Telecom News - התחרות בתחום "הסייען האישי" מתרחבת, אמזון השיקה שני גאדג'טים חדשים

התחרות בתחום "הסייען האישי" מתרחבת, אמזון השיקה שני גאדג'טים חדשים

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> התחרות בתחום "הסייען האישי" מתרחבת, אמזון השיקה שני גאדג'טים חדשים
בתגובה להשקת ה-HomePod של אפל (סוג של Personal Assistance) המבוסס על Siri, שנועד להתחרות ב-Echo Dot המצליח ביותר של אמזון, השיקה אמזון בבת אחת 2 מוצרים מתקדמים: Echo Show ו-Echo Look וכבר מתכננת את ההפתעות הבאות, למשל, "הרחפן המדבר". עדכונים מעניינים על מוצרים נוספים חדשים, שהושקו לקראת החגים של סוף 2017 בארה"ב וגם אחרי כן, בתוך ובסוף הכתבה. 
מאת: מערכת Telecom News, 1.9.17, 08:00ECHO DOT

השקת "הסייען האישי" (Personal Assistance) החדש בשם Echo Dot (בתמונה משמאל רואים את 2 הגרסאות של המוצר), של אמזון (נסקר במבחן דרך כאן), "סייען אישי" העונה לפקודות המתחילות במילה: "אלכסה" (Alexa), שמחירו כיום 44.99 דולרים (באתר של אמזון), הוביל למרוץ מטורף אחרי פיתוחים של גאדג'טים הנענים לפקודות בקולו של המחזיק בהם ולפיתוח של המון סוגים של רובוטים אנושיים.

ניתוח מחקרי ותחזית של התפתחות התחום זה מנותחת כאן, למתעניינים, ובלינקים בתחתית הכתבה. 

החידוש הכי טרי הוא הפיתוח של סמסונג בשם Bixby (מפורט כאן), שהוא כרגע יישום חינמי על מכשירי הגלקסי החדשים (גרסה 8) של סמסונג. כדי לא להישאר מאחור, גוגל השיקה שירות קולי חדש משל עצמה בשם: OK Google שמיועד בעיקר לסייע בחיפוש קולי והוא למעשה רק עדכון גרסה לשירות הוותיק: Google Now. 

אולם, אמזון בכלל לא רואה את סמסונג (או את גוגל) כמתחרה בה. בכל מקרה, אמזון פועלת במרץ כדי לכבוש נתחי שוק נוספים ועל רקע זה ניתן להבין את ההסכם הטרי, שנחתם בין אמזון למיקרוסופט, לפיו שתי הטכנולוגיות: "אלכסה" של אמזון ו"קורטנה" (Cortana) של מיקרוסופוט תוכלנה "לדבר זו עם זו", כשהמטרה היא לאפשר למשתמשים גישה ליכולות של העוזרות, כל אחד דרך זו שהוא מעדיף להשתמש בה והוא יכול להשתמש במוצרים מ-2 החברות, באותה צורה. 

כך, במסגרת שיתוף הפעולה הזה, יוכלו משתמשי התקני ה-Echo Dot של אמזון לומר ל-Alexa לפתוח את Cortana, ואילו משתמשי חלונות 10 יוכלו לבקש מ-Cortana לפתוח את Alexa לשימוש דרך המחשב שלהם. המשתמשים יוכלו לספק פקודות, כולל קוליות, לעוזרת השנייה, גם מבלי שיהיה ברשותם ההתקן של החברה השניה.

Alexa עדיפה על Cortana בשליטה בבית חכם ובאביזרים רבים, בהשמעת מוזיקה, בהפעלת יישומים רבים מצד ג' ובהזמנת מוצרים מאמזון או מכל חנות תואמת. Cortana טובה יותר בחיפוש מידע כלליים, טיפול בדואר אלקטרוני ובאאוטלוק, קביעת תזכורות כולל תזמונן ללוח השנה, שבמחשב או בסמארטפון. כך, השילוב של 2 היכולות מ-2 הפלטפורמות הללו, יספק (כך מאמינים 2 הצדדים), מענה מקיף יותר לכל המשתמשים. 

