Telecom News - מחקר: ארגוני שירותי בריאות צופים שינוי עסקי משמעותי עקב מהפך דיגיטלי

מחקר: ארגוני שירותי בריאות צופים שינוי עסקי משמעותי עקב מהפך דיגיטלי

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Global >> מחקר: ארגוני שירותי בריאות צופים שינוי עסקי משמעותי עקב מהפך דיגיטלי
מחקר: ארגונים בתחום שירותי הבריאות צופים שינוי עסקי משמעותי עקב מהפך דיגיטלי בשנתיים הקרובות
מאת: מערכת Telecom News, 3.1.18, 20:34אלה פריגר

המחקר תוכנן כדי לזהות את הערך המתקבל מטכנולוגיות הנמצאות בלב המהפך הדיגיטלי של חברות שירותי בריאות.
 
70% מארגוני שירותי הבריאות, שנמצאים בתהליך מעבר לכלכלה הדיגיטלית (טרנספורמציה דיגיטלית), צופים צמיחה משמעותית לאורך תקופה של שנתיים, במהלכן ישיגו יתרון תחרותי גדול יותר ויהיו מסוגלים לספק את השירות הטוב ביותר למטופלים שלהם. כך עולה ממחקר, שערכה חברת SAP בשיתוף פעולה עם Oxford Economics.
 
הממצאים משקפים תוצאות סקר, שנערך בקרב יותר מ-400 בכירים בשירותי בריאות ברחבי העולם ואוגדו תחת מחקר בשם "ארבע דרכים בהם לידרים מבדלים את עצמם". המחקר תוכנן כדי לזהות את הערך המתקבל מטכנולוגיות הנמצאות בלב המהפך הדיגיטלי של חברות שירותי בריאות, כמו IoT, AI, מחשוב ענן, ביג דאטה ואנליטיקה.
 
בעוד כיום חסרה השפעה מהותית של מאמצי הדיגיטציה על ארגונים, מתוצאות הסקר עולה, שהמשיבים צופים השפעה מהותית של הדיגיטציה בתחומים של שביעות רצון לקוחות (61%) וחדשנות (59%). הממצאים עומדים בקו אחד עם העובדה, שארגונים של שירותי בריאות מתכננים השקעות משמעותיות באנליטיקה וביג דאטה (76%) וטכנולוגיות ענן (65%) בשנתיים הקרובות.
 
מפתיע לראות, שחרף הבנתם של ארגוני שירותי בריאות בעולם את הערך שבדיגיטציה, רק 2% מהם השלימו מהפך עסקי לרוחב הארגון. 54% מהארגונים בוחנים או מבצעים פיילוט לתוכניות כאלו. 
 
אלה פריגר, (בתמונה למעלה), מנהלת לקוחות בתחום בריאות וכימיה ב-SAP  ישראל: "ישראל היא אחת המובילות בעולם בתחום המחשוב הדיגיטלי של שירותי הבריאות ושיתוף המידע בין גורמי הבריאות, המסייע לקבלת תמונה הוליסטית יותר. לצד היתרונות, נוצר מצב בו ארגונים חייבים להיות דרוכים ויצירתיים יותר מתמיד כדי לבדל את עצמם".
 
לירן שכטר, (בתמונה משמאל), מנהל תחום חוויית לקוח ב-SAP ישראל: "אנו רואים כיום את הפוטנציאל העצום הקיים במהפכה בחווייתלירן שכטרהלקוח עבור מערכת שירותי הבריאות. בתחום הבריאות, ההישגים האפשריים של הטמעת מערכות הממוקדות בחוויית הלקוח, קרי במטופל, הם כפולים ומכופלים. בניגוד למצב, שהכרנו בעבר, הקשר המתמשך בין הלקוח ובין המערכת - תוך שילוב של מכשור דיגיטלי מבוסס מיקום, אמצעים לבישים, פלטפורמות נתונים מתקדמות בזמן אמת וטכנולוגיות חדשניות אחרות – מביא לא רק לשביעות רצון גבוהה של הלקוח, אלא גם מקדם באופן ממשי את האפקטיביות של הצוות הרפואי, שהופך להיות פרו-אקטיבי בזמן-אמת, ואף עשוי לקדם את הטיפול הרפואי עצמו ואת המחקר הרפואי".

קרדיט צילום התמונה משמאל: אורן אגמי

 
הורדת האינפוגרפיה של תוצאות הסקר – כאן.

 



 
 
Bookmark and Share