Telecom News - רד האט ו-Alibaba Cloud חוברות כדי לספק גמישות מוגברת עם קוד פתוח

רד האט ו-Alibaba Cloud חוברות כדי לספק גמישות מוגברת עם קוד פתוח

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> רד האט ו-Alibaba Cloud חוברות כדי לספק גמישות מוגברת עם קוד פתוח
רד האט ו-Alibaba Cloud חוברות יחד כדי לספק גמישות מוגברת עם קוד פתוח
מאת: מערכת Telecom News, 12.10.17, 12:43מייק פאריס

ראשונים לדווח: חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם מחזרות אחרי עליבאבא במרץ. אמש הודיעו 2 חברות הענק עליבאבא ורד האט לפתרונות קוד פתוח, (שיש לה מרכז פיתוח וניהול ברעננה), שהן החלו בשיתוף פעולה לטובת לקוחות העוברים לענן הציבורי.

רד האט (Red Hat), ספקית גלובלית של פתרונות קוד פתוח, שלה מרכז ברעננה המונה 200 עובדים, (פעילותה בארץ כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל ואת מרכז הפיתוח העולמי של  רד האט לטכנולוגיות וירטואליזציה), ו-Alibaba Cloud - זרוע מחשוב הענן של קבוצת עליבאבא (Alibaba Group), הודיעו, שהן מצרפות כוחות יחד כדי להביא את העוצמה והגמישות של פתרונות קוד פתוח של רד האט ללקוחות Alibaba Cloud ברחבי העולם.

רק לפני 3 ימים פרסמנו את הכתבה: "עליבאבא (Alibaba) כפי שלא הכרתם: ספק שירותי ענן מתחרה באמזון –AWS" - כאן.

בכתבה הנ"ל דיווחנו, בין היתר, שרבים סבורים, שחברת עליבאבא היא רק חברת מסחר אלקטרוני מקוון מסין. במציאות: מדובר בחברת ענק, שעוסקת בכל הנושאים הכי חדישים, וגם בשירותי ענן: עליבאבא מספקת מאז סוף 2009 שירותי ענן. בהתחלה היא סיפקה אותם לשוק הסיני והחל מ-2014 היא מספקת אותם לכל העולם. מחצית מלקוחותיה הם עסקים מסין ומחצית משאר העולם. בשנה החולפת, היקף הלקוחות של שירותי הענן של עליבאבא הכפיל את עצמו ועבר את קו ה-1 מיליון לקוחות עסקיים משלמים.

דיווחנו גם, שהיא מציעה את כל סוגי שירותי הענן לרבות PaaS, IaaS, SaaS והייחוד שלה הם שירותי XaaS - Anything-as-a-Service. לעליבאבא יש Marketplace ענק ליישומים מוכנים לשירותי הענן ואת כל השירותים החדשים כמו קונטיינרים, שירותי תקשורת וטלפוניה בענן בשם Express Connect  ושירותי.IoT 

ובנוסף, מלבד ה-Data Centers  הרבים, שיש לה בסין ובהונג-קונג, יש לה פריסה עולמית של Data Centers אותה היא מגדילה לפי הביקושים לשירותי הענן שלה. כרגע יש לה מתקנים בסינגפור, יפן, אוסטרליה וגרמניה ו-2 מתקנים בארה"ב. בחודש החולף החברה השיקה 2 מתקנים חדשים בהודו ובאינדונזיה. מתקן חדש נוסף נמצא בהרצה בדובאי, מה שיספק שירות ללקוחות באזור המזרח התיכון.

כעת מסתבר, שעליבאבא לא רק מצליחה ביותר אלא שחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם מחזרות אחריה במרץ, והנה הדוגמה של רד האט:

רד האט הודיעה היום, ש-Alibaba Cloud היא חברה בתכנית Red Hat Certified Cloud and Service Provider, ומצטרפת לקבוצה של מובילי תעשיית הטכנולוגיה המציעים פתרונות, שנבחנו ואושרו ע"י רד האט, שמרחיבים את התפקודיות של המערך הרחב של פתרונות ענן בקוד פתוח של רד האט.

השותפות מרחיבה את המגוון של היצע רד האט בעננים הציבוריים המובילים ברחבי העולם, כשהיא מספקת יעד סקלאבילי עבור מחשוב ענן, ומאשרת את מחויבות רד האט לספק מבחר גדול יותר בענן.

בחודשים הבאים פתרונות רד האט יהיו זמינים ישירות ללקוחות Alibaba Cloud, ויאפשרו להם ליהנות מיתרונות הערך המלא במערך הרחב של פתרונות ענן בקוד פתוח של רד האט. Alibaba Cloud מתכוונת להציע את Red Hat Enterprise Linux במודל של תשלום לפי שימוש ב-Alibaba Cloud Marketplace.

ע"י ההצטרפות לתכנית ספקי ענן ושירות המוסמכים של רד האט, מאותתת ,Alibaba Cloud שהיא יעד עבור לקוחות רד האט, בתי תוכנה עצמאיים (ISVs) ושותפים, כדי לאפשר להם ליהנות מהיצע רד האט בעננים ציבוריים. אלה יסופקו תחת מודלים חדשניים של צריכה ושירות, עם האישור, שמומחי המוצרים של רד האט אישרו את הפתרונות.

בחודשים הבאים יוכלו לקוחות רד האט להעביר מנויי רד האט שלהם, שהם בתוקף ולא נעשה בהם שימוש, ממרכזי הנתונים שלהם אל Alibaba Cloud, ספק שירות הענן הציבורי הגדול ביותר בסין, תוך שימוש ב-Red Hat Cloud Access.

מייק פאריס, (בתמונה למעלה), סגן נשיא לפיתוח עסקי טכני וארכיטקטורה עסקית ברד האט: "לקוחותינו רוצים את החופש לבחור את התשתיות ההטרוגניות שלהם. הם רוצים את היכולת להטמיע את הטכנולוגיות המועדפות עליהם בתשתית סקלאבילית עפ"י בחירתם. ע"י עבודה עם Alibaba Cloud אנו עוזרים להביא ללקוחות יותר בחירה וגמישות כאשר הם מטמיעים פתרונות קוד פתוח של רד האט ברחבי סביבות ענן שלהם".

יימינג וואנג, סמנכ"ל Global Alibaba Cloud ב-Alibaba Cloud: "כאשר ארגונים בסין וברחבי העולם פועלים לחידוש סביבות היישומים שלהם, פתרון מחזור חיים מלא של רד האט ב-Alibaba Cloud יכול לספק ללקוחות גמישות ואג'יליות רבות יותר. אנו מצפים לעבודה עם רד האט כדי לסייע ללקוחות אנטרפרייז במסע שלהם להרחבת עומסי עבודה ב-Alibaba Cloud".

הכתבה: עליבאבא (Alibaba) כפי שלא הכרתם: ספק שירותי ענן מתחרה באמזון- :AWS
רבים סבורים, שחברת עליבאבא היא רק חברת מסחר אלקטרוני מקוון מסין. במציאות: מדובר בחברת ענק, שעוסקת בכל הנושאים הכי חדישים, ולמעשה, מתחרה ורוצה להקדים את אמזון בתחומים רבים, גם בתחום ה-Personal Assistance, תחום התשלומים, משלוחי מזון ושירותי ענן – כאן. עליבאבא תקים מרכז פיתוח בישראל, שיתמקד בתחומי הבינה המלאכותית, מחשוב קוואנטים, IoT ופינטק עם כ-100 עובדים, בשלב הראשון. 

 
רד האט
ענן עליבאבא



 
 
Bookmark and Share