Telecom News - סמסונג חשפה את סדרת מכשירי הדגל - Galaxy S9

סמסונג חשפה את סדרת מכשירי הדגל - Galaxy S9

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> סמסונג חשפה את סדרת מכשירי הדגל - Galaxy S9
סמסונג חשפה את סדרת מכשירי הדגל - Galaxy S9
מאת: מערכת Telecom News, 25.2.18, 19:45גלקסי S9
 
ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus מאפשרים תגליות חדשות וביטוי אישי בעזרת וידיאו Super Slow Motion, צילום איכותי בכל תנאי תאורה ויצירת אימוג'י אישי מונפש. עדכונים בתחתית הכתבה.
 
סמסונג הכריזה הערב על סדרת ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus. סדרת מכשירי הדגל החדשה מציגה חדשנות אמתית, הודות למצלמה המתקדמת ביותר, שהשיקה סמסונג אי פעם, בעלת עיצוב חדש ועדשת צמצם כפול, לצילום איכותי בכל תנאי תאורה, יכולות וידיאו Super Slow Motion ויצירת אימוג'י אישי מונפש.
 
מכשירי ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus מספקים חוויית בידור משופרת ומצוידים ברמקולים סטריאופוניים רבי עוצמה מבית AKG, שמציעים סאונד היקפי הנתמך ב-Dolby Atmos. בנוסף, למכשירים צג Infinity חסר שוליים, סטנדרט עיצוב המזוהה עם סמסונג. כ"כ, ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus מצוידים באפליקציית SmartThings חדשה, לחוויית IoT חכמה ומקיפה.
  
מצלמה שנבראה מחדש
המצלמות כיום משמשות הרבה מעבר לצילום תמונות ומאפשרות תקשורת יומיומית בין אנשים. מתוך מחשבה זו בדיוק תוכננו המצלמות של ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus. חיישן ה-Super Speed Dual Pixel מאפשר עוצמת עיבוד וזיכרון להשגת איכות התמונה הגבוהה ביותר הקיימת היום במכשירי סמארטפון.
 
המצלמה של ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus כוללת:
 
Super Slow Motion: מאפשר ליצור וידיאו דינמי בהילוך איטי של עד 960 פריימים בשנייה. ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus מציעים גם זיהוי תנועה אוטומטי, מאפיין חכם המזהה תנועה בתוך הפריים ומתחיל להקליט מיד עם תחילת ההתרחשות. ניתן לבחור מוזיקת רקע מתוך 35 האפשרויות הזמינות או להעלות קובץ מוזיקה אישי, ליצור, לערוך ולשתף בקלות קבצי GIF בנגיעה ובשלושה סגנונות של חזרה אינסופית (Loop).
 
צילום איכותי בכל תנאי תאורה. מרבית מצלמות הסמארטפונים בעלות צמצם קבוע, שאינו מסוגל להתאים את עצמו לתאורה חלשה או בהירה מאוד והתוצאה המתקבלת היא תמונה מטושטשת או דהויה. באופן דומה לפעולתה של קשתית העין האנושית, שמתרחבת ומתכווצת, הצמצם הכפול של סמסונג (F1.5 – F2.4) מאפשר כניסת אור רבה יותר בתנאי תאורה נמוכים וכניסת אור מועטה יותר בסביבה מוארת מדי. זאת, כדי להפיק תמונות חדות וברורות בכל שעה ובכל מקום.
 
אימוג'י אישי מונפש: האימוג'י האישי המונפש של סמסונג עושה שימוש באלגוריתם למידת מכונה מבוסס נתונים המנתח תמונה דו-ממדית וממפה כמאה מאפייני פנים על מנת ליצור מודל תלת ממד, שמשקף ומחקה הבעות ומספק התאמה אישית אמיתית. ניתן לשתף את האימוג'ים האישיים המונפשים של סמסונג עם מגוון סטיקרים בפורמט AGIF סטנדרטי, גם עם פלטפורמות מסרים מצד שלישי.

ביקסבי: העוזרת האישית של סמסונג מציעה טכנולוגיות מציאות מרובדת (AR) ולמידה עמוקה בשילוב עם המצלמה, ומספקת מידע וסיוע על סביבת המשתמש. מבין אפשרויות העזרה, שמציעה ביקסבי - תרגום שפות בזמן אמת, איתור מידע על הסביבה, קניות מקוונות של מוצרים, שנצפו בחיים האמיתיים ומידע על צריכת קלוריות.  

בידור
בין אם בצפייה בסרט או האזנה לאלבום החדש של האמן האהוב, הצליל במכשירי גלקסי החדשים נקי, חד ועשיר. המכשירים החדשים מציעים חווית סאונד משובחת, הודות לרמקולי הסטריאו מבית AKG. ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus תומכים ב-Dolby Atmos המעניק צליל אופף של 360 מעלות.
 
את חוויית האודיו של ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus משלים צג ה-Infinity של סמסונג, שהוצג לראשונה ב-Galaxy S8. גם המכשירים החדשים מצוידים בצג Super AMOLED נטול שוליים. שיפורים בניגודיות האוטומטית מאפשרים שימוש נוח גם באור שמש ישיר.
 
