Telecom News - תחרות SHE LOVES TECH: הגמר והמסיבה (לא לנשים בלבד) - 30.8.17

תחרות SHE LOVES TECH: הגמר והמסיבה (לא לנשים בלבד) - 30.8.17

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> תחרות SHE LOVES TECH: הגמר והמסיבה (לא לנשים בלבד) - 30.8.17
תחרות:SHE LOVES TECH  הגמר והמסיבה (לא לנשים בלבד) - 30.8.17
מאת: מערכת ,Telecom News 19.8.17, 17:00She Loves Tech

פורסמה רשימת הסטארטאפים של 10 היזמיות (והיזמים), שיתמודדו בגמר הישראלי לקראת התחרות הבינלאומית בבייג'ינג, שנחשבת לתחרות הגדולה ביותר בעולם עבור נשים יזמיות בטכנולוגיה. יזמיות מוזמנות לאירוע בו מייסדת She Loves Tech תשתף מדוע העתיד הוא כלכלת נשים ובו הן תוכלנה להכיר את 10 הסטארטאפים, שיתחרו באירוע.

מדהים לראות את She Loves Tech גדלה כה מהר לתנועה גלובלית, כאשר בסין, סינגפור, הונג קונג, אינדונזיה, פקיסטן, גרמניה וקנדה, נערכו התחרויות המקומיות ב-3 השבועות האחרונים. יש שם זוכות מתחומי האגרייטק, AI, מחשוב Cloud, IoT וצרכנות, ובישראל יוכרז על הצוות, שייצג אותנו בבייג'ינג, בגמר ב-30.8.17, ב-21:30-18:00 במרקספייס עתידים.

ניתן להצטרף לאירוע She Loves Tech ישראל - כאן

 She Loves Techישראל 2017 היא הסיבוב הישראלי של התחרות העולמית והתחרות הזו מאורגנת ע"י  Lean In China וע"י Tech Rock  בשיתוף עם TLV Generator .WMN- ו 

TLV Generator היא תכנית סטארטאפים ראשונה מסוגה, שכוללת פיתוח מוצר וחיבור ללקוח ראשון, ליווי והכשרה של צוות מומחים מנוסה, שהופכים רעיון ראשוני למיזם בשל להשקעה בתוך 120 יום.

 
WMN היא קהילה, מרחב עבודה ומערכת אקולוגית לנשים בהנהגת נשים בתל-אביב. 

MerkSpace עתידים הוא סניף של מקומות עבודה משותפים ומעוררי השראה הממוקמים בתל אביב ובאמסטרדם.
 
She Loves Tech מציגה את השותפים הנוספים והחדשים, שהצטרפו לאחרונה ליוזמה ומברכת אותם:
Hainan airlines
DLA Pipper  
China-Israel Biological Technology Co. 
Ya'Yin 
YA - Yigal Arnon. 

המטרה של SheLovesTech היא לספק פלטפורמה לחברות הייטק בינלאומיות וסיניות, משקיעים, יזמים, וסטארטאפים לקידום טכנולוגיה ע"י נשים ולמען נשים. תחרות She Loves Tech נערכת כדי לתת לנשים יזמיות, ובכלל זה ליזמים וסטארטאפים גם אם אין נשים בין המייסדים של הסטארטאפ, אך הפונים למגזר הנשים כקהל יעד, במה להציג את עסקיהם ופיתוחיהם בפני קהל גלובלי של משקיעים ובעלי השפעה מהקהילה הטכנולוגית העולמית. התחרות נחשבת לתחרות הגדולה ביותר בעולם עבור נשים יזמיות בטכנולוגיה.

בשבוע שעבר נערך טורניר הסטארטאפים של She Loves Tech - סין עם שופטים מקרנות הון מובילות ושחקני מפתח בקהילת היזמות בבייג'ינג כמו קרן הון סיכון ZhenInno, 36kr, Plug and Play ו-Tech Temple. 10 המועמדות הסופיות בסין היו מתחומי ה-Analytics, Medtech, AR / VR, טכנולוגיה חדשה וצרכנות טכנולוגית. 3 הצוותים המובילים מסין יבקרו בישראל כדי לפגוש סטארטאפים וחברות מובילות בשוק, להשתתף בפסטיבל החדשנות  DLD, ולהתכונן לגמר העולמי בבייג'ינג של She Loves Tech ב-16.9.17, לשם יגיעו צוותים ממדינות שונות כולל מישראל.

רשימת הסטארטאפים של היזמיות, שיתמודדו בגמר בת"א:
WeKast
Surgimate
Nanosynex
SandCage
Well-Beat
AbiliSense
Strattic
Voiceitt
Pink Of View
Mailfixer
 
10 המיזמים בגמר

הצטרפי אלינו לערב בלתי נשכח בו אורחת הכבוד והמייסדת של She Loves Tech, וירג'יניה טן, (בתמונה למטה), תשתף ותחלוק מדוע העתיד הוא כלכלת נשים, ובו תוכלי להכיר את 10 הסטארטאפים, שיתחרו באירוע.
 
2 כרטיסי טיסה לבייג'ינג יינתנו לסטארטאפ הזוכה, כדי לפתוח בפני היזמיות את הדרך לשוק הסיני, לקחת חלק בשבוע יזמות, ולהשתתף בסדרה של כנסים והזדמנויות עסקיות. רשימת כל הפרסים וההטבות לזוכות – כאן.

עדכון 28.8.17, 13:01: פורסמה רשימת השופטים בתחרות:
 
שופטים


 
She Loves Tech, וירג'יניה טן



 
 
Bookmark and Share