המתחרה, שהכי מדרבנת את אמזון בשוק הזה (של "סייענים אישיים"), היא אפל. לאפל היה את Siri עוד הרבה לפני המצאת אלכסה של אמזון. אולם, עד לאחרונה, לאפל לא היה "סייען אישי" של ממש, שיוכל להתחרות ב-Echo Dot של אמזון.

זו בדיוק הסיבה, שאפל השיקה "סייען אישי" משל עצמHOMEPODה, בשם HomePod (בתמונה משמאל, כל הפרטים אודותיו מצויים כאן).

הסייען האישי הזה מבוסס על המנוע של Siri ומחובר לענן של אפל ולכל שאר היישומים של אפל.

אפל מתחילה להפיץ את המוצר הזה ל"מזמינים ראשונים" החל מ-9.2.18 במחיר השקה של 349 דולרים. זאת, למכשיר עם 6 מיקרופונים, מנוע וירטואלי של סירי, קישוריות למכשירים חכמים נוספים בבית, באמצעות אפליקציה בשם HomeKit.

רשימה די נכבדה של גאדג'טים שעברו הסמכה של אפל כבר יכולים להתחבר ל-HomePod ולקבל פקודות קוליות באמצעות האפליקציה HomeKit. במהלך 2018 אפל תוסיף למערכת הזו את היכולות של AirPlay 2, מה שמאפשר חיבור ליכולות המתקדמות של שירותי ה-OTT של אפל, לרבות Apple TV

אולם, הסייען האישי של אמזון Echo Dot עולה פחות מ-45 דולרים, מול הסייען האישי של אפל HomePod, שעולה לא פחות מ-349 דולרים, קצת יקר אפשר לומר.

לכן, המוצר של אפל כנראה מכוון את עצמו בעיקר לפלח העליון של האוכלוסיה, ובמיוחד לחובבי מוזיקה. הסיבה: המערכת הזו מפיקה מוזיקה לפי בקשת המשתמש במוצר, באיכות מאוד טובה. זאת, מתוך מאגר אדיר של כ-45 מיליון שירים הקיימים בענן של Apple Music. 

במבחן משווה (עוד לפני השקת HomePod), טענה חברת המחקר Business Insider, שמבחינת הדיוק במענה לפקודות קוליות, דווקא המוצר המתחרה באמזון מבית היוצר של גוגל, הוא הכי טוב, ואחריו המוצר של מיקרוסופט, כמופיע בגרף הבא:
גרף 1

כדי להקדים את מתחרותיה, אמזון השיקה 2 מוצרים חדשים לגמרי, שנמצאים הרחק לפני כל המתחרים:

א. Echo Show (בתמונה משמאל). מדוECHO SHOWבר במוצר המשך ל-Echo Dot, שעונה לפקודות המתחילות במילה "אלכסה", אבל מספק חוויה אחרת לגמרי: הוא מכיל מערכת שיחות וידיאו עם יכולת חיוג וקישור לכל משתמש, שיש לו וידיאו, בכל מכשיר קצה בכל מקום בעולם. 

המכשיר החדש עולה בחנות של אמזון 229.99 דולרים, בהחלט מחיר מפתה למוצר כל כך מתקדם, עם יכולות מלאות של וידיאו לשיחות וידיאו וכל היכולות האחרות הנמצאות ב"אלכסה".

ניתן לבצע במכשיר הזה את כל מה שניתן לבצע ב-Echo Dot עם כל אלפי האפליקציות, שפותחו עבור "אלכסה", אבל בתוספת מאוד חשובה: במכשיר הזה רואים את מה שנעשה על המסך (וידיאו, תמונות, כיתוב), מה שלא קיים ב-Echo Dot.

אפשר לראות וידיאו מכל מקור, כולל מיוטיוב ומערוצי טלוויזיה ואפשר לשוחח עם כל אחד, מכל מכשיר קצה (כל עוד יש חיבור לאינטרנט). כך, אפשר לקיים שיחות וידיאו בפקודות קוליות בלבד, בלי צורך ללחוץ על איזה מקש. אפשר כמובן לשמוע מוזיקה מכל מאגר מוזיקה, כולל זה של אמזון.

מדובר במערכת מתוחכמת מאוד שיודעת לשלוט על אין ספור של מכשירים מולטימדיה אחרים בבית ויכולה לשמש למטרות רבות, למשל: להשגיח מרחוק על התינוק, להשגיח מרחוק על חולה או על קשיש. 

ב. Echo Look (בתמונה משמאל). מדובר בECHO LOOKמוצר, שהוא מצלמת וידיאו וסטילס עם 4 מבזקים המקבלת פקודות קוליות (כמו Echo Dot, עונה לפקודות המתחילות במילה "אלכסה") 

הגאדג'ט החדש הזה עולה באתר של אמזון 199.99 דולרים והוא יכול להיות מוצר משלים ל-Echo Show או כמוצר העומד בפני עצמו. 

אחד היישומים הכי מדליקים של המוצר הזה: הוא עוזר (בעיקר לנשים) לקבל החלטות לגבי הבגד שהן לובשות, או לייעץ להן לרכוש בגד מתאים לפי הצרכים שלהן. המוצר מצלם תמונות סטילס ווידיאו של מי שעומד מולו ונותן לו פקודות, ומספק משוב בסמארטפון (כל סוג של סמארטפון, באמצעות אפליקציה, שמורידים מהחנות של אפל או גוגל), לגבי הלבוש והמראה של העומד מול המצלמה.

מדובר בסוג חדש של Personal Assistance המסייע בבחירת הבגד והמראה המתאים לעומד או לעומדת מול המצלמה. מדובר בשימוש באלגוריתמים מבוססי AI של אמזון, כדי לספק את הייעוץ האופנתי המתאים ביותר למי שעומד מול המצלמה. 

אמזון כבר מכינה כעת את ההפתעה הבאה שלה לשוק: "Drone מדבר" (אין לו עדיין שם, אבל מכנים אותו כרגע בשם: Airborne Alexa), והוא יסייע במשלוחים מהמחסנים של אמזון, שיגיעו לבתים ב-Drones (רחפנים) במהירות תוך עקיפת כל הפקקים בדרכים הקיימים בעת המשלוחים של היום.

מדובר ברחפנים, שידברו אל האנשים אליהם הם מגיעים. למשל, יזהירו אותם כאשר הרחפן רוצה לנחות ולהוריד את החבילה, שהוזמנה, במקום הנכון המתאים למזמין החבילה. מזמין החבילה יוכל לדבר עם הרחפן היכן הוא מציע, שהרחפן יוריד את החבילה כאשר הרחפן מוביל אליו. טרם ידוע מתי נראה את "הרחפנים המדברים" הללו בשוק. 

חברת המחקר BI Intelligence בדקה את "מודעות הצרכנים" והפוטנציאל של המוצרים החדשים, שיצאו כעת לשוק ומצאה, שיש מודעות די טובה למוצר החדש של אפל - HomePod, יותר מ-2 המוצרים המתחרים של אמזון: Echo Show ו-Echo Look , כמופיע בגרף הבא:
:
גרף 2

כ"כ ,נבדקו בין "המאמצים הראשונים" מה רמת המודעות והנכונות לרכוש את המוצרים החדשים ואלו הממצאים:
גרף 3

אולם, לדעת BI Intelligence, המוצר Echo Show יזכה להצלחה גדולה בשוק, עקב שפע התכונות הקיימות בו (ושאין במוצר של אפל) וגם בגלל המחיר הנוח, מול המחיר היקר של המוצר של אפל. לדעתם, המיצוב של ה-HomePod של אפל הוא באותה אוכלוסיה, שבעבר רכשה את ה-iPad וה-iPod, כדי להאזין למוזיקה, בעוד שאמזון פונה לכל שכבות האוכלוסיה ולכל המטרות והצרכים, שאפשר להעלות על הדעת. 

