Telecom News - חברת החשמל בחרה ב-Ciena להקמת רשת תמסורת נתונים חדשה

חברת החשמל בחרה ב-Ciena להקמת רשת תמסורת נתונים חדשה

דף הבית >> חידושים הכרזות >> חברת החשמל בחרה ב-Ciena להקמת רשת תמסורת נתונים חדשה
חברת החשמל בחרה ב-Ciena להקמת רשת תמסורת נתונים חדשה
מאת: מערכת Telecom News, 17.10.17, 16:00עופר בלוך
 
רשת 100G/200G החדשה, שמיועדת לחברות אנרגיה ותשתיות, תספק קישוריות מהירה וחכמה ואבטחת מידע והגנת סייבר מהטובות ביותר בעולם. העסקה מוערכת במיליוני דולרים.
 
חברת החשמל לישראל תחליף את טכנולוגיית הרשת הקיימת שלה בטכנולוגיית ה-Converged Packet Optical ובשילוב פלטפורמת התוכנה של החברה לאסטרטגיה רשתית - Ciena. הטכנולוגיות של החברה תאפשרנה לחברת החשמל לספק שירותי פס רחב מתקדמים במהירות גבוהה וברמת אבטחה גבוהה עבור רשתות פרטיות כחלק מפעילויות הפיתוח העסקי של חברת החשמל.    
 
באמצעות השקעה בפתרונות 100G,200G ו-מיתוג OTN, חברת החשמל משדרגת את הרשת שלה כדי להציע ללקוחות קישוריות מגובה ושרידות ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בעולם ועם סיכון מינימלי לפגיעה בשירות. בנוסף, השדרוג יאפשר לחברת החשמל לבצע  צמצום של כמות הציוד ברשת שלה, להפחית את המורכבות בתפעול הרשת ולהפחית עלויות.
 
חברת החשמל מדגישה, שהרשת החדשה המשודרגת תבטיח יכולת להפעיל את השירותים והמוצרים המתקדמים והטובים ביותר מסוגם, בסביבה טכנולוגית הכוללת הגנת סייבר ברמה גבוהה מאוד. גורמים אלה חשובים ביותר ליישום רשתות SMART GRID  ו-IoT וחיוניים להצלחה בעידן התשתיות החכמות.
 
חברות אנרגיה ותשתיות, כמו חברת החשמל, חייבות לתמוך בקישוריות פס רחב מאובטחות על פני מרחקים גדולים. זאת, כדי לתמוך בנתונים החיוניים העוברים בין מרכזי הנתונים והלקוחות. כדי לענות על דרישה זו, חברת החשמל תסתמך ברשת הליבה החדשה שלה על פלטפורמת 6500 Packet Optical לתמיכה ביכולות G100200G/ DWDM ומיתוג OTN בשילוב יכולות בינה ושליטה רשתית (OTN & Photonic Control Plan,( שתבאנה לשיפור בנפחי התעבורה ובעמידות הרשת.

בנוסף, הפתרון ממנף את יכולות ה-100G/200G המוצפנות (WaveLogic Encryption) כדי להגן על כל המידע החיוני כאשר הוא חוצה את הרשת בכל זמן נתון באמצעות הצפנה ברמה גבוהה ללא כל השפעה על ביצועי הרשת. בנוסף, חברת החשמל תמנף את תוכנת הניהול, השליטה והתכנון והחדשה של סיינה- Blue Planet  (MCP) לניהול מאוחד של הרשת ולהפעלה ותכנון שירותים מקצה לקצה.
 
עופר בלוך, (בתמונה), מנכ"ל חברת החשמל: "חברת החשמל משדרגת את מערכות ה-IT עם הטכנולוגיות החדשניות ביותר, כדי לתת את השירות הטוב ביותר. המערכות המתקדמות תאפשרנה אבטחת מידע והגנת סייבר מהטובות  בעולם, תוך שיפור אפשרויות השליטה והבקרה, העברת הנתונים והעבודה היומיומית של כלל יחידות החברה".

יוסי שנק, סמנכ"ל תקשוב בחברת החשמל: "תשתית התמסורת האופטית היא בעלת משמעות הולכת וגוברת ליכולות החברה בתפקודה היום יומי היום ובעתיד. המעבר ממערכות תמסורת אופטיות ותיקות של החברה למערכת תמסורת מתקדמת, מבוססת ליבת (Optical Transport Network) OTN, ברוחבי פס גבוהים מאוד, הוא צו השעה.

הטכנולוגיה החדשה תאפשר עבודה בקצב גבוה ביותר של 100Gb ו-200Gb,  ללא מגבלה בעתיד בהיבטי ביצועים, שליטה, ניהול ובקרה, שרידות, אמינות, זמינות והעלאה של רמת הגנת הסייבר והגנה על המידע".

יניב הגדיש, מנכ"ל סיינה ישראל: "חברות אנרגיה ותשתיות חיוניות מוצאות עצמן כיום בצומת דרכים קריטית בעסקיהן. התעשייה מתמודדת עם אתגרים חדשים, כגון שינוי צרכי הלקוחות מצרכני רוחב פס קבועים לצרכני On demand ובמקביל יש גידול באיום של התקפות סייבר. כל אלה מחייבים חברות להיערך מבחינה רשתית. הטכנולוגיה מאפשרת לחברות תשתית קריטית ולחברת החשמל בפרט לעשות את הצעד הראשון לעבר המודרניזציה".

חברת החשמל
NordVPN



 
 
Bookmark and Share