Telecom News - הושקה חבילת ניהול חדשנית לסביבות מרובות עננים ומרכזי מחשוב

הושקה חבילת ניהול חדשנית לסביבות מרובות עננים ומרכזי מחשוב

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> הושקה חבילת ניהול חדשנית לסביבות מרובות עננים ומרכזי מחשוב
הושקה חבילת ניהול חדשנית לסביבות מרובות עננים ומרכזי מחשוב
מאת: מערכת Telecom News, 14.9.17, 14:59CLOUD

חבילת הקסמים לניהול הענן: VMware השיקה את חבילת הניהול vRealize Suite 2017 לסביבות מרובות עננים ומרכזי מחשוב.

חברת VMware השיקה אתמול בכנס השנתי שלה בברצלונה VMworld 2017 Europe חידושים בפלטפורמת ניהול הענן שלה. הפתרונות החדשים יסייעו ללקוחות להטעין ולתפעל תשתיותIT ושירותי אפליקציות בסביבות מרובות עננים.

חבילת ,VMware vRealize Suite 2017 שהוכרזה עתה, כוללת את הגרסאות החדשות ביותר של הפתרונות vRealize Operations, vRealize Automation, vRealize Business for Cloud ו-vRealize Log Insight.
החבילה כוללת יכולות חדשות לניהול מחזור החיים של הענן, שתסייענה ללקוחות לבצע מודרניזציה של מרכזי המחשוב ואינטגרציה של הענן.

האצת האספקה של שירותי תשתית ואפליקציות - באתר הלקוח ובענן
לאחרונה חלה האצה באימוץ תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית לאור העובדה, שיותר חברות במגוון שווקים מעוניינות לנצל מגמות טכנולוגיות כגון: ביג דאטה, ענן, רשתות חברתיות, IoT וניידות.

עפ"י מחקר מ-2017 של החברה, 67% מלקוחותיה הארגוניים צופים מצב אידיאלי שיתאפיין בריבוי עננים בארגון. יחד עם זאת, ניהול משאבים ואפליקציות בסביבה מרובת עננים מציב אתגרים חדשים כולל: ניוד עומסים בין עננים, והצורך לנטר ביצועים, לנהל נפחי תעבורה ולהציג באופן שקוף התפלגות עלויות בין עננים.

פתרון VMware vRealize Suite 2017 מציע פלטפורמה מקיפה לניהול ענן, שמסוגלת לנהל סביבות היברידיות המשלבות עננים ציבוריים ופרטיים. הוא מאיץ את האספקה של שירותי IT באמצעות אוטומציה של מדינויות מוגדרות מראש והקניית גמישות למפתחים וליחידות עסקיות. זאת, תוך שימור הבקרה והעמידה בתקנות.

החבילה תומכת בסביבות הטרוגניות, שכוללות שילוב של אפליקציות מסורתיות ואפליקציות ענן טבעיות במכונות וירטואליות בקונטיינרים, במרכזי מחשוב מוגדרי ענן ובסביבות של עננים מרובים.

חבילת הניהול החדשה מתמודדת עם 3 תרחישי השימוש של לקוחות:
תפעול אינטליגנטי,
אוטומציה של ה-IT
וביבת IT מוכנה למפתחים.

הפתרון החדש יספק לארגונים יכולות מתקדמות לתפעול אינטליגנטי ולאוטומציה של ה-IT שתסייענה להקים ולתפעל ביתר קלות ענן מבוסס VMware. בנוסף, החבילה תציע תמיכה מוגברת בעננים ציבוריים כמו גם בקונטיינרים, בפתרונות לניהול תצורה שיקלו כולם להעברת אפליקציות מסביבות בדיקה של אפליקציות לסביבות ייצור.

אג'אי סינג, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת ניהול הענן של VMware: "בעת שארגונים חותרים להיות חדשניים וגמישים יותר, VMware מסייעת להם להשיג המטרות הללו באמצעות מודרניזציה של מרכזי המחשוב שלהם ואינטגרציה בין העננים הציבוריים שלהם עם העננים הפרטיים.
 
פתרון VMware vRealize Suite 2017 מציע יכולות חדשות לניהול כולל של מחזור החיים, שיאפשר לארגון ה-IT להאיץ את תהליך הפקת הערך של פלטפורמת הניהול. כן צפויים האצה וייעול של האספקה והניהול של שירותי תשתית ואפליקציות".

 



 
 
Bookmark and Share