Telecom News - החשיפה של טלקום ניוז והתערבות ההסתדרות "הרגו" את המזימה של שמילה

החשיפה של טלקום ניוז והתערבות ההסתדרות "הרגו" את המזימה של שמילה

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> החשיפה של טלקום ניוז והתערבות ההסתדרות "הרגו" את המזימה של שמילה
החשיפה של טלקום ניוז והתערבות ההסתדרות (שהכריזה על "סכסוך עבודה"), "הרגו" את המזימה של שמילה מימון ותמי  לשם להעביר את כל עובדי משרד התקשורת לבניין אחד בירושלים, ולמוטט בדרך זו את משרד התקשורת.
מאת: אבי וייס, 26.12.17, 06:30שמילה מימון

"אור השמש הוא המטהר הטוב ביותר, ואור המנורה הוא השוטר היעיל ביותר", כך מצוטט לואי דמביץ ברנדייס, שופט בית המשפט העליון של ארה"ב. באומרו כך, התווה את עקרון השקיפות במערכות הציבוריות כתרופה לשחיתות. דברים אלה, שנאמרו על ידו ב-1914, נכונים שבעתיים גם היום

אמש אישרה ההסתדרות ופרסמה את מה שחשפנו מזמן (למרות כל ההכחשות השקריות של צמרת משרד התקשורת במהלך השנה האחרונה), שהוכרז "סכסוך עבודה" במשרד התקשורת, בגלל המזימה החשאית של שמילה מימון (המנכ"ל בפועל של משרד התקשורת, בתמונה משמאל) ותמי לשם (שבינתיים סיימה את תפקידה כסמנכ"לית בכירה למינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת), להעביר את כל עובדי משרד התקשורת לבניין אחד מרוחק בירושלים. זאת, ללא כל התייעצות עם העובדים או עם נציגות העובדים.

התכנית הזו הייתה מובילה להתפטרות כפויה של חלק נכבד מאד מהעובדים (בעיקר הכוונה לעובדות אימהות). ההודעה המלאה של ההסתדרות מצויה כאן, למתעניינים. 

מה שההסתדרות לא כתבה בהודעתה, שהבעיה כבר נפתרה. כלומר: זה הישג נוסף ל-Telecom News, שבעקבות החשיפה של המזימה, נעצר התהליך החשאי, שהוביל שמילה מימון כנגד עובדי המשרד אותו הוא אמור לנהל. 

כך, החשיפה ב-Telecom News והתערבות ההסתדרות בעקבות כך, עשתה את שלה, ונסיון "המחטף" של מימון שמילה ותמי לשם לסגירת השלוחה של משרד התקשורת בתל אביב, נקבר "קבורת חמור". כעת, הדיונים באוצר הם על בניין חדש, שייבנה בירושלים, לקראת שנת 2022. עד שנת 2022, "או שהפריץ ימות או שהכלב ימות", "או שהמשיח יגיע". מציע לקוראים: תזכירו לי עניין זה ב-2022. בינתיים הנושא הזה "מת מיתת נשיקה".

פירוט מלא של החשיפות שלנו והמהלכים, שננקטו עקב החשיפות שלנו: שורה תחתונה:
התכנית החשאית של שמילה מימון טורפדה, עד שההסתדרות תסיים את המו"מ מול האוצר ונש"מ, מה שייקח שנים, כדי להבטיח את זכויות ומעמד העובדים, שיידרשו לעבור למבנה החדש בי-ם בעוד כ-4 שנים ומעלה. 

למה שמילה מימון עצמו לא פתח במו"מ מול ועד העובדים בנושא הזה וניהל את הכל בחשאיות? זו שאלה אחרת ונוגעת לאיש עצמו ולשיטות הניהול וההתנהלות שלו. אך לאחרונה חשפנו את יחסו לעובדיו בנושא שכר העובדים במאמר: "הישג לחשיפת Telecom News: עובדי משרד התקשורת יקבלו שכרם שהולן" ואת יחסו לבריאות העובדים במשרד התקשורת במאמר: "מי מפקיר את עובדי משרד התקשורת שנפגעו מהשריפה במגדל שלום?". פשוט, הוא "לא סופר איש ממטר", גם לא את הציבור, חוץ מאת עצמו. דוגמה בולטת טריה: במאמר "סכסוך עבודה ושביתה קרובה בבזק בגלל שמילה מימון ממשרד התקשורת



 
 
Bookmark and Share