקוסטיים משופרים לקליטת צלילים גבוהים, נמוכים וצלילי ביניים, ופרופיל אודיו ייעודי לדיבור ברור.

מחירים וזמינות באירופה (לפני פרסום המחירים בישראל):

•        OMEN X Compact Desktop עם אביזר תרמיל כלול יושק ב-EMEA באוגוסט, החל ב-3,399€
•        לפטופ OMEN 15 הושק ב-EMEA ביוני, החל ב-899€
•        לפטופ OMEN 17 הושק ב-EMEA ביוני, החל ב-1,099€
•        OMEN Accelerator יושק ב-EMEA באוגוסט, החל ב-299€.

טבלת המחירים המעודכנת של המחשבים החדשים בישראל. הם צפויים להגיע לחנויות הנבחרות בסוף החודש:
 
 

אן-סופי האדברג, מנהל מערכות צריכה אישיות ב-:EMEA ,HP "הגיימינג PC הוא תחום צמיחה מלהיב עבורנו, כי הוא מאפשר לנו לעשות את מה שאנו אוהבים - להמשיך להמציא ולחדש.  הגיימרים וספורטאי ה-eSports מעוניינים במוצרים המגניבים והחדשניים ביותר בשוק ואנו מרגישים, שהמצאנו מחדש את כל משפחת מוצרי OMEN - במונחים של עיצוב, מארז, הנדסה וביצועים".

HP



 
 
Bookmark and Share