עדכון 27.9.17: אמזון השיקה לקראת עונת החגים (בארה"ב) 5 מוצרים חדשים נוספים בסדרת Echo Dot עם מערכת הפקודות של אלכסה מבית אמזון:
  • Echo דור שני, במחיר של 99.99 דולרים, כולל שדרוג לסאונד עם סאבוופר וטוויטרים מובנים, לא פחות מ-7 מיקרופונים ותמיכה ברמת קול באיכות Dolby. גם העיצוב זכה לעדכון עם בד אפור עדין העוטף את הרמקול (במקום בד שחור מחוספס שהיה קודם). מוצר נלווה ל-Echo הוא עדכון של FireTV של אמזון, שבגרסה החדשה שלו (שמחירה 69.99 דולרים) המכשיר תומך ב-4K. אגב, בספריית ה-VOD של אמזון יש כבר כחצי מיליון סרטים (הרחק לפני כל שירות מתחרה). 
  • Echo Plus מוצר חדש במחיר של 149.99 דולרים. המוצר החדש מגיע בצבע כסף ללא עטיפה (אלומיניום) עם מה שמכונה באמזון: Built-In Smart Home Hub. החידוש העיקרי בתוספת הזו, שהיא כוללת "מרכזת ייעודית" (Hub) להפעלת כל המוצרים החכמים של הבית (IoT). כיום, מוצרים רבים כמו למשל תאורה חכמה, או מערכות אבטחה, או שליטה על המיזוג, דורשים התקנה של מרכזת ייעודית וקניינית של היצרנית של אותם סנסורים חכמים. אמזון רוצה לשחרר את המשתמשים מהתלות והצורך במרכזות רבות וחתמה על הסכמים עם כ-100 חברות שונות, כדי שנוכל להפעיל את המוצרים שלהן דרך ה-Echo Plus. דוגמה ראשונה למהלך הזה ניתן לראות במסגרת שיתוף הפעולה של אמזון עם פיליפס, במסגרתו כל רוכש של Echo Plus יקבל גם נורת Philips Hue מתנה, אותה הוא יוכל להפעיל כמובן בעזרת רמקול ה-Echo Plus.
  • Echo Spot, מוצר חדש במחיר של 129.99 דולרים. מדובר במכשיר עגול בצבע שחור עם מסך עגול במרכזו. מעין גרסה נוספת (אבל זולה יותר) של Echo Show. זה למעשה רמקול משוכלל הכולל מסך בגודל 2.5 אינץ’ וגם מצלמה, והוא מיועד למיקום למשל בחדר השינה, כך שתוכלו לנהל שיחות וידאו מהמיטה, להקשיב לספרי אודיו או לראות מי מצלצל בדלת בעזרת האינטרקום החכם שכמובן אתם אמורים לרכוש מאמזון... המכשיר גם מתאים לחדר עבודה (למי שעובד מהבית). עם זאת, ככל הנראה, השימוש העיקרי שלו יהיה כשעון מעורר יקר ומתקדם במיוחד, וכעוד נקודה בה תוכלו להיעזר באלכסה, כסייען אישי בכל חדר ובכל פינה בבית החכם, עם מוצרי אמזון.
  • Echo Connect, מוצר חדש במחיר של 34.99 דולרים, מוצר שהוא תוספת לכל מוצר Echo אחר, שאמור להיות כבר בבית. המוצר הזה מאפשר לחייג בטלפון הקווי הרגיל (שלא על רשת האינטרנט) בפקודות קוליות. המכשיר מסנכרן את רשימת החברים מספר הכתובות בסמארטפון. כך, שאפשר לחייג בקווי ע"י הקראת השם הנמצא כבר בספר הכתובות בסמארטפון. 
  • Amazon Button, מוצר חדש לגמרי במחיר של 19.90 דולרים. זה למעשה כפתור (צבעוני, בעיקר צבעי אדום וכחול), שהוא תוסף לכל מוצר Echo אחר, שכבר יש בבית. הוא מתחבר בבלוטוס' למוצר המרכזי ומיועד בעיקר לצרכי משחק. בעתיד תתווספנה לכפתור הזה עוד יכולות, למשל כיבוי או הדלקת החשמל. 
עדכון 28.9.17: התחרות בתחום מתרחבת כשהכיוון המוביל הוא "רובוטים מותאמים אישית". אחד המיזמים השאפתניים הללו נולד בבריטניה בחברת Emotech, שפיתחה את הרובוט האישי, שאמור להתחרות במוצרים דוגמת אלה של אמזון ודומיהם, רובוט בשם Olly. זה רובוט עגלגל, קטן, מאוד מתקדם, מעוצב וידידותי (קצת דומה ל-Echo Spot שבסעיף הקודם, מבית אמזון), שמפתחיו טוענים, שהוא: The First Home Robot with Personality. כעת מבוצע עבור הרובוט Olly מסע גיוס ב"מימון המונים" - כאן

עדכון 20.10.17: חברת Essential (מיוזמתו של ממציא האנדרואיד - אנדי רובין), הכריזה על מוצר חדש בשם Essential Home. פרטים נוספים - כאן

עדכון 29.10.17: לקראת החגים של סיום שנת 2017 אמזון הוסיפה עוד 2 מוצרים לקו המוצרים החדש שלה לסוף 2017:
  • Amazon Cloud Cam: מצלמת אבטחה לבית (ברמת איכAmazon Keyות HD, כוללת קול: רמקול ומיקרופון) שמחוברת לענן ונשלטת ע"י Alexa (כלומר: ע"י כל המוצרים בקו המוצרים של Echo), במחיר של 119.99 דולרים. למצלמה הזו יש גרסה מיוחדת שמגיעה ביחד עם המוצר השני שהושק ע"י אמזון ושמה: (Cloud Cam (Key Edition, כמופיע בתמונה משמאל. 
  • Amazon Key: זו מערכת ההופכת מנעולי דלתות למנעולים חכמים. המערכת מיועדת ללקוחות Amazon Prime בלבד ומחיר המערכת 249.99 דולרים (כוללת מנעול ומצלמה, כוללת התקנה ע"י מתקין מוסמך) והיא תואמת כרגע למנעולי הדלתות מתוצרת Yale ו-Kwikset ובקרוב לעוד סוג מנעולי דלתות. המערכת מופעת (כמובן) ע"י Alexa. לקוח התכנית בשם Amazon Prime זוכה לכמה הטבות ושירותים מאמזון בעלות של 99 דולרים לשנה. המערכת הזו מומלצת להתקנה עם ה-Cloud Cam (שמגיעה בחבילה), כך שניתן יהיה לזהות ולהקליט כל מי שנכנס לבית (או יוצא מהבית) ועי"כ ניתן לאפשר כניסה מרחוק לאנשים מורשים, הגם שאינם יודעים את קוד הכניסה (לדוגמה: שליחים מוכרים, עובדי תחזוקה מוכרים, בני משפחה וחברים שלא יודעים את קוד הכניסה). אמזון מגבה את הפתרון הזה עם תוכנית ביטוח בשם: Amazon’s Happiness Guarantee.
​תחזית המכירות של קו מוצרי Amazon Echo במיליוני יחידות עד 2022:
תחזית אמזון אלכסה

עדכון 27.11.17: במחקר מעודכן לסוף 2017 נבדקו מהן הפקודות הכי פופולריות שמשתמשי מערכות הסייען האישי הנפוצות: Alexa של אמזון ו-Google Home של גוגל משתמשים בהם ונמצא שהפקודות הפופולריות ביותר הן: Set a timer, Play a song, Check the weather כמפורט בגרף הבא (לחיצה על התמונה מגדילה אותה):
הפקודות הפופולריות בשימוש בעוזר אישי
עדכון 30.12.17: חברת הענקהמוצר החדש של Xiaomi הסינית Xiaomi בשת"פ עם מיקרוסופט - Cortana השיקה מוצר חדש (בתמונה משמאל) שנראה משום מה דומה מאוד ל-Amazon Echo Dot וגם מתנהג דומה...

המדובר במוצר בשם Yeelight Voice Assistant, שמחירו 30 דולרים, עם ארבעה לחצים בחלקו העליון: כפתור פעולה, כפתור הפעלה וכיבוי המיקרופון, ושני לחצני הגברה והנמכת עוצמת השמע. מה שהוסיפה Yeelight (חברת בת של Xiaomi, חברת הזנק שנרכשה על ידה ב-2014) הוא לחצן נוסף במרכז, המשמש להשתקת הרמקול (Mute), מה שאינו קיים ב-Echo של אמזון, אבל ניתן למצוא אותו בגירסאות הגדולות יותר של ה-Echo.

המוצר עצמו משלב 6 מיקרופוניים פנימיים ורמקול אחד בעוצמת 2W, כאשר בהודעה הרשמית מציינת החברה כי שילבה אלגוריתם קול חדשני שיכול לזהות את קול המשתמש ממרחק של 5 מטרים, זאת בנוסף לטכנולוגיית "ביטול הד" מתקדמת. המכשיר כולל Dual AI וישווק דרך ערוצי ההפצה של Xiaomi, בתחילה בסין ואח"כ בשאר העולם. 

מתחת למכסה יש מעבד 64 סיביות Cortex A53 במהירות מקסימלית של 1.2GHz, זיכרון עבודה 256GB RAM ונפח אחסון 256GB. המוצר תומך בתדרי אלחוט 2.4GHz ו-5GHz, כמו גם בלוטות' עם חיסכון באנרגיה (LE). בעזרת הפעלה קולית ניתן לשלוט במגוון רחב של מוצרי בית חכמים מבית שיאומי, כדוגמת נורות לד חכמות, מנורות שולחן, מערכות אבטחה ועוד. החברה מציינת כי בימים הקרובים תודיע על תמיכה במוצרים נוספים בגישת ה-Smart Home העצמאית שלה.

יודגש של-Yeelight יש גם פתרונות למוצרי אמזון Echo תחת קו המוצרים שנקרא: Yeelight Alexa Service. 

עדכון 14.1.18: חברת LG הציגה את הרמקול ו- Personal Assistant בעל השם המתחכם ThinQ. המכשיר הזה הוא חלק מסדרה שלמה של מכשירים חכמים בשם SmartThinQ שמוטמעים במוצרי קצה של LG ונשלטים מהסמארטפון. מדובר במכשיר שמאוד דומה לגרסה הראשונה של Acho Dot, שמוגדר על ידי החברה כרמקול פרימיום. המכשיר מבוסס על פלטפורמת "הסייעת האישית" של גוגל (Google), הלוא היא Google Assistant. עם זאת, היות והפיתוח שבוצע יחד עם יצרנית האודיו המוערכת מרידיאן (Meridian), ב-LG טוענים לאיכות קול גבוהה יותר מאשר בממוצע הרמקולים והסייענים החכמים שיש כיום בשוק, כולל מה שגוגל עצמה מציעה. כמו כן המכשיר החדש מציע את האפשרות לשלוט על מכשירים אחרים בבית שמיוצרים בידי LG, ממכונות כביסה ועד שואבי אבק רובוטיים.

עדכון 7.4.18: אמזון השיקה פתרון חדש בשם Amzon Home Assistans, שנועד להיות שירות "עוזר בית" שמבוסס על עובדי אמזון, שעוסקים בניקיון הבית, כביסה, מורידים אשפה ועוד מטלות ביתיות. 

עדכון 10.6.18: אמזון השיקה פתרון חדש בשם FireTvCube, שילוב של אלכסה עם סטרימר טלוויזיוני. ה-Fire TV Cube החדש הוא בעצם איחוד בין סטרימר ה-Fire TV לבין הרמקול החכם של אמזון מסדרת ה-Echo. ה-Cube החדש הופך כל טלוויזיה פשוטה לטלוויזיה חכמה שאפילו מסוגלת להשלט ולשלוט במכשירים אחרים על ידי העוזרת הקולית הפופולארית בעולם, אלקסה.

כל אחת מפאותיה של הקוביה מכילה IR Blaster, מה שאומר שהיא יכולה לשמש כשלט אוניברסלי לשלל מוצרים עם חיישני אינפרה-אדום כמו מזגנים, תריסים, טלוויזיות, ריסברים, ממירים ועוד. באמזון אפילו הגדילו לעשות ומוסיפים עוד משדר IR שאפשר לשים במזנון או בארונית, אם יש בתוכו מוצרים שרוצים לשלוט בהם, והריהוט חוסם את האות. באמצעות הקול ניתן לבקש מאלקסה להפעיל את המכשירים הללו, וזאת בנוסף לכל המכשירים המחוברים האחרים שיש. כמובן שניתן לבקש מהעוזרת להעביר ערוצים, להפעיל תוכניות וסרטים מסוימים, אפליקציות וכל פעולה אחרת שאלקסה יכולה לעשות. ובשביל כל הפקודות הקוליות הללו לא נדרש להשתמש בשלט, כיוון שלקוביה יש את מערך המיקרופונים המובנה שנמצא ברמקולים החכמים האחרים של אמזון. מלבד זאת, הסטרימר החדש תומך בכל התקנים העדכניים כמו 4K UHD בשישים פריימים לשניה, HDR, ואפילו Dolby Atmos Audio, תקן האודיו המתקדם. מחיר ה-Cube החדש עומד על 120 דולרים בהזמנה מוקדמת (בארה"ב).



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים