Telecom News - תחרות החדשנות הרפואית ישראל-סין CimiComp2017 תתקיים ב-17.10.17

תחרות החדשנות הרפואית ישראל-סין CimiComp2017 תתקיים ב-17.10.17

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> תחרות החדשנות הרפואית ישראל-סין CimiComp2017 תתקיים ב-17.10.17
תחרות החדשנות הרפואית ישראל-סין CimiComp2017 תתקיים ב-17.10.17

מאת: מערכת Telecom News, 27.9.17, 20:51ישראל סין

השותפות הישראלית-סינית להשקעות CimiComp תשיק פעילות בישראל עם תחרות סטארטאפים בתחום החדשנות הרפואית CimiComp2017 על פרס של 200 אלף דולרים. הרישום בעיצומו. באירוע השקה, שיתקיים למחרת ב-18.10.17, תיפתח ההרשמה חדשה לתחרות CimiComp 2018 על סך פרסים של 2 מיליון דולרים.
 
CimiComp - שותפות ישראלית-סינית להשקעות, ששותפיה הם אורן רסולי הישראלי ו- Roger Lu הסיני, ומטרתה לממש שיתופי פעולה בין טכנולוגיות רפואיות ישראליות לבין חברות סיניות, תקיים ב-18.10.17 את אירוע ההשקה שלה בישראל, במעמד כ-100 משקיעי עוגן וראשי חברות מובילות מעולם ההשקעות בתחום מדעי החיים בישראל.

CimiComp שואפת לזהות סטארטאפים חדשניים ישראלים בתחום מדעי החיים, לספק השקעות מהירות בצורה של הלוואות המירות ((Convertible Loan לבחון התאמה טכנולוגית לשוק הסיני, להוביל סבבי השקעות חדשים ולתמוך בשלבים עתידיים של צמיחה והתפתחות בסין.

באירוע ההשקה תציג CimiComp את מנהליה ושותפיה האסטרטגיים ותציג את האסטרטגיה ואת הפעילויות המתוכננות והעתידיות שלה. באותו אירוע יוכלו גם המשקיעים להציג בפני שותפי CimiComp את תיק ההשקעות שלהם ולבחון את האפשרויות לשיתופי פעולה בתחומי הטכנולוגיות הרפואיות בשוק הסיני.

באירוע ההשקה יוצג גם הסטארטאפ הזוכה בתחרות CimiComp 2017 - תחרות החדשנות הרפואית סין-ישראל, שתתקיים יום קודם לכן, ב-17.10.17. הסטארטאפ הזוכה יזכה בפרס של 200 אלף דולרים ב-Convertible Loan. מטרת CimiComp 2017 היא לזהות חברות ישראליות חדשניות בתחום המכשור הרפואי ומדעי החיים, ולהוות עבורן פלטפורמה להשקעות נוספות, תמיכה נוספת והתפתחות בשוק הסיני. התחרות פתוחה לסטארטאפים העוסקים במחקר, פיתוח וטכנולוגיות מסחריות בתחום מדעי החיים, ביניהן חברות למכשירים רפואיים, IVD ו-IT רפואי.

המועד האחרון להגשת המצגות לתחרות זו הוא 4.10.17 למייל: office@cimicomp.com

סטארטאפים המבקשים להתקבל לתחרות צריכים לעמוד בקריטריונים: לפחות 12 חודשים של פעילות, השקעות של לפחות 800 אלף דולרים קודם להרשמה, לפחות 3 עובדים במשרה מלאה, כוונה ליזום סבב השקעות של מיליון דולרים ומעלה ב-12 החודשים הבאים.

באירוע ההשקה גם תכריז CimiComp על תחרות ,CimiComp 2018 שתתקיים בינואר 2018, על סך פרסים של 2 מיליון דולרים, ב-Convertible Loan, כשהפרס הראשון יעמוד על מיליון דולרים, הפרס השני יעמוד על 600 אלף דולרים והפרס השלישי יסתכם ב-400 אלף דולרים.

בין שותפיה האסטרטגיים של CimiComp ניתן למנות את הגופים הבאים:

CCTMIS) China Clinical Translational Medicine Industry Society) - פלטפורמה פדרלית המחברת בין שחקנים מובילים במערכת הבריאות הסינית, לרבות חברות בתחום מדעי החיים, ארגוני מחקר, מתקנים רפואיים וגופי השקעה. בין חברי CCTMIS, 2,000 בתי חולים, 1,200 רופאים, 1,000 מפיצים, 90 יצרנים ו-100 משקיעים.

Nantong Government (NHIDZ) - בסיסה של Nantong High-Tech Industry Development Zone Corporation הוא בעיר ננטונג (בת 2.7 מיליון תושבים), במרחק של 120 ק"מ משנחאי. NHIDZ הוא אזור תעשיה של חברותIT  המתמקדות בעיקר במדעי החיים. NHIDZ מספקת לחברות ישראליות תמיכה ממשלתית, תמיכה בהשקעות, תעבורה נוחה, מוסדות לימוד ותשתיות.

מיתר, ליקוורניק, גבע, לשם, טל ושות׳ - משרד עורכי דין המייצג לקוחות בעסקאות תאגידיות, במיזוגים ורכישות, בשוקי הון בינלאומיים ומקומיים, בפיננסים, ליטיגציה, רישוי, הייטק, אנרגיה, מיסוי ועוד. למיתר ניסיון בהצגת הזדמנויות עסקיות והשקעות לחברות סיניות.

IATI - האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות - ארגון הגג הישראלי להייטק, מדעי החיים וענפים אחרים של טכנולוגיה מתקדמת. באמצעות מאות חברים, מחברת IATA את מגזר הטכנולוגיה של ישראל, מספקת לו פתרונות ותמיכה ומשלבת סקטורים שונים של המגזר ביעדים אסטרטגיים ושוטפים של הממשלה.

דלויט ישראל (בריטמן אלמגור זהר ושות' רואי חשבון) - מספקת מגוון שירותים ברמה עולמית בתחומי ביקורת, מיסוי, ייעוץ, ייעוץ פיננסי ושירותי נאמנות. בדלויט ישראל, כ-100 שותפים ודירקטורים ויותר מ-1,000 עובדים.
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share