Telecom News - שוב כלי התקשורת והציבור "אכלו את הלוקש" של קנס על בזק-בינלאומי

שוב כלי התקשורת והציבור "אכלו את הלוקש" של קנס על בזק-בינלאומי

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> שוב כלי התקשורת והציבור "אכלו את הלוקש" של קנס על בזק-בינלאומי
לאחר הפסקה ארוכה בתחום הטלת הקנסות ע"י משרד התקשורת, חזר שמילה מימון (המנכ"ל בפועל) לתחביב הישן והמוכר שלו: הטלת קנסות מפוברקים על קבוצת בזק. הפעם הטיל על בזק בינלאומי קנס על הפרת סעיף, שלא קיים ברישיון, שאין לה. שוב, כלי התקשורת פרסמו את הבלוף הזה ללא כל בדיקה מינימלית, אם ההודעה בכלל נכונה.
מאת: אבי וייס, 2.12.17, 17:17איוב קרא

ביום חמישי 30.11.17 דובר משרד התקשורת החדש (והזמני), עו"ד אמיר סגיר פרסם הודעה ראשונה בחתימתו לכל כלי התקשורת, ההודעה המקורית מצויה כאן, למתעניינים. בקצרה: הדובר מדווח [ציטוט]: "המנכ"ל (בפועל) של משרד התקשורת, מר מימון שמילה, הפעיל את סמכותו והטיל עיצום כספי על חברת בזק בינלאומי בע"מ בסכום של 156,790 ₪ בגין הפרת רישיונה בנושא הפסקה מוחלטת של שירות גישה לאינטרנט לבקשת מנוי, הקובעת, שמנוי רשאי לבקש מבעל הרישיון בכל עת הפסקה מוחלטת ושעל בעל הרישיון לבצע זאת לא יאוחר מיום העבודה שלאחר יום מסירת ההודעה לבעל הרישיון".

בהודעה הזו הוסיף הדובר הטרי של המשרד את דבריו של השר, איוב קרא, (בתמונה משמאל), שקופץ על כל עגלה נוסעת ולא חשוב לאיזה כיוון היא נוסעת ואם בכלל לעגלה הזו יש גלגלים, עגלון וסוס, בו השר אמר [ציטוט]: "כחלק ממדיניות המשרד אנו  נמשיך לפעול ללא לאות להגן על ציבור הצרכנים ולקבוע נורמות הוגנות בתחום".

פשוט מדהים השר הנמרץ הזה, איך הוא דואג לנו (הצרכנים).   

כל כלי התקשורת העתיקו את הידיעה הזו כלשונה ויש כלי תקשורת, שהוסיפו פרשנות מלומדת מצידם על הנושא הזה, ובכלל זה, שההודעה פורסמה במקביל לפרסום הדו"חות הרבעוניים של קבוצת בזק, שהיו ממש לא מעודדים (בלשון המעטה).

אולם, אני לא פרסמתי את הידיעה, שקיבלו כל כלי התקשורת, משום שאני "מריח פיברוקים" מהסוג הזה מקילומטרים. מה גם, שמאז 25.1.17 משרד התקשורת לא הטיל קנסות על איש (בזמן שהשוק מתנהל בכאוס רגולטורי מדהים) ולפתע המשרד "נוחת" על מי שנמצאת כיום תחת חקירה וזה די פופולרי "לנחות" עליה: קבוצת בזק... 

לכן, שלחתי מייד את השאלות הבאות לצמרת משרד התקשורת:
"מההודעות של משרד התקשורת (כאן, ההודעה לעיתונות - כאן), על הטלת קנס ("עיצומים כספיים") על בזק בינלאומי עולות כמה שאלות די כבדות, שלא ברורות מההודעה:
1. האם שמילה מימון הטיל את הקנס בתור מנכ"ל בפועל של משרד התקשורת, או בתור סמנכ"ל בכיר פיקוח ואכיפה?
2. מתי התקבלו התלונות על אי ניתוק מינויים ע"י בזק בינלאומי?
3. כמה תלונות כאלו התקבלו וכמה מהן התגלו בבדיקת המשרד כנכונות?
4. כמה תלונות זהות התקבלו באותה תקופה על חברות תקשורת אחרות בגין אותה עילה (של אי ניתוק מינויים) ונמצאו אף הן כנכונות?
5. בהודעת המשרד נכתב, שהחברה נקנסה כי עברה על [ציטוט]: "הפרת סעיף 6.4 לרישיון המיוחד של החברה למתן שירותי גישה לאינטרנט".
אולם, לבזק בינלאומי יש מאז 4.2.16 "רישיון אחוד", ואין סעיף כזה (6.4) ברישיון שלה. אז איך היא מקבלת קנס על סעיף שלא קיים אצלה ברישיון?
אודה להתייחסות דחופה".

תגובה לא קיבלתי עד רגע זה. ככל שאקבל, אעדכן בהתאם.

קצת הסברים על הפברוק הזה, למי שלא מתמצא בנושא:

1. באיזו סמכות הקנס הזה הוטל? שמילה מימון
האם הקנס הוטל בסמכות המנכ"ל (כפי שמשתמע מהמסמכים שפורסמו), או מהסמכות של סמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה (שמילה מימון, בתמונה משמאל, עדיין נושא גם את התואר הזה)?

למה זה חשוב? כי המסלול של ההחלטות, צורת הטיפול, משכי הזמן, צורת הפרסום, גובה הקנס, המעורבים בקבלת ההחלטה על הקנס, שונים מהותית בין הטלת קנס ע"י המנכ"ל, או הטלת קנס ע"י סמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה. 

מנוסח ההודעה אני מבין, שהקנס הוטל, למעשה, בסמכות של סמנכ"ל בכיר פיקוח ואכיפה ולא מהסמכות של המנכ"ל: גם לפי גובה הקנס, צורת ההודעה, פירוט השיקולים לקביעת גובה הקנס, היעדר ציון של סעיף החוק שהופר והתייחסות רק לסעיף בהפרת הרישיון ולא לסעיפי החוק עצמו (על פי "התוספת" לחוק) כמו שנוהג המנכ"ל בהטלת קנסות על ידו, והעיקר: היעדר התייחסות לכינוס "ועדה מייעצת" (הנדרש לפי החוק, רק במקרה, שהמנכ"ל מטיל את הקנס) ועוד. 

יודגש, שאין (למיטב הבנתי) שום מניעה בחוק, שהמנכ"ל של משרד התקשורת יטיל קנסות על חברות התקשורת בנושאים ובסעיפים הנמצאים בסמכות של סמכ"ל בכיר פיקוח ואכיפה (בחוק עצמו לא חזו מצב, שבו המנכ"ל יהיה גם סמנכ"ל בכיר פיקוח ואכיפה, אבל המצב הזה זה לא סותר להבנתי איזה סעיף בחוק). בכל המסמכים (סה"כ שניים) שפורסמו ע"י משרד התקשורת בנושא זה, המשפט הפותח הוא: "המנכ"ל (בפועל) של משרד התקשורת, מר מימון שמילה, הפעיל את סמכותו והטיל עיצום כספי....", לא מוזכר אפילו ברמז, שהוא הפעיל זאת בסמכות של סמנכ"ל בכיר פיקוח ואכיפה

לכן, נשאלת השאלה: למה ההודעה של משרד התקשורת נוסחה כאילו הקנס הוטל ע"י המנכ"ל בסמכות מנכ"ל, ולא ע"י סמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה? לעניות דעתי: זה ברור: כדי לבלבל את מי שלא בקי בנושאים הללו וליצור רושם ששמילה מימון המנכ"ל הוא המוביל והמחליט בעניינים חשובים שכאלו (ולכן מאוד חשוב שהוא יישאר בתפקיד המנכ"ל....). סוג של תרגיל די שקוף, שהוא עשה כבר כמה פעמים בעברו (כשהיה מ"מ מנכ"ל המשרד). 

זו לא פעם ראשונה, שיש הטעיה של הציבור בענייני קנסות של משרד התקשורת. האתר הזה מלא חשיפות על פיברוקי הקנסות של צמרת משרד התקשורת, שעד היום (כולל היום) זוכה לגיבוי מ"קליקת הפרקליטים" ולכן שמילה מימון יכול להרשות לעצמו (כמו קודמו בתפקיד - עו"ד שלמה פילבר, שגם הוא חשב שהוא "מעל לכל חוק"), לצפצף על כל חוק ונורמה רגולטורית שיש בישראל ולהיטפל לקבוצת בזק על כל שטות. אם בכל זאת מי מ"יקירי שמילה" זוכים לקנסות ממנו, זה בא רק אחרי חשיפות שאני חושף באתר זה על מעשיו. דוגמה מוחשית וברורה: כאן, למתעניינים.

