Telecom News - בזק החלה לאפשר גלישה חינם בזמן טיסה בחברות תעופה בינלאומיות

בזק החלה לאפשר גלישה חינם בזמן טיסה בחברות תעופה בינלאומיות

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> בזק החלה לאפשר גלישה חינם בזמן טיסה בחברות תעופה בינלאומיות
בזק החלה לאפשר גלישה חינם בזמן טיסה בחברות תעופה בינלאומיות
מאת: מערכת Telecom News, 11.7.17, 13:56אינטרנט חינם בטיסה

לקראת עונת הנסיעות מרחיבה החברה את שירות Bezeq Free WiFi ומאפשרת גלישה חינם בעת טיסה. השירות מתבצע בשיתוף עם חב'  IPASS וחברות לוויין המספקות רשת אינטרנט במטוסים ונמצא במגמת התרחבות לחברות נוספות.
 
בזק מרחיבה את שירות ה-Free Wifi Bezeq, ומעתה הוא יהיה זמין גם בזמן הטיסה. החל מהיום, יכולים לקוחות בזק לגלוש חינם גם בזמן הטיסה לחו"ל ובחזרה. השירות זמין בעשרות חברות תעופה בינלאומיות (על גבי מאות מטוסים), ומאות רכבות בחו"ל. זאת, בנוסף לעשרות מיליוני נקודות WiFi אליהם יכולים לקוחות השירות להתחבר ברחבי העולם, ולכ-600 אלף נקודות גישה חינמיות בארץ.

שירות הגלישה חינם במטוסים מתאפשר באמצעות שיתוף פעולה של בזק עם חברת  IPASS, שפועלת בשיתוף חברות לוויין המספקות רשת אינטרנט במטוסים, ושמפעילה למעלה מ-61 מיליון נקודות גישה ביותר מ-120 מדינות ברחבי העולם, לרבות כל אתרי התיירות הפופולריים בעולם.

עתה כאמור, מתרחב השירות גם לעשרות חברות טיסה בינלאומיות, ביניהן החברות: Lufthansa, Air France, KLM, Virgin Atlantic, Austrian, Delta, Singapore Airlines ועוד. השירות ניתן גם בטיסות פנימיות בארה״ב וקנדה, באמצעות החברות:Delta , United, American Airlines, Air Canada, Virgin America ועוד. יש לציין, שלא בכל המטוסים של כל חברה מופעל השירות, אך מגמת ההתרחבות של השירות לעוד ועוד חברות תעופה, ובכל חברה לעוד ועוד מטוסים, נמשכת.

לקוח בזק המבקש ליהנות מהשירות צריך להוריד את אפליקציית Bezeq Free WiFi ולהזדהות כלקוח בזק. לקוחות, שכבר הורידו את האפליקציה בעבר, ידרשו כעת רק לעדכן גרסה. השירות קיים בגרסת אנדרואיד ו-iOS.

גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשנות בבזק: "הרחבת השירות גם לטיסות הוא המשכו של מהלך אסטרטגי שהתחיל לפני מספר שנים, למינוף התשתית הקיימת שלנו, כדי לאפשר ללקוחות ליהנות גם מחוץ לביתם מאותם השירותים שמהם הם נהנים בביתם, ובחינם. בשדרוג הנוכחי של האפליקציה הוספנו מיליוני נקודות גלישה חינמיות בעולם ובנוסף הרחבנו את אפשרויות הגלישה גם על גבי מטוסים ורכבות".
 
רשימת חברות תעופה:בזק
טיסות בינלאומיות:
Lufthansa – 135 מטוסים
Delta – 100 מטוסים
American Airlines – 32 מטוסים
Austrian – 31 מטוסים
Air France – מטוס אחד
KLM – מטוס אחד
Etihad Airways – 67 מטוסים (איחוד האמירויות)
Kenya Airways – 3 מטוסים
Aer Lindus – 8 מטוסים (אירלנד)
Virgin Atlantic – 6 מטוסים (בריטניה)
Malindo Airlines – 3 מטוסים (מלזיה)
Japan Airlines – 26 מטוסים
Garuda Indonesia – 9 מטוסים
Singapore Airlines – 6 מטוסים
China Airlines – 6 מטוסים
Eva Air – 5 מטוסים (טיוואן)
Scoot – 6 מטוסים (אינדונזיה)
GOL – 8 מטוסים (ברזיל)
 טיסות פנימיות בארה"ב:
Delta – כל הצי המקומי
American Airlines – כמעט 100% מהצי
Alaska Airlines – כמעט 100% מהצי
Virgin America – 52 מתוך 63 מטוסים
United  - 15 מטוסים (כיסוי מלא עד סוף 2017)
Air Canada – כל הצי המקומי



 
 
Bookmark and Share