Telecom News - קרן JVP משיקה את Play: מיזם למיזמים בתחומי AI ו-Deep Learning

קרן JVP משיקה את Play: מיזם למיזמים בתחומי AI ו-Deep Learning

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> קרן JVP משיקה את Play: מיזם למיזמים בתחומי AI ו-Deep Learning
קרן JVP משיקה את Play – מיזם לחברות פורצות דרך בתחומי AI ו-Deep Learning
מאת: מערכת Telecom New, 16.10.17, 14:25JVP
 
מדובר בבניית שותפות בין היזם, הלקוחות, השותפים והמשקיעים, עבור שוקי הפיננסים והקמעונאות. המיזם הוא בהובלת JVP ובשותפות חב' הקמעונאות הבריטית TESCO, חב' הבנקאות והשירותים הפיננסים Barclays, האקסלרטור של מיקרוסופט וחברת הייעוץ דלוייט.
 
אחרי שהקימה את חממת המדיה בירושלים וחממת הסייבר בבאר שבע, מכריזה קרן JVP על JVP Play - מיזם המייצר שותפות אסטרטגית מהיום הראשון בין שחקנים גלובלים מהתעשייה, משקיעים, ומיזמים טכנולוגיים כדי לבנות חברות הנותנות מענה לאתגרי המחר המורכבים עימם מתמודדת התעשייה הגלובלית.
 
JVP Play  יושק ב-18.10.17, בשת"פ עם חברות גלובליות בתעשייה העולמית: חברת הקמעונאות הבריטית TESCO באמצעות זרוע החדשנות Tesco Lab והבנק וענק השירותים הפיננסים Barclays, באמצעות  זרוע החדשנות Rise. שותפים נוספים בהקמת המיזם: האקסלרטור של מיקרוסופט וחברת הייעוץ דלוייט.
 
זו פעם הראשונה, ש-Tesco labs מעורבת בפעילות סביב עולם החדשנות בישראל בפרט ומחוץ לאנגליה בכלל. לרגל ההשקה יגיע לארץ פול ויילקינסון, (Paul Wilkinson), ראש תחום המחקר של זרוע החדשנות של Tesco, כדי לאתר טכנולוגיות מישראל בתחום Retailtech.
 
יזמים וסטארטפים הפועלים בתחומים מוגדרים, יוכלו להשיג גישה ישירה לשחקנים השונים הנדרשים לבניית חברה - לקוחות, שותפים ומשקיעים, למקד את החברה ולקבל חיזוק בשלבים הראשונים, ע"י מודל מבוסס ביקוש (Demand driven) תוך קיצור של טווחים בין השחקנים השונים והגדרה ברורה של הצורך, הפתרון והתאמתו לשוק הגלובלי.
 
JVP Play  תתמקד בטכנולוגיות AI ו-Deep learning, עבור2  שווקים עיקריים - הקמעונאות והפיננסים Retail, Financial Services)) כדי להצמיח פתרונות טכנולוגיים, שיתנו מענה לאתגרים ולבעיות הדוחקות ביותר עימם מתמודדות תעשיות אלו.
 
בהתאם למודל של JVP Play, השותפים האסטרטגיים יהיו מעורבים בכל שלבי התהליך, החל משלב מיון וגיוס החברות, דרך העבודה על פיתוח המוצר והתאמתו לצרכי השוק הגלובליים, בחינת המוצר ב"סביבת אמת", וכלה באפשרות להשקיע בחברה בתום התהליך.
 
בין ה-18.10.17 ל-21.12.17, יוכלו מיזמים להגיש בקשות להצטרף ל-JVP Play. סינון ומיון המיזמים יתבסס על צד הביקוש (demand driven), אותו יגדירו השותפים האסטרטגיים בשיתוף קרן JVP. הקו המנחה בתהליך מיון המיזמים, יהיה הערך של הפתרון המוצע, היכולת לאמת ערך זה בזמן סביר והחשיבות של הצורך אותו מבקש הסטראטאפ לפתור.
 
מרגע הצטרפות המיזמים ל-Play, יוצמד להם צוות חונכים מטעם השותפים האסטרטגיים, שיעזור להם להגדיר את חזון החברה, את השוק הפוטנציאלי, את המסרים השיווקיים, ואף יעבוד איתם על יישום הטכנולוגיה על בסיס נתוני אמת, כדי לציידם בהוכחת ערך (Proof of Value) בשלב מוקדם בבניית המיזם.
 
הפלטפורמה מיועדת ליזמים וסטארטאפים עם מוצרים בשלבי ראשוניים המחפשים לקוח גלובלי או design partner בעולמות ה-Retail וה-Financial Services בדגש על טכנולוגיות בינה מלאכותית Artificial intelligence  ו-Deep Learning.
 
אראל מרגלית, מייסד ויו"ר קרן :JVP "לראשונה, אנו מפגישים כבר בשלבים המוקדמים, את 3הגורמים - יזם, משקיע ולקוח – על אותו מגרש, כדי לבנות חברה רלוונטית עם פוטנציאל להיות הדבר הגדול הבא".
 
יואב צרויה, שותף ב-JVP: "JVP Play מעבירה את החברה הגלובלית מהצד הפאסיבי לשחקן פעיל השותף לסטארטאפ בהגדרת הבעיה והפתרונות ומייצרת מסלול לבחינת רלוונטיות של מיזמים בתנאים אמיתיים. יחד עם שותפינו הגדרנו מתודולוגיית עבודה המייעלת את דרכי העבודה של המיזמים החדשים ומנגישה חדשנות יישומית לחברות גלובליות".
 
 
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share