Telecom News - Visa השיקה את האקסלרטור Visa Innovation Studio בתל אביב

Visa השיקה את האקסלרטור Visa Innovation Studio בתל אביב

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> Visa השיקה את האקסלרטור Visa Innovation Studio בתל אביב
Visa השיקה את האקסלרטור Visa Innovation Studio בתל אביב
מאת: מערכת Telecom News, 13.2.18, 13:42שחר פרידמן
 
ההתמקדות בתל אביב השנה תהיה בתחומים: שירותי בנקאות פתוחה, קמעונאות, תחבורה ואימות. כ"כ, תוענק לסטארטאפים ישראלים גישה לפלטפורמת הפיתוח וה-APIs של Visa.החברה הכריזה על שת"פ עם 4 סטארטאפים מישראל.
 
Visa הכריזה היום על השקת Visa Innovation Studio בתל אביב. הסטודיו יהיה מרחב יצירה שיתופי, שיאפשר ל-Visa לחבור לחברות פינטק ישראליות ולפתח את הפתרונות המתאימים ביותר לשילוב במערכת התשלומים שלה.
 
השקת Visa Innovation Studio מהווה אבן דרך בפעילות החברה בישראל וממחישה את מחויבותה להמשיך ולהיות מעורבת בקהילת הפינטק בישראל. Visa Innovation Studio, שממוקם במשרדי Visa בשדרות רוטשילד, לב לבה של תעשיית הבנקאות והפינטק התל אביבית, עוצב ונבנה לאפשר עבודה שיתופית עם תעשיית המפתחים והסטארטאפים העוסקים בפיתוח הדור הבא של פתרונות התשלום.
 
הוא ייעל את האינטגרציה של Visa עם סטארטאפים מקומיים מתחום הפינטק, ויעמיק את שיתוף הפעולה של החברה עם קרנות הון סיכון מקומיות, מרכזי פינטק אחרים ושותפי ולקוחות Visa בישראל ובעולם. הוא יתמקד בשיתופי פעולה אסטרטגיים עם בנקים ושותפים אחרים, ויספק הזדמנות לחיבור חברות פינטק ישראליות לרשת המוסדות הפיננסיים העולמית של Visa ושילובן ביוזמות החדשנות של Visa.
 
ההתמקדות בתל אביב השנה תהיה בתחומים הבאים: שירותי בנקאות פתוחה, קמעונאות, תחבורה ואימות. בנוסף, תוענק לסטארטאפים ישראלים גישה לפלטפורמת הפיתוח וה-APIs של Visa.
  • שירותי בנקאות פתוחה: API תומכי פלטפורמות, זהות דיגיטלית, הרשאות ובקרות של ניהול חשבון.
  • קמעונאות: חוויות תשלום עתידיות, פתרונות נאמנות ומועדוני לקוחות, קבלת תשלום דיגיטלי בנייד, מציאות רבודה ומציאות מדומה.
  • תחבורה: תחבורה כשירות, מכוניות מחוברות, אמצעי תשלום חדשים בתחבורה ציבורית, חברות תעופה, חנייה וכבישי אגרה.
  • אמצעי אימות: ביומטריה פיזית והתנהגותית, זיהוי הונאות, אימות הזהות של צרכנים ומכשירים.
שחר פרידמן, (בתמונה למעלה משמאל), ממלא מקום מנכ"ל Visa בישראל ומנהל Visa Innovation Studio: ״בישראל התפתחה תעשיית פינטק משגשגת. Visa Innovation Studio החדש נבנה באופן שיאפשר לחבר את חברות הפינטק לאלפי הלקוחות ובתי העסק השותפים ברחבי העולם, שמחפשים פתרונות לאתגרים שלהם או דרכים חדשות לבדל עצמם בסביבה תחרותית. הוא יאפשר לחברה, לקוחותיה ושותפיה העסקיים לבחון טכנולוגיות בעלות פוטנציאל לעצב את עולם התשלומים של המחר".
 
פרידמן הכריז עוד, ש-4 סטארטאפים מישראל כבר נבחרו כשותפים בפעילות:
 
החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם AU10TIX, שנבחר להיות אחת מ- 4 החברות הבינלאומיות, ש-Visa העולמית שילבה בתכנית Visa ID Intelligence. התכנית החלוצית הזו היא הראשונה מסוגה המאפשרת תחרותיות מוגברת, יעילות תפעולית משופרת, הגנה חזקה יותר מפני הונאות ועמידה מיטבית בתקנים רגולטוריים. AU10TIX מספק שירותי אוטומציה של תהליכי אימות מסמכי זהות והרכשה.
 
החברה שילבה הדגמה של HopOn ב-Visa Global Transit Solutions בלונדון. HopOn פיתח פלטפורמת תשלום וכרטוס ניידת חדשנית לתחבורה ציבורית, שמבוססת על שימוש במשדרים על-קוליים. הטכנולוגיה של HopOn מפשטת את תהליך הכרטוס הנוכחי בתחבורה ציבורית באמצעות חוויית Be-in-Be-Out (BIBO) חלקה.
 
החברה שיתפה פעולה עם Idomoo וחברת ארקיע קווי תעופה ישראליים בע"מ בקמפיין שיווקי מקומי, שהציג בפני הנוסעים סרטוני וידאו מותאמים אישית, שהתמקדו ביתרונות של שימוש בכרטיס Visa ביעדי תיירות. הקמפיין הדגיש את הנוחות והבטיחות המוגברת שמספק הכרטיס על פני שימוש בכסף מזומן. Idomoo מציע את פלטפורמת PVaaS (Personalized Video as a Service), שמסייעת לעסקים בכל הגדלים לפנות ללקוחות שלהם בצורה ויזואלית, פשוטה ומותאמת אישית.
 
שיתוף הפעולה בין Banca Transilvania לבין Personetics נרקם במהלך מפגש חדשנות עסקית בן יומיים שקיימה Visa בישראל. Personetics מציע פתרונות בנקאות קוגניטיביים מבוססי בינה מלאכותית, שמאפשרים למוסדות פיננסיים לספק ללקוחותיהם חוויות מותאמות אישית בכל הערוצים הדיגיטליים. Banca Transilvania הוא הבנק השני בגודלו ברומניה, שמשרת 2.2 מיליון לקוחות ומעסיק כ-7,000 עובדים.
 
Visa גם תארח מספר מצומצם של  סטארטאפים הנמצאוים בשלבים התחלתיים ויפעלו מתוך Visa Innovation Studio. כך, שהחברה תוכל להעריך את הפתרונות שלהם בצורה טובה ומהירה יותר. בנוסף, ב-Visa Innovation Studio תוצגנה טכנולוגיות תשלום עתידיות שפותחו ע"י Visa ושותפיה.
 
ביל גאיידה, סגן נשיא בכיר חדשנות ושיתופי פעולה אסטרטגיים ב-Visa: ״מה שמייחד את הגישה של Visa לחדשנות היא ההתמקדות שלנו בשיתופי פעולה עם לקוחות ושותפים טכנולוגיים, כדי לספק פתרונות דיגיטליים לבעיות ולצרכים האמתיים, שעמם מתמודדים הצרכנים ובתי העסק. המרכזים שלנו בעולם נהנו מהצלחה רבה ואנו נרגשים מאוד לפתוח את Visa Innovation Studio בתל אביב ולהביא את האסטרטגיה הזו לקהילה טכנולוגית כה תוססת״.

בתמונה מימין: ביל גייאדה, שחר פרידמן.
צילום תמונות: רמי זרנגר.

ויזה
 
 
 
 
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share