Telecom News - פורסמו 8 הסטארטאפים שיציגו בפסטיבל עסקי הספורט SPOBIS בדיסלדורף

פורסמו 8 הסטארטאפים שיציגו בפסטיבל עסקי הספורט SPOBIS בדיסלדורף

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> פורסמו 8 הסטארטאפים שיציגו בפסטיבל עסקי הספורט SPOBIS בדיסלדורף
פורסמו 8 הסטארטאפים מישראל שיציגו בפסטיבל עסקי הספורט SPOBIS בדיסלדורף
מאת: מערכת Telecom News, 29.1.18, 14:54ספורט
 
הם יציגו באירוע "עתיד הספורט" בפני גורמי מפתח בחברות ספורט אירופאיות גדולות את היכולות הישראליות לשם הטמעת פתרונות חדשניים באצטדיונים, בקבוצות הספורט, מותגים ושידורי הספורט, ויזכו לחשיפה רחבה ולהזדמנויות עסקיות של שיתופי פעולה והשקעות.
 
8 סטארטאפים מישראל ישתתפו לראשונה החל מהיום, בפסטיבל עסקי הספורט SPOBIS המתקיים בגרמניה בין התאריכים 29-31 בינואר 2018. הסטארטאפים, להם פתרונות מתחומים כגון שיווק ומדיה דיגיטלי, fan engagement,  אצטדיון חכם, כרטוס ועוד, ישתתפו באופן פעיל באירוע, שמתקיים בגרמניה בפעם ה-20, והופך השנה לאירוע בינלאומי, עם אלפי משתתפים ומגוון אירועים נלווים תחת הכותרת "עתיד הספורט".
 
גם בגרמניה, כמו במדינות רבות אחרות, לספורט מקום חשוב בתרבות ובחברה. ליגת הכדורגל הגרמנית ומועדוני ספורט כגון באיירן מינכן, לייפציג, שאלקה, דורטמונד, באייר לברקוזן ועוד הם סמלי תרבות מובילים עם מיליוני אוהדים ועוקבים בגרמניה ובעולם כולו. אהדה זו נתמכת ומקודמת ע"י רשתות שידור מובילות כגון סקיי, יורוספורט, פרו7 ועוד.
 
כמו בתחומים רבים אחרים, גם העולם העסקי של הספורט הופך לדיגיטלי יותר ויותר, כאשר קבוצות ספורט, כמו גם רשתות שידור, מחפשות פתרונות מתקדמים כדי להגיע לקהל האוהדים בכל העולם, לשפר את חווית האוהד באצטדיון ומחוצה לה ולשפר את ביצועי השחקנים באימונים. הסטארטאפים הישראלים, גם בתחום זה, מציעים פתרונות מעניינים לנושאים אלה.
 
כל מועדוני הכדורגל המובילים, כגון FC Bayern, Hertha Berlin, Borussia Dortmund, FC Schalke, ישתתפו באירוע כמו גם DFB והליגה הגרמנית, נילסן ספורט, נותני חסות למועדונים ואצטדיונים. בנוסף, השנה ישתתפו גם נציגי קבוצות ורשתות שידור ייעודיות מאיטליה, הודו, סין ועוד.
 
בעקבות שיתוף פעולה פורה של 2 הנציגויות המסחריות של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה בגרמניה, שיושבות במינכן ובברלין ומכון היצוא, עם מארגני הכנס, ישתתפו באירועי הכנס הסטארטאפים הבאים:

 Applicaster
,Konnecto
,LiveU
,Playermaker
 ,Track160
,Texel
Wibbitz,
 ,WSC Sports
 
הם יציגו את הטכנולוגיות שלהם על במת האירוע, יקיימו פגישות באזור VIP ייעודי וייפגשו עם השחקנים המובילים מהתחום. כבר היום, טרם האירוע, השתתפות הסטארטאפים הישראלים מעוררת עניין רב בקרב הארגונים הגרמנים וצפוי, שהאירוע יביא לעסקאות ממשיות.
 
אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה: "העניין הגובר בפתרונות ישראלים במועדוני ספורט ובליגות המובילות בעולם מראה שוב את החוזקה והגיוון של הסטארטאפים הישראלים ואת המוניטין הישראלי. הנציגים הכלכליים שלנו בעולם פועלים עם גורמים שונים מתחומי הספורט כדי להציג בפניהם את היכולות הישראליות ולסייע בהטמעת פתרונות חדשניים באצטדיונים, בקבוצות הספורט, מותגים ושידורי הספורט, שמגיעים לכל אוהד ספורט".

גדי אריאלי, מנכ"ל מכון היצוא:  "הסטארטאפים הישראלים ידועים בחדשנותם ומצליחים לפתח מגוון רחב של טכנולוגיות הנותנות מענה לעולם הספורט. חווית הספורט ממשיכה להשתנות בצורה משמעותית וכל הגורמים, החל מקהל האוהדים ועד הקבוצות, הגופים המארגנים וחברות השידור מחפשים את הפלטפורמות החדשניות לשידור וצפייה בתוכן, למדידת ביצועי הספורטאים, בדיקת סטטיסטיקות ועוד. זו הפעם הראשונה, שמכון היצוא לוקח חלק ב SPOBIS בהשתתפות 8 סטארטאפים ישראלים, במסגרתה נייצר עבורם הזדמנויות עסקיות וחשיפה רחבה בקרב גורמי מפתח בחברות ספורט אירופאיות גדולות. NFL  וגםBAYREN MUNICH  הן רק חלק מענקיות הספורט המצפות לפגוש את הסטארטאפים מישראל הישראליות ואני סמוך ובטוח, שההתעניינות הגוברת תימשך".

יפעת ענבר, ראש הנציגות הכלכלית של משרד הכלכלה והתעשייה במינכן: "בשנה האחרונה, קיימנו מספר פעילויות, שבאו לחבר בין מועדוני ספורט ורשתות שידור גרמניות וחברות טכנולוגיות ישראליות. כעת אנו מארגנים את השתתפות הסטארטאפים בכנס SPOBIS בדיסלדורף. מפגשים אלה יביאו לשיתופי פעולה ביניהם לגופים גרמנים וכמובן מעוררים את התיאבון והעניין הרב של 2 הצדדים להמשיך ולשתף פעולה".
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share