Telecom News - CyberProof בבעלות UST Global רכשה את סטארטאפ הסייבר BISEC

CyberProof בבעלות UST Global רכשה את סטארטאפ הסייבר BISEC

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> CyberProof בבעלות UST Global רכשה את סטארטאפ הסייבר BISEC
CyberProof בבעלות UST Global רכשה את סטארטאפ הסייבר הישראלי BISEC
מאת: מערכת Telecom News, 9.1.18, 14:58BISEC
 
הסטארטאפ מחולון מפתח פלטפורמה מתקדמת לניהול ואוטומציה של חדרי-מצב סייבר (Security Operations Centers - SOC) ושירותי אבטחה מנוהלים (MSSP) בתחום הסייבר.
 
CyberProof, חברת סייבר המתמחה במתן שירותים ובפיתוח פתרונות מקיפים לאבטחת סייבר המבוססים על טכנולוגיות לימוד מכונה ובינה מלאכותית, שנמצאת בבעלות UST Global, חברה טכנולוגית בינלאומית בתחום הדיגיטל וה-IT, הודיעה היום על רכישת הסטארטאפ הישראלי BISEC מחולון, תמורת כ-20 מיליון ש"ח.

מרכז הפיתוח והשירותים של CyberProof הוקם בארץ לפני מספר חודשים וממוקם במגדלי עזריאלי בת"א. את פעילות CyberProof ו-UST Global בישראל מוביל יובל וולמן, (בתמונה למעלה באמצע), שמכהן גם כחבר הנהלה ב-UST Global העולמית. הוא כיהן בעברו כמנכ"ל המשרד לענייני מודיעין וכיועץ הכלכלי לשר האוצר יובל שטייניץ, ובתפקידו האחרון היה סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת IDB.

הסטארטאפ BISEC, שנוסד ב-2016, מפתח פלטפורמה מתקדמת לניהול ואוטומציה של חדרי-מצב סייבר (Security Operations Centers - SOC) ושירותי אבטחה מנוהלים (MSSP) בתחום הסייבר. הטכנולוגיה שלו מסייעת לצוותי אבטחה לשתף פעולה, לחלוק מידע, ולבצע אוטומציה להיבטים המבצעיים של תהליכי גילוי ותגובה (Incident Response) לאירועי תקיפה. זאת, באמצעות שימוש בממשק של תשתית ChatOps.

 BISEC פותר את הקושי התפעולי הנגרם בארגונים רבים כתוצאה מריבוי-יתר של כלים לא מקושרים ומחסור בכוח-אדם מיומן, שגוררים אי-עמידה בעומס ההתרעות וטיפול לא יעיל באירועי סייבר.

בעקבות הרכישה, תשולב הטכנולוגיה של BISEC בפלטפורמה של CyberProof ובמערך הפתרונות, שהיא מציעה ללקוחות ברחבי העולם. יאיר בר-טוב (בתמונה למעלה משמאל) וערן אלשיך, (בתמונה למעלה מימין), מייסדים ומנכ"לים משותפים של BISEC, מונו לתפקידי סמנכ"ל פיתוח עסקי ו-CTO של CyberProof, בהתאמה.

יובל וולמן: "CyberProof ממשיכה להרחיב את פעילותה הגלובלית בארה"ב, אירופה ואסיה, ובישראל אנו מצפים לגייס בחודשים הקרובים עשרות מפתחים ומומחי סייבר, יוצאי יחידות ביטחוניות וקהילת המודיעין. בנוסף, בכוונתנו להמשיך וליצור שיתופי פעולה עסקיים וטכנולוגיים עם חברות ישראליות הפועלות בתעשיית הסייבר והבינה המלאכותית. רכישת BISEC היא צעד ראשון ומשמעותי במימוש תכנית הצמיחה שלנו בישראל".

קרדיט צילום תמונה עליונה: ארז עוזיר

 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share