Telecom News - הוצגה טכנולוגיית ה-ClearVox בתחום העוזרות הקוליות הווירטואליות

הוצגה טכנולוגיית ה-ClearVox בתחום העוזרות הקוליות הווירטואליות

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> הוצגה טכנולוגיית ה-ClearVox בתחום העוזרות הקוליות הווירטואליות
הוצגה טכנולוגיית ה-ClearVox בתחום העוזרות הקוליות הווירטואליות
מאת: מערכת Telecom News, 12.1.18, 12:55CLEARVOX

הטכנולוגיה החדשה מיועדת לכמה שווקים, בהם אוזניות אלחוטיות, רמקולים חכמים, סמארטפונים, מכשירים לבישים, מערכות בידור לרכב, ומערכות אבטחה ביתיות. מציבה תחרות ל- Echo Dot של אמזון.

ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה (CEVA) לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, והאינטרנט-של-הדברים (IoT), הציגה את טכנולוגיית ה-ClearVox, להפעלה קולית מדויקת של מכשירים.

הטכנולוגיה מבוססת על חבילת תוכנה חדשה המיועדת בלעדית למעבדי הקול והאודיו CEVA-TeakLite-4 ו-CEVA-X2. היא משפרת את איכויות הדיבור והקול גם בסביבות רועשות, ומאפשרת הפעלה קולית מדויקת יותר של מכשירים מסוג עוזרות קוליות וירטואליות המבוססות על שירותי ענן, כמו Alexa, Baidu, DuerOS, Bixby, Cortana, Google Assistant ו-Siri. הטכנולוגיה החדשה זמינה כעת ללקוחות נבחרים, ולשוק כולו ברבעון השני.

הטכנולוגיה החדשה מיועדת לכמה שווקים, בהם אוזניות אלחוטיות, רמקולים חכמים, סמארטפונים, מכשירים לבישים, מערכות בידור לרכב, ומערכות אבטחה ביתיות. טכנולוגיה זו תסייע ליצרני מכשירים להקטין את רף הכניסה הגבוה לתחום הצומח של העוזרות הקוליות הווירטואליות ולקצר תהליכי פיתוח של מוצרים.  

חבילת ה-ClearVox כוללת רכיבי תוכנה בטכניקת עיצוב אלומה המאתרת את מיקום הדובר ומגבירה את הקול מכיוונו, מפחיתה רעשים ומבטלת הדים.

ClearVox מסופקת ב-2 קונפיגורציות, אחת להפעלה קרובה באוזניות ומכשירים לבישים, והשניה בהפעלה רחוקה עבור רמקולים חכמים, מערכות בידור לרכב ויישומי הפעלה קולית נוספים.  

ארז בר-ניב, מנהל הטכנולוגיות הראשי של סיוה: "טכנולוגיות לשיפור איכות הקול הן מהאלגוריתמים המורכבים ביותר לתכנון, ובכל זאת הפכו להכרחיות בכל מכשיר המופעל קולית. טכנולוגיית ה-ClearVox מתבססת על המחקרים האקדמיים האחרונים בתחום האלגוריתמים לעיצוב אלומה כדי להשיג איכות קול ברורה ויוצאת דופן, גם בסביבות רועשות ובאזורים עם הדים". 
 
פרטים נוספים על טכנולוגיית ClearVox - כאן
 



 
 
Bookmark and Share