Telecom News - הגאדג'ט מישראל שיגן על האינטרנט ביתי ממתקפות סייבר גייס 400,000 $

הגאדג'ט מישראל שיגן על האינטרנט ביתי ממתקפות סייבר גייס 400,000 $

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> הגאדג'ט מישראל שיגן על האינטרנט ביתי ממתקפות סייבר גייס 400,000 $
הגאדג'ט הישראלי שיגן על רשת האינטרנט הביתית ממתקפות סייבר: גייס 400,000 דולרים בקיקסטארטר
מאת: מערכת Telecom News, 3.1.18, 19:31אקיטה
 
הסטארטאפ הישראלי HighIot עם המוצרAkita  ביקש לגייס 30,000 דולרים בקמפיין מימון המונים לגאדג'ט המגן על הרשת הביתית ומכשירי IoT והבית החכם מפני פריצה ושימוש לרעה. כמעט 4,000 גולשים העיפו את הקמפיין לשמיים עם גיוס של 400,000 דולרים.

האם מתקפת המשובטים של 2016 (Mirai) לא תחזור שנית? הגאדג'ט אקיטה של הסטארטאפ הישראלי HighIot, רוצה לדאוג לכך.

ומה עושה אקיטה? אקיטה מתחבר לרשת הביתית ועומד בין שלל המכשירים לבין הרשת החיצונית. המערכת מנטרת באמצעות אלגוריתמים שונים את הרשת ופעולותיה ויודעת להבדיל בין פעולות רגילות לכאלה שאינן נורמליות.

כך למשל, אם המזגן מתחיל לגשת לאתרי אינטרנט, כפי שאירע בתקיפה של סוף 2016, אקיטה מנטרל אותו ומודיע על כך, באמצעות האפליקציה הסלולרית.

הפרויקט גייס עד כה כ-400,000 דולרים בקמפיין קיקסטארטר אותו הוא מנהל, כאשר כמעט 4,000 גולשים רכשו את המכשיר במכירה מוקדמת.

דוד קלר, מנכ"ל חברת Prime, שארזה את הטכנולוגיה לגאדג'ט ביתי: "המוצר אקיטה של HighIot הגיע עם טכנולוגיה, שמסוגלת למנוע את מתקפת הסייבר הבאה ולראות האם מישהו משתמש במצלמת התינוק כדי לעקוב אחריכם, או במדפסת הביתית כדי לתקוף שרתים בעולם, והאתגר היה לארוז את זה למוצר פשוט, שמתחבר בקליק ומגן על הבית.

את כל הערכים הללו היה צורך לארוז לתוך מוצר שפשוט להכניס הביתה ולהתקין. המוצר מתחבר לרשת בקליק, ולאחרי הליך login קצר, הוא הופך לפריט נאה, שניצב בבית ועל הדרך מבצר את המכשירים הדיגיטליים מפני פריצה או ניצול לרעה".

מידע על הפרויקט של אקיטה - כאן.
מידע על הסטארטאפ הישראלי HighIotכאן.
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share