Telecom News - תחזית: התקפות סייבר ב-2018 ינצלו חולשה בניהול הטלאים במערכות ארגונים

תחזית: התקפות סייבר ב-2018 ינצלו חולשה בניהול הטלאים במערכות ארגונים

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> תחזית: התקפות סייבר ב-2018 ינצלו חולשה בניהול הטלאים במערכות ארגונים
תחזית: התקפות סייבר ב-2018 תנצלנה חולשה בניהול הטלאים במערכות הארגונים
מאת: מערכת Telecom News, 6.12.17, 11:53מתקפות סייבר

ההתפתחות המתמדת של הטכנולוגיה תדרוש מערכת אמינה של הפצת וניהול טלאי אבטחה כדי להתמודד עם התקפות זדוניות.

2017 הייתה שנה בה התקפות סייבר מרובות בוצעו תוך ניצול חולשות ופרצות בטכנולוגיות המוטמעות בארגונים ברחבי העולם. התחזית של Trend Micro ל-2018 היא המשך ישיר למתקפות אלו ואפילו גידול ניכר בהן תוך ניצול וחשיפת חורי אבטחה לכדי מתקפות ענק. ניהול מערך הפצת טלאי אבטחה, וחינוך של עובדי הארגונים צריכים לקבל עדיפות כדי להגן בצורה טובה יותר על המידע הארגוני הקריטי.

בעת שטכנולוגיות מידע וטכנולוגיות תפעוליות ממשיכות להתקרב זו לזו , פלטפורמות ויישומים ארגוניים יחשפו לסיכונים ומניפולציות. בנוסף, מציינת החברה בדו"ח התחזיות שלה ל-2018,  שיותר חורי אבטחה וחולשות של טכנולוגיות IoT יסכנו את המשתמשים בשל העלייה המשמעותית בשימוש התקנים ברשת האינטרנט מצד אחד ומחסור בתקני אבטחה לתחום זה מצד שני.

העלייה ברמת הקישוריות והגידול באפשרויות התקיפה מציגות בפני פושעי הסייבר הזדמנויות רבות למקסם התקפות גדולות וחורי אבטחה ידועים כדי לחדור לארגונים גדולים.

מתקפות כופר ( Ransomware) תמשכנה להוות איום גדול על ארגונים ב-2018 לאור הצלחתם המוכחת. תהיה עליה בכמות המתקפות כדי לפגוע באופרציה של ארגון יחיד עבור סכום כופר גדול. מתקפות על דואר אלקטרוני ארגוני ( Business Email Compromise) תמשכנה לצבור פופולריות בשל יחס עלות/תועלת גבוה במיוחד.

 פושעי סייבר יצטרכו להתמודד ב-2018 עם כניסת טכנולוגיות חדשות דוגמת בלוקצ'יין ולמידת מכונה כדי להפוך את הגנת המידע המסורתית לשנויה במחלוקת. מסיבה זו ממליצה החברה על אסטרטגיית הגנה מרובת שכבות המשלבת מספר דורות של פתרונות אבטחת מידע: פתרונות בעלי מוניטין מוכח, שהתמודדו בהצלחה במהלך השנים האחרונות עם מתקפות סייבר ופתרונות חדשניים, שפותחו כדי להגן על הטכנולוגיות החדשות המתקדמות ביותר.

ריק פרגוסון, סגן נשיא למחקר אבטחת מידע ב-Trend Micro: "אנו סורקים תמידית את הרשת fsh לאתר איומים עתידיים, שיכו בארגונים ואנו צופים אלו חולשות ופגיעויות תהיינ ה משמעותיות ב-2018. הרבה מהמתקפות ההרסניות, שקרו ב-2017, יכלו להימנע לו ארגונים היו משתמשים בטלאי האבטחה, שהיו זמינים.

מגמה זו תמשיך גם ב-2018, שכן מרחב החשיפה של ארגונים גדל עם השימוש בטכנולוגיות חדשות והפך אותם לפגיעים יותר. מנהלי ארגונים צריכים לתת עדיפות לניהול רמת הפגיעות של הארגון בתוכניות העבודה שלהם ל-2018 במיוחד לאור השלכות הטמעת תקני ."GDPR

הרחבה ופרטים נוספים - כאן.
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share