Telecom News - עולם הטלקום נערך לצונאמי הבא של תעבורת הנתונים

עולם הטלקום נערך לצונאמי הבא של תעבורת הנתונים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> עולם הטלקום נערך לצונאמי הבא של תעבורת הנתונים
עולם הטלקום נערך לצונאמי הבא של תעבורת הנתונים
מאת: מערכת Telecom News, 14.9.17, 15:19OPENSTACK

חברת VMware פותחת נתיב מהיר לאימוץ OpenStack ע"י ספקי תקשורת. זאת, לאור תועלות כמו: שימוש בארכיטקטורות פתוחות וגישה לקהילת מפתחים גלובלית לסביבת .OpenStack

חברת VMware הכריזה אתמול בכנס הבינלאומי בברצלונה על VMware vCloud NFV OpenStack, פתרון המספק נתיב מהיר להטענת שירותי NFV (Network Functions Virtualization) בסביבת OpenStack.

הפלטפורמה החדשה כוללת גרסת OpenStack אינטגרטיבית וייעודית לספקי תקשורת יחד עם גרסת OpenStack מבוססת Ocata, שמציעה אינטגרציה מלאה עם פלטפורמת התשתיתNFV  של VMware. זאת, לאחר תהליכי בדיקה והסמכה שקיבלה.

השימוש ב-VMware OpenStack כמנהל תשתית וירטואלית ל-NFV יאפשר לארכיטקטים של רשתות להטעין, לשדרג ולתפעל בקלות ענן OpenStack מעל פלטפורמת NFVI של VMware בהתאמה לדרישות של ספקי תקשורת. עד היום למעלה מ-50 ספקי תקשורת ברחבי העולם התקינו למעלה מ-90 מערכות NFV, המבוססות על פתרונות VMware.

ספקי תקשורת מאיצים כיום את האימוץ של וירטואליזציה של פונקציות רשת. זאת, על רקע הצורך להתמודד עם הגידול המואץ בתעבורת התקשורת, שמשולבת עם ציפיות גבוהות יותר של הלקוחות. המומנטום בקרב חברות הטלקום מתגבר בכל הנוגע לאימוץ OpenStack בהתקנות NFV. זאת, לאור תועלות כמו: שימוש בארכיטקטורות פתוחות, גמישות משופרת, קצב חדשנות מהיר יותר ברשתות מבוססות ענן, גישה לקהילת מפתחים גלובלית לסביבת OpenStack וממשקים סטנדרטיים מתקדמים. (NFV Orchestration, VNF Manager).

עם גרסת vCloud NFV-OpenStack חברת VMware תומכת בארכיטקטורה פתוחה המאפשרת אינטגרציה ללא גבולות ופעילות רציפה בין חלקים שונים של הרשת.

גרסת OpenStack לספקי תקשורת פותחה במטרה להתאימה לדרישותיהם בעת הטענת שירותי רשת מבוססי NFV בסביבת OpenStack. פתרון VMware vCloud NFV-OpenStack תומך באופן טבעי בפונקציות רשת וירטואליות מבוססות קונטיינרים. זאת, באמצעות ניהול אינטגרטיבי של קונטיינרים המאפשר לפונקציות רשת ווירטואליות מבוססות מכונות וירטואליות וקונטיינרים לרוץ על VIM יחיד.

הפתרון משדרג את הפונקציונאליות הייחודית של Ocata לאספקת כלים, שיאפשרו לספקי תקשורת להטעין רשתות NFV. ביניהם ניתן לציין: תמיכה בשימור משאבי VNF ו-Multi-Tenancy, הרחבה דינמית וגמישה של משאבי הרשת, תמיכה מורחבת ברשת ומודעות לפלטפורמה.

פתרון VMware vCloud OpenStack מאיץ ומפשט את הנתיב להטענת NFV כולל: התקנה והטענה נוחים של OpenStack, חוויית שדרוג נוחה ורציפה של OpenStack וניהול אינטגרטיבי של התפעול.

גבריאלה די פיאזה, סגנית נשיא לפתרונות, קבוצת טלקום ו-NFV בחברת VMware: "ההכרזות החדשות הן צעד גדול קדימה באסטרטגיית ה-NFV שלנו, והן מתבססות על משוב, שקיבלנו מהלקוחות. אנו מסוגלים להציע את הנתיב המהיר ביותר ל-OpenStack באמצעות היצע ייחודי, שאין לאף אחד אחר בשוק: תשתית NFV העשירה והאמינה ביותר המבוססת על תוכנת הווירטואליזציה של ,VMware  שמשולבת עם הפתיחות של סטנדרט ,OpenStack שהותאמה באופן אופטימלי לספקי תקשורת".


 



 
 
Bookmark and Share