Telecom News - איך מספקים תמיכה טכנית מישראל לכל העולם ובהצלחה שמובילה לצמיחה?

איך מספקים תמיכה טכנית מישראל לכל העולם ובהצלחה שמובילה לצמיחה?

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> איך מספקים תמיכה טכנית מישראל לכל העולם ובהצלחה שמובילה לצמיחה?
איך מספקים תמיכה טכנית מישראל לכל העולם ובהצלחה שמובילה לצמיחה?
מאת: אבי וייס, 4.10.17, 06:45עודד שפירא
 
איך מגיעים ממוקד תמיכה טכנית ללקוחות דל בישראל למוקד תמיכה טכנית עולמי לתחום הסייבר? "הרמת מסך" מעל לאחת מחברות ההייטק בצמיחה מהירה, שקמו לאחרונה בישראל – חברת CGS.  
 
"אנו חברה הנחשבת לאחת מחברות הטכנולוגיה עם הצמיחה הכי מהירה בארה"ב וכעת אנו בצמיחה מהירה גם בישראל, אחרי פחות משנתיים מאז שהוקם הסניף הישראלי", מתאר עודד שפירא, מנכ"ל CGS ישראל. "הכיוון המרכזי בשירות שלנו הוא לתת פתרון עם דברים מיוחדים. כלומר: לענות על צרכים מיוחדים, שהמתחרים שלנו לא יכולים לענות עליהם בכלל, או ברמה מספקת את הלקוחות הללו. קשה להתחרות במחירים בשוק התחרותי הזה של מוקדי שירות. לכן, אנו לא מצויים בגזרת התחרות במחיר. אנו מציעים דברים מיוחדים, שהם מעבר לתמיכה הפשוטה, שכל מוקד שירות יכול לתת. זה הסוד של ההצלחה של CGS והגידול המתמיד של כמות הלקוחות הפונים אלינו".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם עודד שפירא (בתמונה), מנכ"ל צעיר (בן פחות מ-35), כדי לשמוע כיצד מתחילים מאפס עסק של שירות לקוחות, בשוק תחרותי כמו ישראל וממריאים במהירות יוצאת דופן לכיוונים חדשים. רק בתחום מוקדי השירות, החברה בכל שלוחותיה ברחבי העולם מטפלת בכ-3.5 מיליון שיחות תמיכה בחודש בכ-40 מדינות, בכ-20 שפות.
 
שאלה: איך הגעת ל-CGS?
עודד שפירא: "במקור אני קיבוצניק מאשדוד-יעקוב (איחוד). למדתי ראיית חשבון ועשיתי את הסטאז' בחיפה וקיבלתי הצעה לעבוד במפעל פלסים במרחביה. זה נראה לי מתאים לפתח קריירה בתעשייה הקיבוצית. הייתי שם חשב ואח"כ סמנכ"ל כספים.
 
מי שהקים את סניף CGS בישראל היה עמית אפרת, שהכרתי אותו והוא הציע לי לצאת מהתעשייה הקיבוצית המסורתית ולעבור לעולם ההייטק, לחברה טכנולוגית אמריקאית, שאז לא הכרתי אותה, והסכמתי. עברתי גם לגור בעתלית ובאוקטובר 2015, במקביל להקמת החברה בישראל, הפכתי להיות סמנכ"ל הכספים של החברה. כעבור פחות משנה וחצי, הוצע לי להתקדם ולהיות המנכ"ל והסכמתי.
 
התחלנו בסוף 2015 עם לקוח אחד וזה סיפור מעניין בפני עצמו. לחברת דל העולמית היה מוקד תמיכה טכנית, ששרת כמה מדינות כולל ישראל. חברת דל החליטה להוציא את המוקד הזה מיוון, גם בגלל הצורך הגובר לתת שירות בעברית ללקוחות בישראל. דל החליטה, שהמוקד הזה יעבור מיוון לישראל. כמו כל חברה עולמית, דל פנתה קודם כל לשותפים שלה בארה"ב ושאלה מי מוכן להקים שלוחה של מוקד תמיכה בישראל ובעברית.
 
