Telecom News - שערוריה נוספת באיגוד האינטרנט: חבר הוועד המנהל התלונן נגד הוועד המנהל

שערוריה נוספת באיגוד האינטרנט: חבר הוועד המנהל התלונן נגד הוועד המנהל

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> שערוריה נוספת באיגוד האינטרנט: חבר הוועד המנהל התלונן נגד הוועד המנהל
תרגיל ההסתרה של "כתבי הצבעה" באסיפה השנתית האחרונה של איגוד האינטרנט הישראלי הובילו את נשיאת האיגוד (פרופ' קרין נהון) להיות במיעוט בדרישה לשקיפות ואת חבר הוועד המנהל עו"ד דור נחמן להגיש תלונה נגד הגוף בו הוא חבר וממלא תפקיד ניהולי, בגין הסתרת כתבי ההצבעה (די ברור: זה תרגיל, שנועד כדי להגן על מנכ"ל האיגוד). עדכונים בגוף הכתבה. 
מאת: אבי וייס, 1.8.17, 12:06פרופ' קרין נהון

איגוד האינטרנט הישראלי לא מפסיק לייצר שערוריות בשרשרת. השערורייה הטרייה: חבר הוועד המנהל של האיגוד (עו"ד דור נחמן) הגיש (ובצדק רב) תלונה לרשם העמותות נגד הוועד המנהל של האיגוד (ועד מנהל, שהוא חבר בו), על כך, שהוועד החליט לא לחשוף את "כתבי ההצבעה" מהאסיפה השנתית האחרונה של האיגוד.

לטענת עו"ד דור נחמן, אין זה בסמכותו של הוועד המנהל להסתיר את "כתבי ההצבעה" הללו.

לעמדתו הצטרפה נשיאת איגוד האינטרנט הישראלי, פרופ' קרין נהון (בתמונה משמאל), שתמכה אף היא בשקיפות בהצבעות באיגוד, אבל מצאה את עצמה במיעוט (וייתכן ותמצא עקב כך את עצמה די מהר מודחת מתפקידה, כמו שקרה לקודמתה בתפקיד זה). 

לכן, שלחתי את השאלה הדחופה הבאה לאיגוד האינטרנט:
"מה עמדת איגוד האינטרנט לעובדה, שחבר הוועד המנהל (עו"ד דור נחמן, והוא לא היחיד המתלונן מבין חברי העמותה), הגיש תלונה לרשם העמותות על כך, שמסתירים את כתבי ההצבעה מהמשתתפים באסיפה השנתית האחרונה של האיגוד?"

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.

עדכון 12:35: תגובת איגוד האינטרנט
"עו"ד דור נחמן אכן פנה בנושא לרשם העמותות. אנו נעביר את התייחסותנו לנושא אם וכאשר נתבקש לעשות זאת על ידי רשם העמותות".

למי שלא בקי במסכת התחמונים והספינים של צמרת איגוד האינטרנט הישראלי, אזי הסתרת "כתבי ההצבעה" נועדה לשרת 2 מטרות עיקריות ודי "מסריחות", שכבר חשפתי בהרחבה: חבר ותיק של איגוד האינטרנט הישראלי (רפי הוידה) כתב לנשיאת האיגוד כך: "ההתכתבות [בעניין הסתרת כתבי ההצבעה] חושפת בעליל כי ''איגוד האינטרנט הישראלי'' בראשותך, אינו נוהג בשקיפות, בניגוד למדיניותו המוצהרת".

"כל מילה בסלע". מתי הכאוס באיגוד האינטרנט -  יסתיים? שאלה טובה. 

עדכון 4.8.17: פורסם כאן פרוטוקול ישיבת הוועד המנהל שבו דנו בנושא "הסתרת כתבי הצבעה". מסמך מדהים שמצביע על אבדן דרך מוחלט של איגוד האינטרנט הישראלי. ההתנגדות לשקיפות בהצבעות בארגון ציבורי היא פשוט שערוריה מקוממת. 4 מתוך 6 חברי הוועד שהצביעו היו נגד שקיפות בהצבעות באספה הכללית, הכל כדי להסתיר את מעשיו של המנכ"ל ואחותו. מה פרופ' קרין נהון בכלל עושה בגוף ציבורי שכזה?

 



 
 
Bookmark and Share