Telecom News - PickUp - פיקאפ: אפליקציה בחינם להזמנת מוניות בשת"פ עם תחנות המוניות

PickUp - פיקאפ: אפליקציה בחינם להזמנת מוניות בשת"פ עם תחנות המוניות

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לתחבורה >> PickUp - פיקאפ: אפליקציה בחינם להזמנת מוניות בשת"פ עם תחנות המוניות
מאת: מערכת Telecom News
24/03/18,  15:43
מטרת / הייעוד של התוכנה: להתחרות ב-Gett על קהל הנוסעים והנהגים ולהציע שירות הזמנת מוניות. 
שם התוכנה: לאנדרואיד: פיקאפ טקסי בדרך שלך / פיקאפ טקסי לנהגי מוניות
לאייפון: פיקאפ טקסי Pickup Taxi
קישור להורדה: בחינם למשתמשים עם מכשירי אנדרואיד
בחינם לנהגי מוניות עם מכשירי אנדרואיד
בחינם למשתמשים עם מכשירי אייפון
מאפייני התוכנה: לאחר חודש הרצה במהלכו צברה כ-25 אלף הצעות לנסיעות לנהגיה וכ-2,000 נהגים, שהורידו את האפליקציה ומשתמשים בה בקביעות, הושקה השבוע האפליקציה פיקאפ, שמאפשרת לנוסע להזמין מונית ולבחור את צורת התשלום הנוחה לו - במזומן, באשראי, תשלום באפליקציה או תשלום באמצעות כרטיס אשראי במונית.

היתרון לנוסעים: זמינות גבוהה מהממוצע וצי מוניות בהתאמה אישית לצרכי הנוסע. היתרון לנהגי המוניות: היצע גדול של עבודה, אין דמי סדרנות חודשיים ועמלות מופקעות. מפעילי האפליקציה מתחייבים שלא לגבות דמי שימוש חודשיים מהנהגים ויגבו את העמלות במתכונת "לא נסעת - לא שילמת" עד 999 ₪ בחודש.

האפליקציה עובדת בשיתוף פעולה עם עשרות תחנות מוניות בישראל ומספקת הצעות לנסיעות תוך התחשבות מקסימלית בנוסעים ובנהגים, בכל האמצעים באמצעות האפליקציה והן באמצעות אפשרות לביצוע הזמנת מונית גם בשיחת טלפון לכלל הציבור, שאינו משתמש בסמארטפונים ולאלה שפחות מתחברים לטכנולוגיה ובראשם בני הגיל השלישי. האפליקציה זוכה לתמיכה מתחנות המוניות ברחבי הארץ וביחד איתן, גיבשה מענה הולם לצרכי הנוסעים, שמבקשים לשמר את היחס האישי עם התחנות הקבועות.

מנכ"ל הסטארטאפ הוא דודי דניאל, לשעבר עובד ב-Gett. בראש קבוצת המשקיעים עומד יצחק  זיזוב, מבעלי חברת ביגאפס אינטראקטיב לפיתוח אפליקציות. עד כה, הושקעו בפיתוח האפליקציה 4 מיליוני ₪.

 
מסך פיקאפ טקסי
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share