חברת CGS, בראשותו של פיל פרידמן (Phil Friedman), שדל הייתה בין לקוחותיה, נענתה לאתגר וכך נולד הרעיון של מוקד חדש של CGS  בישראל. מצאנו שטח מוכן להקמת מוקד עם עמדות במבנה של סלקום והתחלנו עם מוקד של כ-30 נציגי שירות, שנתנו ונותנים תמיכה טכנית ללקוחות דל, בתחום המחשבים הנייחים והניידים, לרבות התוכנות, במגוון שפות כולל עברית. בתחילת הדרך סיפקנו תמיכה רק ללקוחות דל בישראל.
  
זו הייתה ההתחלה לפני פחות משנתיים. אחרי כשנה של פעילות, דל הייתה מרוצה מהשירות, שניתן מהמוקד החדש, והחליטה להרחיב את האחריות של המוקד ולהתחיל לספק תמיכה ל-7 מדינות הדוברות רוסית, כולל רוסיה והמדינות האחרות של ברית המועצות לשעבר, שבהם דוברים רוסית.
 
לפני כחצי שנה, דל הרחיבה שוב את האחריות שלנו והעבירה את לקוחות הארגוניים הגדולים שלה בישראל, לקבל את השירות והתמיכה מהמוקד הזה לנושא השרתים אצלם".
 
שאלה: מה זו למעשה CGS?
תשובה: "פיל פרידמן הוא, כאמור, היזם, שהקים את CGS בניו-יורק. המטרה שלו הייתה להקים חברה המספקת שירותי IT ופתרונות IT לעסקים וארגונים בארה"ב. הוא עלה מברה"מ לשעבר לארה"ב, עם 100 דולרים בכיס. הוא לא מצא עבודה במשך זמן די ארוך ובסוף התקבל להיות איש IT בחברה קטנה מאוד למחשבים.
 
כשהמחלקה, שהקים שם ל-,IT התרחבה ל-5 עובדים, הוא בא לבעלי החברה והציע להם להוציא את שירותי ה-IT, שהוא מספק ל'מיקור חוץ' תוך חיסכון גדול בהוצאות. בעלי החברה הסכימו להצעה הזו בגלל החיסכון בעלויות. במקביל, הוא החל להפיץ את הבשורה של חברה חדשה למיקור חוץ בין העסקים באזור ניו-יורק וכך קמה בניו-יורק חברה חדשה בשם CGS.
 
כיום, המשמעות של השם היא: Computer Generation Solutions. אולם, השם המקורי היה:  Charles Greenberg & Sons- "צ'רלס גרינברג ובניו", על שם בעלי חברת המחשבים הקטנה ממנה פיל יצא ב-1984 כדי להקים את .CGS
 
כיום, CGS היא חברה שונה לגמרי מתחילת דרכה. זו חברת ענק המתקרבת לשווי של כמיליארד דולרים, עם מעל ל-8,500 עובדים ופריסה במעל 40 מדינות ברחבי העולם.
 
החברה נכנסה לכמה תחומים והצליחה בהם. התחומים המרכזיים של פעילות החברה הם:
  1. תחום ה-ERP, באמצעות תוכנה בשם BlueCherry למתן מענה לצרכים של עולם האופנה. חטיבת ה-ERP של החברה צמחה בצורה מאוד מהירה והיום הכל מסופק בענן.
  2. חטיבת ה-E-Learning, שהחלה בשנות ה-90 עם יחידת הדרכה של מדריכים של ממש ועם הזמן הפכה לחטיבה של למידה ממוחשבת. המרכז של החטיבה הזו מצוי בקנדה וכיום היא מתרכזת בפתרונות למידה ממוחשבת באמצעות VR. זה כולל הדרכות וניהול ערוצי הפצה, כאשר ההדרכות בתלת-מימד הן כיום המוצר הכי מבוקש של החברה. כמעט כל החברות הענקיות בעולם רוכשות את השירות הזה לצרכי ההדרכה שלהן.
  3. חטיבת מיקור חוץ, שיש לה מרכזים ב-6 מדינות ורוב עובדי החברה שייכים לחטיבה הזו. המרכזים הללו מתמחים במתן שירות בכל עולמות הייטק לפי שפות. המרכז בצ'ילה מספק תמיכה למדינות דוברות ספרדית, יש מרכז בקנדה, מרכז בהודו ומרכז ענק ברומניה, שנותן פתרון גם לשוק האמריקאי. ברומניה, הסניף של CGS הוא המעסיק הפרטי הגדול ביותר ברומניה. אנו, כאן, בסניף ישראל, שייכים לאזור ,EMEA שהמטה שלו שוכן ברומניה".  
שאלה: מי הלקוחות שלכם כאן בישראל?
תשובה: "יש לנו כבר מספר יפה של לקוחות גדולים, הדוגמה הכי טרייה זו סלקום, אבל כרגע אני לא יכול לחשוף את כל הלקוחות שלנו. מדובר בלקוחות מאוד גדולים בישראל, שאני מקווה לחשוף אותם לציבור די בקרוב. זאת, מלבד דל, שאיתה התחלנו את הסניף ואנו גדלים עם הגידול של דל והרצון שלה להגדיל את תחומי האחריות שלנו, לאור הצלחת השירות, שאנו מספקים ללקוחות דל, בתחילה בישראל וכעת גם במדינות דוברות הרוסית.
 