לכן, לא צריך להיות נביא כדי לדווח לכם, שלאור ניסיוני והערכתי, תוך כמה ימים או שבועות ספורים, שמילה מימון יטיל קנס על סלקום או פרטנר (או אולי הוט-מובייל או גולן טלקום), כדי להראות שהוא "מאוזן" ולא מפלה לרעה את קבוצת בזק. כך גם נהג קודמו בתפקיד, שלמד את הטריק הזה ממנו... 

2. האם בכלל בזק בינלאומי עברה איזו עבירה? מתי זה קרה? האם היא היחידה שלא ניתקה מינויים בזמן - לבקשתם?
כאן זה די ברור לי, מניסיוני ומהחשיפות הרבות הקיימות באתר, שמדובר ב"אפליה באכיפה" ברורה. אני מקבל לא פעם תלונות על אי ניתוק מנויים, אבל על בזק בינלאומי מעולם לא קיבלתי תלונה כזו. על ספקיות אחרות - כן ובשפע. כך, שאם היה מקרה כזה בבזק בינלאומי, זו בטח טעות ולא הפרת חוק.

לעומת זאת, בישראל יש המון מפירי חוק, בחסות השר והמנכ"ל. הנה מקרה טרי של עוד מפר חוק לכאורה, שמשדר שידורי OTT ושודד את משאבי המדינה (ולא רק אותם). שמו "טלוויזיה ללא גבולות - VIP-TV". אני מציע לשמילה מימון לטפל בעבירות על חוק התקשורת, שהן מוגדרות כפשע על פי החוק (3 שנות מאסר), ושיתחיל עם הגדולים ממש בתחום הזה, ולא יעסיק את עצמו והצוות שלו באיזו טעות בניתוק מנוי, שכבר קיבל את כספו (גם על פי ההודעה של המשרד). 

על "האפלייה באכיפה" יש באתר זה חשיפות רבות (כאןכאןכאןכאןכאןכאןכאןכאןכאןכאן וכאן) (המאמר, שמסכם את החשיפות המרכזיות, נמצא כאן), ונדמה, שהתהליך הזה הוא בלתי נגמר. אגב, יש עוד חשיפות בדרך (לא משעמם בתחום הזה). 

שר התקשורת (איוב קרא) וגם הדובר של המשרד היו אמורים להיות יותר זהירים ולבדוק טרם הפרסום של עניין הטלת הקנס הזה ע"י שמילה מימון, אם זה הזמן לאשר דבר כזה, בזמן שטרם נגמרה החקירה כנגד שמילה מימון בעניין קודם של חשד לפיברוק מסמכים והחלטות (בפרשת "הפריסה האוניברסלית של הוט", פרשה המתוארת בהרחבה כאן וכאן, למתעניינים). פרטי ההחלטות של היועמ"ש על עריכת חקירה בעניין זה מצ"ב כאן - למתעניינים. לא להיות במתח: להערכתי, כל עוד "קליקת הפרקליטים" מחפה ומגינה עליו, גם מזה הוא ייחלץ ללא פגע. בכל מקרה, להמתין עד סיום החקירה - זה היה יותר ראוי, לעניות דעתי (גם מנקודת הראות של השר והצורך בשקיפות והגינות ציבורית). 

3. איזו עבירה בזק בינלאומי עברה?

בהודעת משרד התקשורת מודגש ופעמיים בצורה מובלטת, שבזק עברה על סעיף 6.4 ברישיון שלה: "רישיון המיוחד של החברה למתן שירותי גישה לאינטרנט (לבעלי רישיונות שלהם יותר מ - 20,000 מנויים פרטיים)".

הבעיה: אין לבזק בינלאומי ברישיון שירותי הגישה לאינטרנט שלה שום סעיף 6.4 וכלל אין לה רישיון כזה כמוגדר בהודעת משרד התקשורת. בזק בינלאומי לא מופיעה בכלל ברשימה של "בעלי רשיון מיוחד למתן שירותי גישה לאינטרנט (מעל 20,000 לקוחות)" המצויה כאן, ולא מצויה בכלל ברשימת "בעלי היתר כללי למתן שירותי בזק" (כלומר: ספקי אינטרנט), המצויה כאן

מדוע? כי הצורך ברישיון כזה בוטל והשתנה מזמן, ואת שירותי האינטרנט מספקת בזק בינלאומי רק על פי "רישיון כללי אחוד", רישיון שהוציאה ב-4.2.16 (כאן). זאת, כפי משרד התקשורת בעצמו פרסם מזמן (החוק והתקנות בעניין רישיונות למתן שירותי אינטרנט מצויים כאן, למתעניינים בנושא).

