Telecom News - מינויים בכירים של אבי ביניא ושל אסף יעקבי במיקרוסופט ישראל

מינויים בכירים של אבי ביניא ושל אסף יעקבי במיקרוסופט ישראל

דף הבית >> מינויים >> מינויים בכירים של אבי ביניא ושל אסף יעקבי במיקרוסופט ישראל
מינויים בכירים של אבי ביניא ושל אסף יעקבי במיקרוסופט ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 15.8.17, 13:56אבי ביניא
 
אבי ביניא מונה לסמנכ"ל חטיבת ה-One Commercial Partners, אסף יעקבי מונה לסמנכ"ל החטיבה הטכנולוגית Specialist Team Unit-STU ול-CTO של החברה.
 
 
אבי ביניא, (47), (בתמונה למעלה), מונה לסמנכ"ל חטיבת ה-One Commercial Partners ב-Microsoft ישראל, חטיבה מספקת פתרונות עסקיים מבוססי ענן וטכנולוגיות מיקרוסופט באמצעות שיתופי פעולה עם ספקי פתרונות מורשים של החברה במודל חדשני (CSP) בו השותף מוכר ומנהל ישירות את הקשר עם הלקוח הסופי. במסגרת תפקידו הוא ינהל את שיתוף הפעולה עם כלל שותפי מיקרוסופט, קבוצת המכירות ללקוחות קטנים בינוניים ושיתוף הפעולה עם סטארטאפים, תוך חיבורם לתוכניות פיתוח עסקי משותפות הנשענות על הפריסה העולמית של החברה.
 
אבי הצטרף למיקרוסופט לפני 12 שנים, כשבמהלכן מילא תפקידים שונים בתחום ה-Enterprise. בתפקידו האחרון שימש כמנהל מגזר Corporate Accounts.
 
אבי הוא בוגר לימודי מנהל עסקים וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים - מערכות מידע, שניהם מאוניברסיטת NYIT שבניו יורק.
 
אסף יעקבי, (41), (בתמונה משמאל), מונה לסמנכ"ל החטיבה הטכנולוגית ( ,(STU-Specialist Team Unit שמונה כיום עשרות עובדיםאסף יעקובי המתמחים במתן פתרונות טכניים ועסקיים בדגש על פיתוח, DevOps, Big Data  ותשתיות, ומונה גם ל-CTO של מיקרוסופט ישראל. במסגרת תפקידו הוא יוביל את הטמעת פתרונות הענן של מיקרוסופט (Microsoft Azure, Microsoft Office 365  ו-Microsoft -Dynamics Online ) בקרב לקוחות החברה. 
 
אסף הצטרף למיקרוסופט לפני 11 שנים כשבמהלכן מילא תפקידים שונים בתחום ה-Services וה-Enterprise.
 
אסף הוא בוגר לימודי מדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים.
 
שלי לנצמן, מנכ"לית החברה: "ביניא ויעקבי הוכיחו בתפקידיהם הקודמים הבנה עמוקה ומחויבות להצלחת הלקוחות והשותפים שלנו ואני מאחלת להם הצלחה בתפקידיהם החדשים בהנהלה".
 
פרחים וברככות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share