התחלנו לפני פחות משנתיים עם סניף קטן של כ-30 עובדים, כבר כעת עברנו את קו ה-65 עובדים ועד השנה הבאה (2018), שזה די קרוב, נהיה כ-170 עובדים, לאור ההסכמים החדשים, שיש לנו עם לקוחות חדשים שלנו בישראל".
 
שאלה: מה השירות שלכם כולל והאם אתם משתמשים בכלים חדשים דוגמת צ'טבוטים למתן שירות?
תשובה: "אנו עובדים עם המערכות, שהלקוחות שלנו מכתיבים ומספקים לנו. ממה שאני רואה בישראל, גם לקוחות, שרוצים להתקדם עם הכלים לתמיכה שלהם, עושים על זה 'חושבים', די הרבה זמן. אפילו בארה"ב, לפי הנתונים שיש לי, 70% מהלקוחות של מוקדי התמיכה הטכנית, משתמשים בטלפון.
 
הלקוחות הישראלים רוצים פתרון מהיר וכעת. יש לנו מענה בצ'טים, יש לנו מענה בדוא"ל וגם ברשתות דוגמת פייסבוק. אבל צ'טבוטים עדיין אין במערכות של הלקוחות שלנו.
 
המערכת המרכזית שלנו היא מערכת ה-ERP של דל, ואנו משתמשים בתשתית הטלפוניה של אומניטלקום. מבחינת המוקדנים, עדיין יש הפרדה בין מערכת המענה הטלפונית לשאר המערכות, כך, שהם מזינים ידנית לכל 'טיקט' בפניות המגיעות שלא בטלפון".  
 
שאלה: האם יש במערכות שלכם הפעלה של רובוטים?
תשובה: "כן. זה כבר מיושם במוקד ברומניה. הם חיברו זאת לפייסבוק ויש שם מערכת רובוטית המנטרת את כל השיחות וכל צורות הפניות, כולל צ'טים ופניה ברשתות חברתיות, במייל וכיו"ב. טרם נקבע מתי הגישה הזו תיושם בישראל. זה תלוי בלקוחות שלנו".
 
שאלה: האם יש הבדלים בשירות בין הלקוחות המתקשרים מישראל ללקוחות המתקשרים מהמדינות דוברות הרוסית?
תשובה: "בהחלט. זה דבר אחר לגמרי. הלקוח הישראלי רוצה פתרון כאן ועכשיו. ברוב המקרים הוא לא מעוניין למלא טפסים מקוונים, שיכולים לעזור לו Online. הפונה הישראלי הטיפוסי לתמיכה טכנית הוא מאוד תקיף, לעיתים חסר סבלנות ורוצה פתרון מהיר וממוקד לבעיה שלו. הוא לא יהסס לדרוש להחליף את המוקדן, שעונה לו, אם הוא לא מרוצה מהתשובות, שהוא מקבל וגם לא יהסס לבקש את הממונה על המוקדן, אם הוא מרגיש, שלא קיבל תשובה מספקת.
 
לעומת זאת, הלקוחות במדינות אירופה, כולל מזרח אירופה, הם מאוד מנומסים, מוכנים להמתין לפתרון, לא עצבניים, מוכנים למלא טפסים מקוונים, משתפים פעולה עם המוקדן. זו גישה לגמרי אחרת. זו גישה אירופאית קלאסית".
 
שאלה: מה מייחד אתכם כסניף CGS בישראל?
תשובה: "הייחוד שלנו אלה האנשים הנמצאים אצלנו. אנו יודעים להעריך ולתת דגש על כך, שהכול בנוי על אנשים ואיכות כוח האדם העובד אצלנו.
 
