Telecom News - חברת Allcloud גייסה 3 מיליון $ להאצת התרחבותה ורכישת חברות בחו"ל

חברת Allcloud גייסה 3 מיליון $ להאצת התרחבותה ורכישת חברות בחו"ל

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> חברת Allcloud גייסה 3 מיליון $ להאצת התרחבותה ורכישת חברות בחו"ל
חברת Allcloud גייסה 3 מיליון דולרים להאצת התרחבותה ורכישת חברות בחו"ל
מאת: מערכת Telecom News, 17.12.17, 23:31רונית רובין

Allcloud היא השותף הגדול והבכיר של AWS ו-Salesforce בישראל.

Allcloud מראש העין, שעוסקת בתחום פתרונות הענן לארגונים העסקיים, השלימה גיוס של 3 מיליון דולרים (לפי שווי של 30 מיליון דולרים). את הגיוס הובילו משקיעים מארה"ב ואליהם הצטרפו כל בעלי המניות הקיימים.

Allcloud, השותף הגדול והבכיר של AWS ו-Salesforce בישראל, צמחה בשנה האחרונה בכ-40%. לחברה יש כ-1,300 לקוחות. החברה מוכרת באירופה באמצעות 2 סניפים בברלין ובמינכן בבעלותה גם מרכז פיתוח ברומניה.

בכוונת החברה להרחיב את פעילותה לשוק האמריקאי באמצעות רכישות ובימים אלה היא בוחנת מספר הזדמנויות רכישה של חברות בארה"ב. את מהלך ההתרחבות עושה Allcloud בשיתוף Salesforce ו-AWS המעוניינות בהפיכת Allcloud לאינטגרטור בינלאומי.
Allcloud מציעה ללקוחותיה את פתרונות הענן הנמצאים בחזית הטכנולוגיה העולמית וביניהם ניתן למצוא גם את Google. לאחרונה היא הקימה יחידה חדשה המתמחה במערכת ה-ERP של .(מקבוצת אורקל) NetSuite

רונית רובין, (בתמונה), מנכ"ל :Allcloud "הגיוס ישמש את החברה לרכישות בעיקר בשוק האמריקני. היום בשוק הישראלי כל ארגון המעוניין להשתמש באחד ממרכיבי הענן יודע, שכדאי ש-Allcloud תהיה בתמונה כדי שהמעבר לענן יתבצע בצורה מקצועית. אנו נמצאים כעת במגמת התרחבות לשווקים הבינלאומיים בעיקר לזה האמריקאי כדי לנצל את היכולות המקצועיות של עובדי  החברה".

יוסי פרנקל, מייסד החברה ונשיאה: "בגרמניה התחלנו את הפעילות לפני כשנה והצלחנו בסיוע פעיל של שותפינו מאמזון לגייס מספר לקוחות ולייצר פעילות משמעותית בשוק הגרמני, כעת פנינו לשוק האמריקאי שם בכוונתנו לרכוש חברה או מספר חברות בתחומי הפעילות שלנו כדי להמשיך ולהרחיב את צמיחת החברה".
CLOUDS



 
 
Bookmark and Share