Telecom News - הסטארטאפיסטיות מ-Voiceitt זכו במקום 1 בתחרות She Love Tech בבייג'ין

הסטארטאפיסטיות מ-Voiceitt זכו במקום 1 בתחרות She Love Tech בבייג'ין

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפיסטיות מ-Voiceitt זכו במקום 1 בתחרות She Love Tech בבייג'ין

הסטארטאפיסטיות הישראליות מ-Voiceitt זכו במקום ראשון בתחרות She Love Tech בבייג'ין
מאת: מערכת Telecom News, 16.9.17, 18:10VOICEITT


לאחר שהסטארטאפ Voiceitt זכה במקום הראשון בתחרות She Love Tech בישראל בחסות האקסלרטור TLV-Generator, זכה הסטארטאפ גם במקום הראשון בתחרות הבינלאומית בסין בהשתתפות כל המשקיעים הגדולים והחברות הגדולות ביותר בעולםהתחרות נחשבת לתחרות הגדולה ביותר בעולם עבור נשים יזמיות בטכנולוגיה. הישראליות קבלו שלל פרסים.
 
מאות יזמיות הסתערו על תחרות She Loves Tech  המקומית, שהתקיימה ב-31.8.17 במתחם החדש שלMerkSpace   עתידים ת"א. באירוע הציגו 10 היזמיות, שעלו לגמר התחרות המקומית של She Loves Tech, מול צוות שופטים גדול כפי שתיארנו כאן.

האירוע הגיע לישראל בזכות הנכונות של TLV-Generator בראשותם של אריאלה סוויד וטל כתרן, נכונות לקחת חסות על הרעיון, שהוצג להם ע"י שרון גלאור   יועץ לענייני אסטרטגיית ניהול חדשנות, ישראל - סין, ולסייע בקידום וביישום שלו בישראל.

מדובר ברעיון מאוד קליט, שתפס תאוצה מהירה ביותר בסצנת הסטארטאפים והסטארטאפיסטיות הישראלית. לדברי אנדריאה לי    מנהלת פיתוח עסקי של She Love Tech  ומנהלת היוזמה בישראל, ההסתערות של היזמיות הפתיעה ביותר ועלתה על כל הציפיות, למרות לוח הזמנים הקצר של ארגון התחרות בישראל

TLV Generator היא תכנית סטארטאפים ראשונה מסוגה, שכוללת פיתוח מוצר וחיבור ללקוח ראשון, ליווי והכשרה של צוות מומחים מנוסה, שהופכים רעיון ראשוני למיזם בשל להשקעה בתוך 120 יום.

המטרה של SheLovesTech היא לספק פלטפורמה לחברות הייטק בינלאומיות וסיניות, משקיעים, יזמים, וסטארטאפים לקידום טכנולוגיה ע"י נשים ולמען נשים. תחרותShe Loves Tech  נערכת כדי לתת לנשים יזמיות, ובכלל זה ליזמים וסטארטאפים גם אם אין נשים בין המייסדים של הסטארטאפ, אך הפונים למגזר הנשים כקהל יעד, במה להציג את עסקיהם ופיתוחיהם בפני קהל גלובלי של משקיעים ובעלי השפעה מהקהילה הטכנולוגית העולמית. התחרות נחשבת לתחרות הגדולה ביותר בעולם עבור נשים יזמיות בטכנולוגיה.

התחרות נערכת להשגת המטרות הבאות:

1) להוות חלון ראווה ברמה עולמית של היזמיות הטובות בעולם, כמו גם של חידושים טכנולוגיים מרגשים ושל חברות עם הכוח להשפיע על הנשים באופן חיובי;
2) להדגיש את התפקיד המוביל של נשים בעיצוב הטכנולוגיה כמנהלות עסקים, מפתחות מוצרים, יזמיות וצרכניות בתעשיות שונות;
3) לעודד גברים ונשים כאחד להשתמש בטכנולוגיה כדי לפתור כמה מן הנושאים החשובים ביותר העומדים בפני העולם היום, כולל בעיות הייחודיות לנשים ברחבי העולם;
4) לסייע ליזמיות ליהנות אף הן בתקציבי השקעה.

בתחרות המקומית זכו הסטארטאפיסטיות והסטארטאפיסטים מ-Voiceitt מרמת גן קבלו כרטיסי טיסה לתחרות הבינלאומית בבייג'ין כפי שדיווחנו – כאן. הסטארטאפ Voiceitt מסייע לאנשים עם מגבלות דיבור.

היום (16.9.17) נערכה התחרות הבינלאומית והצוות הישראלי זכה במקום הראשון גם בתחרות העולמית הזו.
 
אנדריאה לי דיווחה מסין ל-,TLV-Generator על החדשות המשמחות, שהצוות הזוכה הוא מישראל ושאכן צוות השופטים שלח לתחרות בסין את הסטארטאפ הנכון עם הפוטנציאל הגדול ביותר.

הפרסים והטבות שקיבלו הסטארטאפיסטיות והסטארטאפיסטים מ-Voiceitt:
עם שאר המתחרות בגמר בסין הן קבלו אירוח והזדמנות להשתתף במחנה אימונים שבועי בבייג'ין ב-11-15 בספטמבר 2017, שכלל מנטורינג, שיחות ופאנלים הקשורים לגלובליזציה, ביקורים בחברות טכנולוגיה מובילות, הזדמנויות עבודה ברשת וסדנאות הכנה מותאמות אישית.

כעת הן תקבלנה:
חשיפה בפני Teja Ventures המשקיעה בהעצמת נשים בטכנולוגיה וקרן ההון סיכון SOSV הנחשבת לקרן מס' 1 במימון של סטארטאפים, שנוסדו ע"י נשים,   וכן קרנות שותפות אחרות של היוזמה הגלובלית של .She Loves Tech

חשיפה למשקיעים רבים מסין ומרחבי העולם.

שטחי משרדים ללא תשלום במרקספייס (3 חודשים).

גישה למשאבים של ועידת היזמות לחו"ל OTEC (כולל אך לא מוגבל לוויזה, הקמת עסקים ותמיכה בהתאמות השקעות בבייג'ינג, סין).

הזדמנות לבקש ולקבל 100,000 יואן במחוז צ'אויאנג בבייג'ינג.

הזדמנות להיכלל ברשימה של 36Kr  מסד נתוני הסטארטאפים המוביל בסין, שמהווה גישה ל-8,000 משקיעים.

חשיפה אינטנסיבית גלובלית במדיה כולל ב: Kr36, ELLE, E27, All Chine Tech

הדרכה עם Chinaccelerator

הצוות הזוכה על הבמה בבייג'ין
VOICEITT

אנדריאה לי והצוות הזוכה

 
SHE LOVES TECH

התחרות הבינלאומית הבאה בחסות האקסלרטור TLV-Generator היא ליזמים ויזמיות בתחום הפינטק:

הזדמנות לזכות במיליון דולרים בתחרות פינטק עולמית!

ההרשמה לתחרות Global Startup Challenge 2017: FinTech, שנולדה בהודו מיוזמת NRI Startup India, תיסגר ב-24.10.17 והתחרות עצמה (מקוונת) תיערך ב-22.11.17 ליזמים, שייבחרו לעלות לגמר מישראל. פרסים של 2.3 מיליון דולרים לזוכים בתחרות, שהיא, בין היתר, כאמור, בחסות TLV Generator. בין התחומים: מטבעות קריפטוגרפיים ו-ICO, רובוטיקה, AI, אבטחת מידע ועוד. הכתבה ופרטים - כאן.
תחרות הפינטק
TLV GENERATOR



 
 
Bookmark and Share