Telecom News - סטודנטים ללימודי סטארטאפ יקבלו כ-10 מיליון דולרים להשקעות

סטודנטים ללימודי סטארטאפ יקבלו כ-10 מיליון דולרים להשקעות

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> סטודנטים ללימודי סטארטאפ יקבלו כ-10 מיליון דולרים להשקעות
סטודנטים ללימודי סטארטאפ יקבלו כ-10 מיליון דולרים להשקעות
מאת: מערכת Telecom News, 18.10.17, 17:31איתי שי
 
האוניברסיטה העברית משיקה שנה שנייה של לימודי סטארטאפ. גולת הכותרת של הלימודים השנה היא התנסות מעשית בה יעמדו לרשות הסטודנטים 10 מיליון דולרים להשקעות. הוענקה מלגה עבור השתתפות נשים.
 
משרד עורכי הדין גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות' (GKH) משתתף זו השנה השנייה בתוכנית לתלמידי Executive MBA של האוניברסיטה העברית, עם התמחות בהשקעה וניהול של סטארטאפים. התכנית עונה לשם Start up 360 ונועדה להעניק מעטפת ניהולית כוללת לסוגיות הקשורות בהשקעה וניהול של סטארטאפים.
 
אחת מגולות הכותרת של הקורס היא התנסות מקצועית בהשקעה בסטארטאפ אמתי. החברות השותפות בתוכנית, ביניהן קרן ההשקעות JVP, יישום, Microsoft Accelerator, OurCrowd ו-Merck Ventures, מעמידות לרשות התכנית כ-10 מיליון דולרים והסטודנטים יוצאים לחפש השקעות. כ"כ, במסגרת התוכנית נשלחת משלחת של סטודנטים לעמק הסיליקון לפגישות עם גורמים מהתעשייה.
 
במסגרת השת"פ מעבירים השותפים במשרד  GKHהרצאות בנושא היבטים משפטיים בהשקעות הון סיכון. בנוסף, העניק המשרד מענק מיוחד, ששימש כמלגה עבור השתתפות נשים בתוכנית כדי לקדם נשים בתעשיית ההייטק.
 
עו"ד איתי שי, (בתמונה), GKH: " המחזור הקודם רשם הצלחה גדולה והסטודנטים ציינו את החשיבות שבהתמחות בסטארטאפים בישראל. אנו נתקלים בעבודתנו ביזמים מבריקים ובטכנולוגיות מקוריות ובעלות פוטנציאל רב. אולם, רק אחוז קטן מהסטרטאפים מצליחים. לכן, יש חשיבות בתכנית אקדמית המשלבת מנטורים מהתעשייה ויכולת התנסות בהשקעה כספית בסטארטאפים. השילוב הייחודי של הפרקטיקה והידע האקדמי הוא המפתח להצלחה".

קרדיט צילום תמונה עליונה: אסנת רום

 
כסף
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share