אורח חיים מחובר
ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus תומכים באפליקציית SmartThings המאפשרת אורח חיים מחובר ישירות מהמכשיר. אפליקציית SmartThings תושק לצד הסדרה החדשה, ותאפשר חיבור לכל ההתקנים החכמים של סמסונג ושל יצרנים אחרים.
 
למשתמשים הנמצאים בתנועה, תחנת העגינה ה-Samsung DeX החדשה, מאפשרת העצמת החוויה הניידת ישירות למסך גדול ומלא. את ה-DeX Pad ניתן לחבר בקלות ל-Galaxy S9 ול-Galaxy S9 Plus וליצור עמדת עבודה נוחה, בשילוב מקלדת ועכבר. ניתן להפוך את ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus ל-Touch Keyboard ול-Touch Pad עם ה-DeX Pad.
 
הכי טוב הפך לסטנדרט
ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus מעלים את הרף גם הפעם, הודות לעמידותם בפני מים ואבק (על פי תקן IP68) וטעינה אלחוטית מהירה. בנוסף, מעבדי היישומים המשובחים והחדשים ביותר מציעים ביצועים רבי עוצמה ועיבוד תמונה מתוחכם.
 
את המכשירים החדשים ניתן להרחיב בכרטיסי זיכרון חיצוניים עד ל-400GB. בנוסף, פלטפורמת האבטחה החדשה ביותר של סמסונג, Knox 3.1, מספקת אבטחה ברמה צבאית.
 
ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus תומכים באמצעי זיהוי ביומטרי - קשתית העין, טביעת אצבע וזיהוי פנים. ההתקנים תומכים בסריקה חכמה, מנגנון אימות חדש העושה שימוש חכם בעוצמה הקולקטיבית של סריקת קשתית העין וטכנולוגיית זיהוי פנים לשחרור נעילת הטלפון במהירות ובנוחות. תכונה חדשה נוספת מאשרת הגדרת טביעות אצבע שונות לתיקיה מאובטחת ושונה מזו של פתיחת הנעילה של הטלפון.
 
ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus מצוידים בחיישן אופטי משופר מובנה, שמספק מידע גופני אישי עשיר ומדויק. ניתן לעקוב בזמן אמת אחר גורם העומס הלבבי (Heart Load Factor).

תכונות נוספות:
מסך הגלקסי S9 הוא 5.8 אינץ', ושל הפלוס 6.2 אינץ'. יחס תצוגה 18:9.
מערכת הפעלה: Android 8.
המסכים הם Quad HD  סוג AMOLED עם קעירות. הצפיפות ב-S9 היא 570 ppi ובפלוס היא 529 ppi.
המימדים של ה-S9 הם: 8.5X68.7X147.7 מ"מ והמשקל 163 גר'.
המימדים של הפלוס הם: 8.5X73.8X158.1 מ"מ והמשקל 189 גר'.
המצלמות האחוריות הן של 12 מגה פיקסל והקדמיות של 8 מגה פיקסל.
זיכרון RAM של S9 הוא 4GB ושל הפלוס 6GB.
וכאמור, נפח אחסון של 64GB/128GB/256GB עם MicroSD ל-400GB.
מעבד 10nm, 64-bit, Octa-core processor. 
הסוללה של ה-S9 היא 3,000 מיליאמפר ושל הפלוס היא 3,500 מיליאמפר. טעינה אלחוטית מהירה.
 
ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus יהיו זמינים בארץ לרכישה החל מ-11.3.18 בצבעים שחור חצות, אפור טיטניום, כחול אלמוג וגוון חדש: סגול לילך.

המחירים בארץ טרם נמסרו. באירופה הגלקסי S9 יעלה 841 יורו ודגם הפלוס יעלה 997 יורו. בארה"ב המחירים יהיו 720 דולרים ו-840 דולרים בהתאמה.

עדכון 7.3.18, 13:28פלאפון החלה את ההרשמה המוקדמת של ה-Samsung S9 וה-S9+ באתר החברה עם 5 שנות אחריות. במסגרת המכירה המוקדמת, היא תעניק במתנה ל-2,000 הרוכשים הראשונים מעמד חכם של חברת DEX בשוויי 499 ש"ח. כל הזמנה באתר האינטרנט של החברה תקבל שליחות עד הבית בחינם. ניתן יהיה להגיע עם מכשיר, שמשתתף במבצע טרייד אפ, לזיכוי של עד 1,800 ש"ח.
 
S9 64GB יימכר ב-3,299 ש"ח ו-S9 256GB ב-3,449 ש"ח. ה-S9+ יימכר ב-3,899 ₪ וניתן לבחור מבין 3 צבעים: שחור, אפור וסגול.

עדכון 11.3.18, 22:07: ראו על השקת המכשירים היום בארץ - כאן.
 


 
גלקסי S9
 

גלקסי



 
 
Bookmark and Share