Telecom News - החלפה מהירה נוספת של דובר משרד התקשורת. הדובר החדש: גיל גפן

החלפה מהירה נוספת של דובר משרד התקשורת. הדובר החדש: גיל גפן

דף הבית >> מינויים >> החלפה מהירה נוספת של דובר משרד התקשורת. הדובר החדש: גיל גפן
בנובמבר 2017 הדובר הוותיק של משרד התקשורת, ד"ר יחיאל שבי, יצא לחל"ת. החליף אותו עו"ד אמיר סגיר, שהגיע ממשרד המשפטים, מינוי מקצועי מובהק. אולם, לאור מה שקורה במשרד התקשורת, עו"ד אמיר סגיר החליט לחזור למשרד המשפטים.
מאת: אבי וייס, 15.3.18, 19:56אמיר סגיר

בלעדי: "אין רגע דל" במשרד התקשורת הישראלי. בפעם השנייה תוך 4 חודשים, שוב מתחלף דובר המשרד. ד"ר יחיאל שבי שיצא לחל"ת הוחלף ע"י עו"ד אמיר סגיר (בתמונה משמאל), וזה פורסם רק אחרי חשיפה שלנו. כעת, עו"ד אמיר סגיר החליט, שכדאי יותר להיות במשרד המשפטים מאשר במשרד התקשורת. די ברור למה.

הודעה על החילופין של הדוברים לא פורסמה (גם זה די ברור למה). במשרד התקשורת הישראלי הכל חסוי... לכן צריך איזה 400 חוקרים מ"להב 433" ועוד 50 מרשות ניירות הערך, שיעבדו סביב השעון במשך חודשים, כדי להבין מה קורה במשרד הזה

ל"גוב האריות" הזה נכנס מי שהיה "כשיר ב'" במכרז, שגיל גפןהיה בזמנו לדובר זמני במשרד התקשורת, גיל גפן, (בתמונה משמאל), מי שהתפרסם בציבור בכנסת ה-16 כעוזר הפרלמנטרי של חברת הכנסת (לשעבר) ענבל גבריאלי מהליכוד, שהייתה בזמנו חברת הכנסת הצעירה ביותר בכנסת (נבחרה לכנסת בגיל 27).

זאת, בין היתר, במאבק שהיה של 200 העוזרים הפרלמנטריים, שהכריזו חרם על מזנון הכנסת בטענה שהמחירים בו מופקעים, מאבק די מוצלח, שגיל גפן היה בין המובילים שלו.

זה "כסף קטן" לעומת מה שהוא ייתקל בו במשרד התקשורת...

כעת, הוא מגיע לתפקיד - מהמגזר הפרטי.

בכל מקרה נאחל לו הצלחה בתפקיד הקשה הזה, אליו הוא נכנס
משרד התקשורת



 
 
Bookmark and Share