לא מאמינים? אז הנה הצילום שנלקח היישר מאתר משרד התקשורת:
צילום

ברישיון של בזק בינלאומי לאספקת שירותי אינטרנט ("רישיון כללי אחוד", שזה הרישיון היחיד שיש לה, מאז תחילת פברואר 2016), אין בכלל סעיף 6.4. אז איך בזק בינלאומי מקבלת קנס על סעיף שלא קיים ברישיון שאין לה?
רק שמילה מימון ו"קליקת הפרקליטים" מסוגלים להוציא תחת ידם פברוק שכזה. 

לכן, פניתי גם לבזק בינלאומי בשאלה הבאה: 
"בהמשך למה שכתבתי כאן למטה [זו הפנייה שלי למשרד התקשורת שנמצאת באמצע המאמר למעלה], האם בזק בינלאומי שוקלת לעתור ("עתירה מנהלית") לבית המשפט המחוזי, כנגד ההחלטה להטיל עליה קנס?"

תגובה טרם קיבלתי מבזק בינלאומי. ככל שאקבל, אעדכן בהתאם. 

עדכון 2.12.17, 22:00: תגובת בזק בינלאומי: "לשאלתך לנושא העתירה, אנו בוחנים זאת". 

בהערת אגב אציין שיש שוני בניסוח בין הודעת דובר משרד התקשרות (כאן) לנוסח של משרד התקשורת עצמו באתר במדור "חדשות" (כאן), בדיוק בנקודות הקריטיות של ההודעה, למשל בהודעת הדובר הושמטו שני משפטים מרכזיים: 1) המשפט הכי החשוב שיש באתר בעניין זה: "...בגין הפרת סעיף 6.4 לרישיון המיוחד של החברה למתן שירותי גישה לאינטרנט (לבעלי רישיונות שלהם יותר מ - 20,000 מנויים פרטיים) (להלן: "הרישיון") ...", 2) וכן את המשפט: "בתאריך 1 בפברואר 2013 נכנס לתוקפו תיקון לסעיף 6.4 לרישיונות למתן שירותי גישה לאינטרנט (לבעלי רישיונות שלהם יותר מ- 20,000 מנויים פרטיים), בנושא "הפסקת שירות לבקשת מנוי". סעיף 6.4 שלעיל, לאחר התיקון, קובע שמנוי רשאי לבקש מבעל הרישיון בכל עת הפסקת שירות או הפסקה מוחלטת ושעל בעל הרישיון לבצע זאת לא יאוחר מיום העבודה שלאחר יום מסירת ההודעה לבעל הרישיון." אלו הסעיפים שמהווים כביכול את הבסיס החוקי להטלת הקנס, כפי שהראנו כאן - אין סעיף כזה ואין רישיון כזה לבזק בינלאומי. 

העיסוק בקנס המפוברק על בזק בינלאומי לא יכול לסיים את הצורך בחקירה יסודית של 3 השערוריות הגדולות יותר, שבהן שמילה מימון מעורב לכאורה "עד צוואר" (גם בתפקידו במועצת הכבלים והלוויין, עד שאילצנו אותו אך לאחרונה להתפטר מהתפקיד הזה):
1. יש לחקור את מתן החסות והאישורים להעברת כ-2 מיליארד ש"ח מהכיס הציבורי לכיס של איזה אדם לא מוכר בשם שאול אלוביץ'.
2. יש לחקור חשד ל"תפירת מכרז" עבור "ערוץ 20" להפקת "ערוץ הכנסת".
3. יש לחקור מתן חסות לשירותי תקשורת לא חוקיים בהיקף נרחב (שירותי OTT ,VOD, ושדידת משאבי "עידן +"), מצד כמה מחברות התקשורת הגדולות ובראשן סלקום ופרטנר (וגם הוט ו-Yes).  

את העיסוק ב-3 השערוריות הללו טרם סיימנו. השערוריה של הקנס על בזק בינלאומי היא רק "כסף קטן" ליד הנושאים הללו, שלא ייעלמו במהרה מסדר היום הציבורי. 
ביזיון!



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים