Telecom News - מי מצמרת מש' התקשורת סיפק תצהירים מפוברקים לבית הדין לעבודה בת"א?

מי מצמרת מש' התקשורת סיפק תצהירים מפוברקים לבית הדין לעבודה בת"א?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מי מצמרת מש' התקשורת סיפק תצהירים מפוברקים לבית הדין לעבודה בת"א?
הצפצוף של צמרת משרד התקשורת על כל חוק ונורמה, רק כדי לשרת אינטרסים שונים ומשונים, לא החל בעידן של שלמה פילבר כמנכ"ל משרד התקשורת. "הרמת מסך" מעל פרשייה עגומה נוספת, שמקורה בהתנהגות פסולה ביותר של צמרת משרד התקשורת, ושר התקשורת (הנוכחי) לא עושה מאומה כדי לתקן את המצב.
מאת: אבי וייס, 25.2.18, 07:30נתי ביאליסטוק הכהן

מרוב עיסוק (שרובו שגוי) של כמעט כל כלי התקשורת ב"תיק 4000", יכול להתקבל הרושם, שהשחיתות והצפצוף על החוק במשרד התקשורת הישראלי החלו בקדנציה של הצמד ביבי נתניהו ושלמה פילבר. לצערי, כמי שעוקב מקרוב אחרי שוק התקשורת מזה שנים רבות, השר והמנכ"ל האחרונים במשרד התקשורת, שהיו "עובדי ציבור" ולא "עובדים על הציבור" הם אריאל אטיאס כשר התקשורת ומרדכי מרדכי כמנכ"ל המשרד. האינטרס הציבורי, עבודת בשקיפות וביושר לטובת הציבור, הנחו אותם בכל מעשיהם, לפי מה שאני עקבתי, ראיתי, קראתי ושמעתי. 

לפניהם, היו שרים טובים יותר וטובים פחות וכאלה שהיו ממש גרועים, דוגמת בנימין (פואד) בן אליעזר ז"ל, אהוד אולמרט ואברהם הירשזון. זה לא מקרי שכל ה-3 היו מסובכים בפלילים ושניים מתוכם גם "הספיקו" לשבת בכלא. זה קרה הרבה לפני "תיק 4000"... 

בעשור הנוכחי, נולד דגם חדש של שרי תקשורת ומנכ"לים במשרד התקשורת, לא רק גרועים, "שיכורי כוח", "לא סופרים איש ממטר" ו"ספינולוגים", אלא כאלה שבאו במטרה מוצהרת "לעשות קופה פוליטית" על חשבון הציבור. כלומר: כל מה שמעניין אותם זה להאדיר את שמם ולהתקדם פוליטית (עקב יצירת "מהפכות", שתיקראנה על שמם), בחסות ובעידוד כלי התקשורת שתמכו בהם (כמעט כולם הריעו להם, על ה"רפורמות" הללו), על הגב של שוק התקשורת. זאת, תוך יצירת נזקים בקנה מידה מזעזע לשוק התקשורת, מה שדירדר את תשתיות התקשורת בישראל, שהיו מובילות בעולם בעשור הקודם, למצב המקביל לרמת תשתיות התקשורת במדינות אפריקה ודרום אמריקה.

הפופוליזם, הזלזול בחוק, בציבור, בנציגי הציבור ו"פולחן האישיות" - הפכו לשיטה, שמובילה באופן די ברור למעשים מחוץ לכל מסגרת של חוק ונורמה. אגב, אני מתנגד נחרצות לאלה, שהחליטו לגנות את ההמהלך של שלמה פילבר, שהפך ל"עד מדינה" ותקפו אותו בחריפות על המהלך שנקט. בלי תרגילי חקירה, לחצים ו"עדי מדינה", מערכת אכיפת החוק לא יכולה להתקיים ולהצליח. זה ממש לא חדש. "עדי מדינה" היו גם לפני אלפי שנים וזה מתועד היטב בהיסטוריה האנושית וקיים בכל מערכות המשפט בעולם. אני לא מגנה את המהלך שלו אלא צוחק ממנו.

אולם, אחד מתפקידי מערכות המשפט הללו וגם מתפקידם של השרים והיועצים המשפטיים שיש "כחול אשר על שפת הים", לדאוג שהעובדים במשרדים עליהם הם ממונים, יפעלו על פי החוק. זה נעלם בעשור האחרון. כאן "נרים את המסך" מעל אחת הפרשיות העגומות, שמקורה בשיטת "הפיטורים בהתפתעה", שיטה שהתפתחה במשרד התקשורת הישראלי, מחוץ לכל נורמה חוקית.

כאן נעסוק בסיפור אחד בלבד, שאת סופו כבר סיפרתי במאמר: "בית הדין לעבודה נתן "סטירת לחי מצלצלת" לאבי ברגר ולתמי לשם". כל פרטי הפרשה ומה קרה סביבה ובמקביל לה במשרד התקשורת (למי שמתעניין), מצויים בלינקים בנספח בתחתית הכתבה.

תמצית מאוד קצרה של הסיפור: העוזר המקצועי למנכ"ל משרד התקשורת (שנושא ב"תעודת עיוור"), "פוטר בהפתעה" ע"י המנכ"ל דאז, אבי ברגר. שמו של עוזר המנכ"ל: נתי ביאליסטוק כהן (בתמונה למעלה משמאל), שכיום הוא מנכ"ל המרכז לעיוור בישראל.

חיכיתי עד שפסק הדין בבית הדין לעבודה בת"א, שעסק בעניינו של נתי ביאליסטוק יהיה חלוט (כלומר: שלא ניתן יותר לערער עליו), ולכן שלחתי ביום 18.2.18 את השאלה הבאה לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת:
"אודה להתייחסותכם לפסקה הבאה:
כזכור, בית הדין לעבודה נתן למשרד התקשורת "סטירה מצלצלת" בכל הקשור לפיטורים שלא כדין של היועץ הבכיר למנכ"ל לשעבר, נתי ביאליסטוק כהן. מעבר לפיצוי הכספי הגבוה, שפסק בית הדין לחובת המשרד, מתח בית הדין ביקורת קשה על האמינות של המצהירים מטעם משרד התקשורת: המנכ"ל לשעבר, אבי ברגר, הסמנכ"לית לשעבר למינהל ומשאבי אנוש תמי לשם והמנכ"ל בפועל של משרד התקשורת דהיום, מימון שמילה, אשר מסרו תצהירים לבית הדין לעבודה ואף מסרו עדות בבית הדין, לפיה, לטענתם במהלך הפגישה עם התובע, מר נתי ביאליסטוק, הוא השמיע טענותיו אך לא הצליח לשכנע (את המנכ"ל דאז) שאין לפטרו.
על התצהירים והעדויות הנ"ל של אבי ברגר, שמילה מימון ותמי לשם, קובע בית הדין כך בסעיף 34 (עמוד 10) לפסק הדין: 'טענת הנתבעת [משרד התקשורת] כי במהלך פגישה זו נערכה שיחה עם התובע, בה ניתנה לו הזדמנות להביא טענותיו והתובע לא הצליח לשכנע את מר ברגר לחזור בו מהחלטתו, אינה מקובלת עלינו'.
בזמנו (בתחילת 2017), משרד התקשורת הכחיש (בתגובה לשאלותיי), שיש בכלל תצהירים כאלה וכעת מתברר, שבית הדין דוחה את התצהירים הללו (שכביכול לא היו) - מכל וכל וקובע שהם אינם אמת.
בכך, לא זו בלבד שהשלושה הנ"ל סוחבים כעת "עננה כבדה" מעל ראשם בדמות אמירת אי-אמת לבית הדין, אלא שהשלושה סיבכו את נציבות שירות המדינה, בנוגע לכל משרות האמון הקיימות כעת בשירות המדינה, שהרי כעת לאחר ההתנהלות הפסולה של השלושה בעניינו של נתי ביאליסטוק, נעשה הרבה יותר מסובך לפטר עובד במשרת אמון.
לאור הכתם, שפסק הדין מטיל כאמור על ברגר, שמילה ולשם, כמו גם התסבוכת שהשלושה יצרו לנציבות שירות המדינה, כפי שצוין לעיל, ניתן להבין את אמירתו היום [18.2] של המנכ"ל בפועל של המשרד, מימון שמילה, במסגרת הדיון בכנסת על שקיפות, לפיה משרד התקשורת שוקל לערער על פסק הדין החמור, שהמשרד "חטף" בעניינו של נתי ביאליסטוק. מה שמסביר אולי את ההפקרות במשרד התקשורת בכל הקשור לפיטורי עובדים שלא כדין, כפי שמשתקף מעיניו של שמילה מימון.
אולם, הפרקליטות החליטה לא לערער על פסק הדין והוא הפך לחלוט.
האם לא מן הדין, ששמילה מימון יתפטר מיידית מתפקידו עקב התצהיר, שסיפק בחתימת ידו לבית המשפט?"

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי וחזרתי וניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. אני משוכנע, שאין אפילו קורא אחד המאמין, שאני אקבל תגובה. אי מתן תגובה גם היא עבירה על החוק. אבל זה "כסף קטן", מול מתן תצהיר מפוברק לבית המשפט ומתן עדות לא נכונה בשבועה בבית המשפט, במיוחד שזה נעשה ע"י בעלי התפקידים הכי בכירים במשרד התקשורת, בעבר ובהווה. 

אני מביא כאן את הפנייה הקודמת שלי למשרד התקשורת בנושא, פנייה שלא פרסמתי, כי החלטתי להמתין עד שיהיה פסק דין חלוט, שיוכיח באופן חד-משמעי את התחמון, שעשו בכירי משרד התקשורת על בית המשפט, "בלי להניד עפעף". 

קצת רקע למי שלא מכיר את הנפשות הפועלות בחשיפה הזו:
"הרמת מסך על מאחורי הקלעים" בקצרה, בתהליך של פיטוריו הלא חוקיים של נתי ביאליסטוק: לקראת סיום כהונתו של עדן בר טל כמנכ"ל משרד התקשורת (2013), הוא הכין את מה שנראה כמו "רשימת חיסול" של בכירים במשרד, אותה הפקיד בידי ממלא מקומו מימון שמילה והסמנכלי"ת הבכירה למינהל ומשאבי אנוש דאז - תמי לשם, כדי שאלה יעבירו אותה למנכ"ל הקבוע לכשיגיע. ב"רשימת החיסול" הזו הופיע גם שמו של היועץ הבכיר למנכ"ל נתי ביאליסטוק. המנכ"ל הנכנס, אבי ברגר, מייד עם היכנסו לתפקיד, בתחילת 2014, פיטר את נתי ביאליסטוק כהן, בשיטה של "פיטורים בהפתעה". אגב, שר התקשורת באותה עת היה השר גלעד ארדן... 

צמרת משרד התקשורת הפעילה לחץ כבד על המנכ"ל לשעבר עדן בר טל, כדי שיתן תצהיר בנושא, במסגרת התביעה הנ"ל, של נתי ביאליסטוק כנגד משרד התקשורת, דבר שיכול היה לסייע למשרד להוכיח, שפיטורי נתי ביאליסטוק לא היו שרירותיים. אך עדן בר טל נהג במקרה זה כראוי וסרב בתוקף לספק תצהיר כאמור.

בנסיבות אלו, ככל הנראה, התגייסו אבי ברגר, מימון שמילה ותמי לשם לספק "עדות שמיעה" לבית הדין לעבודה בת"א, בתצהיר ובעדות, כאשר הם "דיקלמו במקהלה" די מאוחדת בחקירתם בבית הדין: "שמענו את עדן בר טל מתלונן על נתי ביאליסטוק".
 
לכן, ביום 8.1.17 שלחתי את השאלה הדחופה הבאה לצמרת משרד התקשורת:
"נודע לי, שה'חברים לשעבר' של נתי ביאליסטוק (שמילה מימון ותמי לשם) כתבו וחתמו מיוזמתם ובתיאום הפרקליטות על תצהירים לבית הדין לעבודה בעניינו של נתי ביאליסטוק (שפוטר "בהפתעה"), תצהירים כביכול בשמו של עדן בר-טל, על מה ששמעו ממנו על מה שאמר על נתי למנכ"ל שהחליף אותו (אבי ברגר), בלי שהוא עצמו (עדן בר טל) נתן תצהיר כזה והוא (עדן בר טל) לא היה מוכן לתת עדות או תצהיר, שאכן הדברים הללו בכלל נאמרו על ידו.
מדוע שני הבכירים במשרד (תמי לשם ושמילה מימון) נתנו תצהיר שקרי כזה ו"מפי השמועה" (תצהיר שנדחה כמובן ע"י בית הדין לעבודה), כנגד חברם לשעבר?"

תגובת משרד התקשורת התקבלה מיידית ביום 9.1.17:
"מדובר בדברי שקר ופרסומים שכל מטרתם לפגוע בעובדי המשרד ובראשיו".

לכן, למחרת, ביום 10.1.17, כתבתי את התגובה הבא לצמרת משרד התקשורת:
"היות ולא ברור מה מתוך הנכתב הוא "דברי שקר", אני יוצא מתוך הנחה, שמדובר באי הבנה מצערת מצדכם.
אני אמתין זמן מה כדי לתת לכם אפשרות לשנות את התשובה, ואני סבור, שמשרד התקשורת יכול שוב לחשוב על התשובה הזו ולבדוק שמא הוא אולי טעה".

תגובה לא קיבלתי, על הפניה החוזרת שלי. אולם, החלטתי, כדי להיות בטוח בעצמי ובפרסום, להמתין עד שיהיה פסק דין חלוט, מה שלא ישאיר ספק, ששאלתי הייתה נכונה ובמקום. בתחילת פברואר 2018 פסק הדין הפך לחלוט ולכן שלחתי את השאלה הנמצאת כאן למעלה, שאלה שגם היא לא נענתה. שר התקשורת דהיום, איוב קרא, כמובן לא עשה בנדון דבר ולא בדק את החומר הנוגע לפרשה זו, כדי לטפל (לפחות משמעתית) בכל ההיבטים של הפרשה הזו ולהפיק ממנה את הלקחים הנדרשים, בהתנהלות עובדי המדינה הנמצאים בצמרת משרד התקשורת. 

תגובת נתי ביאליסטוק כהן: "לדעתי, המצהיר היחיד, שהוטל דופי באמינותו הוא אבי ברגר, במידה מסויימת גם תמי לשם, אבל התצהיר של שמילה לא נגע בנושאים, שהיה ספק באמינותם, אם להודות על האמת, שמילה ועדותו מאד סייעו לי להזים את הטענות בכתב ההגנה, כאילו לכאורה הסיבה לפיטורי היא חוסר אמינות וחוסר נאמנות – דברים שתמי ואבי ייחסו לעדן, אך שמילה לא תמך בכל אמירה כזו – נהפוך הוא.
אכן, המשרד סיבך את הפרקליטות ואת הנציבות בכך שהושגה האמירה, שיש חובת שימוע (הגם שאולי מופחתת) גם לפני פיטורי עובד במשרת אמון. לדעתי הפרקליטות והנציבות לא רצו לערער על פסה"ד משום שהצירוף שלו עם האמירות בנוגע להיותי אדם עם מוגבלות, הפכו את הסיכוי להפוך את פסה"ד לאפסיות והם לא רצו פס"ד כזה בארצי.
מבחינתי, הדבר החשוב ביותר הוא העובדות הבאות:
ברמה ציבורית – חובה לקיים שימוע גם במשרת אמון, וחובה להתחשב בכלל נסיבותיו של אדם, לרבות אם הוא אדם עם מוגבלות, בשיקלול הנסיבות לקראת קבלת החלטה בעניינו.
ברמה האישית – בימ"ש דחה את כל הטענות לגבי יושרתי האישית והמקצועית ודחה את שקריו של ברגר באשר לקיום הליך שימוע לכאורה.
כל השאר היסטוריה ומזל שאיני נמצא כעת בסחי של המשרד ותפקודו".

נספח
השתלשלות הפרשה הזו בצמרת משרד התקשורת ומה נעשה סביבה, מ-2014 והלאה:
בית משפט



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים