Telecom News - סטארטאפ ישראלי הצליח להתברג לחברת הענק יוניליוור ולהציג בסינגפור

סטארטאפ ישראלי הצליח להתברג לחברת הענק יוניליוור ולהציג בסינגפור

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטארטאפ ישראלי הצליח להתברג לחברת הענק יוניליוור ולהציג בסינגפור
הסטארטאפ Crazy S.O.B, שעוסק בתחום ה-Food-Tech והבוגר הראשון של תכנית TLV-Generator, היה הסטארטאפ הישראלי היחיד, שהצליח להתברג לצמרת של החברה השלישית בגודלה בעולם - יוניליוור, שחשפה לעולם את הסטארטאפים שבחסותה, בכנס ענק, שנערך בסינגפור. 
מאת: אבי וייס, 27.10.17, 10:00Crazy S.O.B.

הסטארטאפ Crazy S.O.B, הבוגר הראשון של תכנית TLV-Genereator, שהציג MVP פועל אחרי 120 יום (כיום הזמנים הללו התקצרו בצורה מדהימה כמפורט בהמשך), הוזמן ע"י חברת יוניליוור העולמית להציג בכנס בינלאומי, שיוניליוור ערכה בסינגפור, בו היא חשפה את כל הסטארטאפים והטכנולוגיות, שיוניליוור בחרה מרחבי העולם, כדי לקדם תחת חסותה. את המיזם הזה הקימו היזמים הצעירים אבישי יוסמן (בתמונה משמאל, מצד ימין), מייסד משותף ומנכ"ל ואיתי לב-ארי מייסד משותף ו-VP of Product (בתמונה כאן מצד שמאל).

את מיזם Crazy S.O.B חשפנו כבר ב-2 כתבות מרתקות, אודות המיזם, שהופך כל מתכון לרשימת קניות אישית בסמארטפון:

חשיפת הסטארטאפ הראשון המופיע בפומבי מיוזמת TLV-Generator
מגיעים ל"שרונה מרקט"? המתכונים האהובים מתחברים לשוק בסמארטפון.

למי שלא מכיר, יוניליוור היא החברה השלישית בגודלה בעולם, חברה עם מחזור מכירות שנתי של מעל ל-53 מיליארד יורו, מעסיקה מעל ל-170 אלף עובדים במעל ל-190 מדינות (גם בישראל. יש ליוניליוור 5 מפעלי ייצור ונוכחות חזקה בשוק הישראלי עם מעל ל-2,500 עובדים) והיא מחזיקה במעל ל-400 מותגים מובילים במגוון שווקים: מזון, מוצרי טיפוח, חומרי ניקוי וכביסה, מוצרי כיבוד ומתוקים ועוד. 

יוניליוור, כמובילה עולמית בתחומים ובשווקים רבים, החליטה לפתוח בעצמה זרוע יזמית לסטארטאפים בתחומים בהם יוניליוור עוסקת ושמה The Uniliver Foundry. לתכנית הזו היא קיבלה (לאחר מיון ארוך) כ-30 סטארטאפים מכל רחבי העולם ואחד מהם הוא מישראל: Crazy S.O.B.

החשיפה של המיזם כולו עם הסטאטאפים, שנבחרו ע"י יוניליוור, בוצעה בשבוע החולף בסינגפור, בכנס בינלאומי ענק הנקרא:
 (Unilever Foundry 30 South East Asia and Australasia (SEAA.
תמונת כל הסטארטאפים, שנחשפו באירוע (באמצע מאחור נראים יזמי Crazy S.O.B):
יוניליבר

אבישי יוסמן, מייסד משותף ומנכ"ל Crazy S.O.B: "אנו גאים להיות הסטארטאפ הישראלי הראשון מטעם יוניליוור המופיע ונחשף בכנס בינלאומי כזה מרכזי, לתחומים, שבהם אנו מציגים פתרון מהפכני, שמעורר התפעלות והתעניינות מכל מי שרואה ומתנסה בפתרון שפיתחנו".

איתי לב-ארי מייסד משותף וCrazy S.O.B-VP of Product, מיזם Crazy S.O.B: "ותודה ענקית ל-TLV-Generator, שהביאנו עד הלום. לא סיימנו את העבודה במיזם שלנו. אנו ממשיכים עם TLV-Generator כדי לפתח פתרונות חדשים ומלהיבים, שנחשוף בקרוב". 

יצויין, שמיזם Crazy S.O.B עבר את המסלול של MVP מלא עם נתוני לקוח ב-120 יום, בתכנית, שהחלה בינואר 2017. אך כיום, לאור הלקחים, שנצברו במהלך חודשי הרצת התכנית המהפכנית הזו (שאין לה מקבילה בשום מקום בעולם) ובזכות מיזם של פיתוחים טכנולוגיים מדהימים בעולם התוכנה, הזמנים להרצת מיזם משלב הרעיון למוצר עובד קוצרו בצורה מדהימה עוד יותר: אב-טיפוס פועל תוך 30 יום ו-MVP מלא עם נתוני לקוח ב-80 יום.

חשיפה של התכנית החדשה הזו תהיה ביום 31.10.17, פרטים נוספים במאמר: תכנית ראשונית בעולם מזניקה סטארטאפ מרעיון לאבטיפוס עובד בשלושים יום!

פרטים נוספים למי שמעוניין להכיר לעומק את הרעיון מאחורי TLV-Generator ואת האנשים המניעים את התכנית המהפכנית הזו לעולם היזמות, מוזמן לקרוא את הכתבות הבאות:
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share