התחלנו עם הפרויקט של מתן מענה למדינות דוברות הרוסית, כי רצינו לתת מענה לעולים מרוסיה ומשאר המדינות דוברות הרוסית, בעיקר אקדמאים ובעלי מקצועות, שבאים לארץ משם, עולים, שלא מוצאים תעסוקה בישראל והופכים להיות שומרים, או פועלי ניקיון. אנו נותנים להם הזדמנות לעבוד מיד לאחר עלייתם ארצה בתחום מקצועי של עולם ההייטק במקום שיעבדו בעבודות נחותות.
 
בשיתוף פעולה עם המשרד לקליטת עלייה, עולם חדשים מגיעים אלינו היישר מהמטוס, שהביא אותם לישראל, עולים חדשים, שלא יודעים מילה עברית ולא יודעים עדיין מה זה ישראל.
 
אנו לא מעסיקים עובדים בשכר מינימום. אנו מעוניינים בעובדים, שיישארו אצלנו לעבוד, כי זה אתגר ומקום, שמחבק אותם.
 
הקליטה של עולים חדשים אצלנו זה סיפור הצלחה. דל מאוד מרוצה מזה, כי אנו נותנים שירות ברוסית, מאנשים דוברי רוסית מלידה, שגדלו שם ויש להם יכולת לספק תמיכה טכנית בעולם ההייטק.
 
יש לנו כבר במוקד המון עולים, שרובם בעלי מקצועות אקדמאיים וכך אנו למעשה קולטים אותם בישראל. הם חיים בסביבה דוברת רוסית וזה מאפשר לנו לתת תמיכה טכנית ברמה טובה ללקוחות דל במדינות דוברות הרוסית. מי שמתקשר במדינות שם לתמיכה, לא יודע שעונים לו עולים חדשים הנמצאים במוקד תמיכה הממוקם בישראל".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
עודד שפירא: "החלום שלי הוא, ש-CGS תתפתח ותגיע לכ-500 עובדים בישראל תוך 3 שנים. אני מאמין, שנוכל להגיע לזה, לא רק בגלל הגידול בלקוחות תחום התמיכה הטכנית של חברות ההייטק, אלא בגלל תכנית חדשה, שאנו מתכננים להקים כאן בישראל.
 
המטרה שלי, ופיל פרידמן כבר התלהב ואישר זאת, היא להקים מוקד סייבר ללקוחותCGS  בכל רחבי העולם. ל-CGS יש מעל ל-3,500 לקוחות בכל רחבי העולם, חלק נכבד אלו חברות אמריקאיות ממש גדולות. לחברות הללו אין כיום מקור אחד לתמיכת סייבר, או איזה מוקד של תמיכה בכל צרכי הסייבר שלהן.
 
ישראל היא מקור ידע בעולם הסייבר ואני מאמין, שאנו יכולים לתת שירות לכל העולם. במחצית השנה הבאה נפתח כאן מוקד סייבר ונתחיל עם 6-7 אנשים, שכעת אנו ממיינים ומכשירים אותם. זו תהיה התחלה של שירות חדש שלנו. אני מתכנן, שנעלה די מהר לכ-50 עובדים בתחום הסייבר ומשם 'השמיים הם הגבול'.  
 
בארה"ב, כוח האדם לתחום הסייבר מאוד יקר ואין שם מוקדים מוצלחים לתמיכה כוללת בסייבר עבור ארגונים ועסקים. אין מוקדים מוצלחים כאלה בשום מקום בעולם, מלבד ישראל. אני מאמין, שהמיתוג של ישראל כמובילה את תחום הסייבר ייתן לנו את האפשרות להצליח בפריצה לשוק העולמי עם המוצר החדש הזה. אני מאמין ומקווה, שיהיה לנו קל למכור את השירות הזה מישרא, לכל רחבי העולם.
 
מוקד לתמיכה בסייבר זה דבר חדש ב-CGS ואין לזה שום מקבילה בשום מקום בשלוחות החברה ברחבי העולם. בנינו תכנית עבודה לתחום הזה ואני מעוניין בחודשים הבאים להתרכז בהוצאת התכנית הזו לפועל. אני מאמין וחולם, שמוקד הסייבר שלנו יהיה סיפור הצלחה ענקי ב-CGS".
 
תמיכה טכנית



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים