Telecom News - אונ' בן-גוריון וקונצרן הרכב מרצדס-בנץ השיקו את אתגר "מאה המיליון הבאים"

אונ' בן-גוריון וקונצרן הרכב מרצדס-בנץ השיקו את אתגר "מאה המיליון הבאים"

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> אונ' בן-גוריון וקונצרן הרכב מרצדס-בנץ השיקו את אתגר "מאה המיליון הבאים"
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב וקונצרן הרכב מרצדס-בנץ השיקו את אתגר "מאה המיליון הבאים"
מאת: מערכת Telecom News, 21.12.17, 23:47יוסי שביט ואייל מאייר

התחרות מיועדת לסטודנטים מכל המוסדות האקדמיים בארץ והיא תתקיים למשך חודש. הרעיון הזוכה יוצג בפני צוות בינלאומי בכיר של מרצדס-בנץ.
 
זירת ה-Challenge של מרכז בנג'יס ליזמות וחדשנות בפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, שהושקה השבוע, היא פלטפורמה לחדשנות המאפשרת לסטודנטים חיבור לעולם היישומי. כמו כן, היא מאפשרת לארגונים גלובליים להציג את האתגרים, שעמם הם מתמודדים. זו גם אפשרות להיחשף לכיווני חשיבה חדשים ויצירתיים של סטודנטים ממגוון תחומי לימוד ומרקעים שונים.

במסגרת ה-Challenge, חברת מרצדס-בנץ תאתגר את משתתפי התחרות ביעד: "100 המיליון הבאים". משתתפי האתגר הם שיחליטו באילו 100 מיליון מדובר (למשל: דיגיטציה, חווית נהיגה, כמות לקוחות, שעות טעינה חשמלית, היקפי נסיעות אוטונומיות וכד'). התחרות פתוחה לסטודנטים בכל תחומי הלימוד, ממוסדות אקדמיים בכל רחבי הארץ.

יוסי שביט, מנהל מרכז בנג'יס ליזמות וחדשנות: "בעולם עשיר בידע קשה להניח, שלאדם אחד, למרכז מחקר אחד או אפילו לחברה גלובלית בין-לאומית, יהיה מכלול הפתרונות לכל האתגרים, שעמם מתמודד תאגיד. לעיתים, המקור לפתרון הוא הלקוח ולעיתים אלו האסטרטגיות הניהוליות. לא אחת, המקור לפתרון הוא נקודת מבט רעננה וחיצונית לארגון. על עקרון זה מבוססת זירת ה-Challenge.

בכל מחזור של התחרות ארגון אחר יציג אתגר, פריטי מידע מגוונים וכלי סיוע שונים. במסגרת האתגר, כל סטודנט, ללא קשר לשיוך פקולטי או מוסדי, ינסה לפתור את האתגר.

בדרך זו נהנים הסטודנטים מהתמודדות באופן מעשי עם אתגרים מהשטח, מה שעשוי להקנות להם ידע, כלים והתנסות חשובה לעתיד.

חברת מרצדס חנכה לאחרונה מרכז מחקר ופיתוח בישראל ואוניברסיטת בן-גוריון בנגב גאה להיות בין הראשונים לשתף פעולה עם הקונצרן הגלובלי".

אייל מאייר, מנהל החדשנות של מרכז הפיתוח של מרצדס בנץ-בישראל: "מדובר בשיתוף פעולה, שיעודד רעיונות חדשים ופורצי דרך, שיאפשרו קשר בלתי אמצעי בין המותג ללקוחות החברה. אנו נבחן שילוב רעיונות אלה בטכנולוגיות ובמודלים העסקיים העתידיים.

שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת בן-גוריון הוא חלק מהאסטרטגיה הגלובלית של הקונצרן, שתכליתה יצירת אקוסיסטם של רעיונות חדשנים ויצירתיים, שיכולים להשתלב במוצרים ובטכנולוגיות בשווקים הבינלאומיים העתידיים".
 
קישור לאתר ה-Challenge של מרצדס - כאן.
מידע נוסף על על התחרות -  כאן.
בתמונה למעלה: יוסי שביט ואייל מאייר
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share