Telecom News - שי אגסי: האדם הראשון שיגיע לגיל 150 וזה שיגיע לגיל 1,000 כבר נולדו

שי אגסי: האדם הראשון שיגיע לגיל 150 וזה שיגיע לגיל 1,000 כבר נולדו

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> שי אגסי: האדם הראשון שיגיע לגיל 150 וזה שיגיע לגיל 1,000 כבר נולדו
שי אגסי: האדם הראשון שיגיע לגיל 150 וזה שיגיע לגיל ,1,000 כבר נולדו
מאת: מערכת Telecom News, 15.1.18, 14:07SAP
 
חגיגות 20 שנה למרכז הפיתוח של SAP  בישראל חיברו יחדיו את עובדי החברה לדורותיה.
 
כ-700 מעובדי ובוגרי מרכז הפיתוח של SAP  בישראל נפגשו בסוף השבוע כדי לציין את חגיגות 20 שנה לחברה במרכזה החדש ברעננה ובנוכחות המייסדים והמנכ"לים לשעבר. אפשר היה ללחוץ ידיים ולהגיד שלום לגרעין המייסדים ראובן אגסי ושי אגסי, וכן לאודי זיו ומיקי שטיינר מנכ"לי המרכז בעבר, לראש עיריית רעננה זאב בילסקי ואחרים.
 
אורנה קליינמן, מנכ"לית מרכז הפיתוח, SAP ישראל: "אנחנו חיים בעיצומה של המהפכה התעשייתית הרביעית. חברות בנקאות, אנרגיה ובריאות- כולן יראו אחרת לגמרי בעוד עשר שנים. מרכז הפיתוח בישראל בונה מוצרים ופתרונות ללקוחות הענק של SAP שיעברו לעידן הדיגיטלי ובו זמנית, מאפשרים להם להמשיך ולחיות בסביבה היברידית."
 
שי אגסי, בהרצאה מעוררת השראה, שהביא נתונים, טבלאות ותצלומים ממחקרים אחרונים מהעולם ובמיוחד מסיליקון ואלי: "היום אנו מנסים למצוא תרופה למחלה, שהורגת הכי הרבה אנשים – הזקנה. על סמך ההתקדמות היום, האדם הראשון, שיגיע לגיל 150 והאדם הראשון, שיגיע להיות בן 1,000 כנראה נולדו בהפרש של 10 שנים. הדגש הוא על לא יוולדו, אלא כבר נולדו".
 
עשרות ראיונות, חומרים וקטעי ארכיון רבים, שנאספו לקראת האירוע, שימשו בסיס למיצג אינטראקטיבי על תולדות המרכז ובהם, בין השאר, הקלטות טלוויזיה, סרטי וידאו, אריזות מוצרים ואפילו הבלאקברי הראשון של שי אגסי.
 
לקינוח הצחיק: אבי נוסבאום.

בתמונה למעלה- מימין: שי אגסי, אורנה קליינמן וזאב בילסקי.
 
קרדיט צילום:  אורי חבושי, אינסומניה
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share